die speel ik dan welquote:
31 decquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:19 schreef Dwyn het volgende:
Lin, hoe lang is die Grouponcode eigenlijk geldig?
Ja..... maar.... Ursulaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet nog iemand
Mag jij botje zijn
ik weet nog niet of ik kan en moet een en ander uitzoeken (hoe lang rijden en zulksquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:21 schreef Lindytje het volgende:
Kip, ga je mee naar de tokkie-stacaravan in Bels?
NEINZ, DAT BEN IK AL!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weet nog niet of ik kan en moet een en ander uitzoeken (hoe lang rijden en zulks). En ik heb een schurfthekel aan honts dus slapen blijf ik zoberzo niet
![]()
Gooooeeeeed, ik klink weer superenthousiast, maar ik vind het wel echt tof!![]()
![]()
Kamperen/stacaravans![]()
![]()
Sebastiaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh wacht, Mss mag Botje wel zijn, ben ik Sebastiaan![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik ben toch een pauper in hart en ziel, dat wit ge toch!quote:
Al die sardientjes, zijn toch mijn vriendjes, jippiejajeeeeeeeeeequote:
Da wittik toch eigeluk toch <3quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben toch een pauper in hart en ziel, dat wit ge toch!
Ja, dat miste ik ook een beetje. En toen werd het ineens 'we gaan naar denemarken'quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
En waarom een "comforthome" niet in Denemarken trouwens? Denemarken![]()
Oh en wat was er nou met sponsjes op stokjes ofzo?
Ik vind het eik best een logische boekingquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat miste ik ook een beetje. En toen werd het ineens 'we gaan naar denemarken'
nee we gaan naar keulen
dan kunnen we net zo goed naar essen
dan gaan we wel naar de kempervennen
En ineens boekte ik een stacaravan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh lin in de schelpenbikini. Ik ben voorHallo jopen
Ja toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het eik best een logische boeking
Whehehehehehe, nice!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat miste ik ook een beetje. En toen werd het ineens 'we gaan naar denemarken'
nee we gaan naar keulen
dan kunnen we net zo goed naar essen
dan gaan we wel naar de kempervennen
En ineens boekte ik een stacaravan
Rol ze anders hierin opquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Die gaan te veel hangen man, die schelpen houden dat nooit omhoog
Dat moet lukken met een beetje proppenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Rol ze anders hierin op
[ http://img809.imageshack.us/img809/3360/srilankaschelpen004.jpg (copy/paste deze link) ]
Bobsvleeskoerierquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Of je speklaptetten een beetje zo opbinden en dan in die schelpen proppen
[ afbeelding ]
(check die link.... bobsvleeskoerier.nl)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik was trouwens gisteravond in Tilburg Lin! Moest nog aan je denken en aan Dikkie.
gel/creamliner?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik probeer een wing te maken met eyeliner
Stipje zetten waar je hem wil laten eindigen en dan naar je wimperrand trekken, is makkelijker dan andersomquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:38 schreef Dwyn het volgende:
Ik probeer een wing te maken met eyeliner
Ik was hier naartoequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Volgende keer kom je maar even een biertje drinken
Ik heb alleen een 'liquid' liner. Ik moet als ik weer loon heb, maar weer eens investeren in wat verschillende.quote:
Dat heeft mijn moeder ook een tijd gedaan! Nu gebruikt ze af en toe een punt en een hoofdletterquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn moeder en sms'en
Ze ging op vakantie, dus ik een heel berichtje om haar veel plezier te wensen en zulks. Krijg ik een sms terug "ok kus je moeder"
En nu weer "we zijn gearriveerd"
En de smsjes die ze stuurt die wel langer zijn bevatten 0 leestekens, hoofdletters etc etc
VANAF 2.18 IS ZO FUCKING VETquote:
oh daar kan ik niet mee overwegquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb alleen een 'liquid' liner. Ik moet als ik weer loon heb, maar weer eens investeren in wat verschillende.
hoe oud is de jouwe? Die van mij 63 met een IQ rond de 80, dus dat gaat 'm echt niet worden denk ik bij haarquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook een tijd gedaan! Nu gebruikt ze af en toe een punt en een hoofdletter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |