Ziet er wel uit als mdk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:15 schreef SherlockHolmes het volgende:
De hamvraag: had Hans Van Ochten hem goed?
pfft.. ik zit aan kings quest (geen flauw idee welk deel overigens) te denken, het is 100% zeker 1 van de bekende sierra adventures...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:01 schreef zatoichi het volgende:
Dan ben ik zo brutaal om een nieuwe te posten, moet lukken dit:
[ afbeelding ]
Om precies te zijn deel 3: To heir is humanquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
pfft.. ik zit aan kings quest (geen flauw idee welk deel overigens) te denken, het is 100% zeker 1 van de bekende sierra adventures...
toevallig vorige week op gog.com 1,2 en 3 gekocht, puur uit nostalgische redenen, al heb ik ze nooit intensief gespeeld..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 22:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Om precies te zijn deel 3: To heir is human
Briljante serie, vooral om nog eens te spelen als je al volwassen bent en alle grappen in één keer herkend...
ik kick em maar even:quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 21:49 schreef mschol het volgende:
hint(s): casual game, de developer is helaas overgenomen door EA en er zitten niet voor niks raketten in het spel
jij bentquote:
herken em niet, maar wacky wheels popte op in m'n hoofd bij het zien van het screenshot...?quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:07 schreef hehehe het volgende:
Waarschijnlijk een makkelijke :p
[ afbeelding ]
Dat was 'm! Ik zat de hele tijd met 'wacky racers' in m'n hoofd, die cartoon!quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
herken em niet, maar wacky wheels popte op in m'n hoofd bij het zien van het screenshot...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |