Precies. Maar zelfs als je 'm niet koopt vertel je misschien wel aan je vrienden en familie wat voor een gave wagen het is, dat is dan toch weer reclamequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:53 schreef Klonk het volgende:
op mooie zomerdagen een proefrit maken van een uur in een cabrio
sorry opelverkoopmeneer in Weert een jaar of 20 geleden, ik wou dat ding nooit kopen
IK STUUR JE DE REKENINGquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:53 schreef Klonk het volgende:
sorry opelverkoopmeneer in Weert een jaar of 20 geleden, ik wou dat ding nooit kopen
Het bedrijfje war ik het over heb is gewoon een lokale dorpsgarage die een mooie Nissan Silvia te koop heeft staan, althans, ik denk dat ie te koop staat want ik weet het niet eens zeker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:14 schreef Palomar het volgende:
idd, is echt niet raar dat je gewoon even wilt proberen omdat je nog tussen een aantal auto's twijfelt. Na de proefrit zeg je dat je eerst nog even andere auto's gaat proefrijden en kom daarna nooit meer terug
Er zijn echter wel bedrijven die moeilijk doen als je geen niet echt de intentie lijkt te hebben tot kopen (soms willen ze zelfs dat je al een aankoopakte oid tekent). Maar dan is het óf een malafide bedrijf óf een groothandel-achtig principe waarbij bijv. auto's uit de lease massaal worden opgekocht en er gewoon geen tijd/ruimte is om iedereen maar te laten rijden (bijv. een bedrijf als www.milano.nl waar ik goede ervaring mee heb).
Weet niet wat je leeftijd is en wat de auto mag kosten en in welke auto je er denkt heen te gaan. Maar als jij daar komt met je golf 3 uit 95 en je wil een proefrit maken in een snelle auto van 15k+ en je bent onder de 25 denk ik niet dat je heel veel kans maakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:19 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Het bedrijfje war ik het over heb is gewoon een lokale dorpsgarage die een mooie Nissan Silvia te koop heeft staan, althans, ik denk dat ie te koop staat want ik weet het niet eens zeker.
Hij staat er al een tijdje en ik ga er morgen even heen om te kijken
Ik denk niet dat zo iemand moeilijk gaat doen.
Ik rij er gewoon heen en zeg dat ik al een tijdje op zoek ben naar een snelle auto, en als ik de proefrit gemaakt heb zeg ik dat ie voor mij niet snel genoeg is![]()
Laat geen telefoon nummer achter, kameraad is werkelijk 10x achter zijn reet aangebeld door de auto verkoper of hij de wagen nu wel of niet wou kopen. Ging dan ook over een auto die ruim 4k te duur tekoop stond. Dus verkopen wou deze man zeker wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef BlackFrancis het volgende:
Je denkt dat ze niet moeilijk gaan doen? Het is doodnormaal dat je niet meteen met een auto wegrijdt. Zeg gewoon dat ie je beviel, maar nog even rond kijkt. Of zeg dat je nog even kijkt of het financieel haalbaar is voor je.
Dan gaan ze echt niet doorvragen, ze geven je hoogstens hun kaartje voor als je nog vragen hebt.
Oke, dat is waar. Bij Jaguar dealers is een minimumleeftijd en paar jaar rijervaring als vereiste ook niet ongewoon. Maar een dorpsdealer met een Nissan zal toch niet zulke eisen gaan stellen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef practics het volgende:
[..]
Weet niet wat je leeftijd is en wat de auto mag kosten en in welke auto je er denkt heen te gaan. Maar als jij daar komt met je golf 3 uit 95 en je wil een proefrit maken in een snelle auto van 15k+ en je bent onder de 25 denk ik niet dat je heel veel kans maakt.
Zo wou ik ooit eens met een Mini Cooper rijden, gewoon normaal model a 13k aan waarde of zo. Kwam aanrijden in een auto met inruil waarde van 8-9k. Maar mocht geen proefrit maken aangezien ik eerst dan soort semi koop overeenkomst moest tekenen. Bedankt en weg gegaan, en later bij ander bedrijf wel een auto gekocht. (Goed ik was net 18 toen de tijd, en heb hem eigenlijk ook geen bewijs getoond dat de auto die ik bij me had op mijn eigennaam stond.)
lijkt mij ook niet nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
Oke, dat is waar. Bij Jaguar dealers is een minimumleeftijd en paar jaar rijervaring als vereiste ook niet ongewoon. Maar een dorpsdealer met een Nissan zal toch niet zulke eisen gaan stellen.
Dat doen ze wel degelijk, in de leeftijd categorie 18-25 die speciaal kijken naar een snelle auto.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef BlackFrancis het volgende:
[..]
Oke, dat is waar. Bij Jaguar dealers is een minimumleeftijd en paar jaar rijervaring als vereiste ook niet ongewoon. Maar een dorpsdealer met een Nissan zal toch niet zulke eisen gaan stellen.
Of iemand van de garage rijdt dan mee, is ook een optie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:33 schreef practics het volgende:
[..]
Dat doen ze wel degelijk, in de leeftijd categorie 18-25 die speciaal kijken naar een snelle auto.
Als je dan met veel minder waardige auto aankomt, kun je het gewoon vergeten. Mits je niet kunt bewijzen dat je hem kunt betalen.
Dan is het nut van een wat snellere auto meenemen eraf...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:37 schreef Palomar het volgende:
[..]
Of iemand van de garage rijdt dan mee, is ook een optie.
ik gooi het gas ook altijd gewoon open met de verkoper erbij hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:40 schreef practics het volgende:
[..]
Dan is het nut van een wat snellere auto meenemen eraf...
Daarnaast zou ik het sowieso geen fijn idee vinden als verkoper met mij mee gaat. Als ik een auto koop zou ik hem graag even bij een kameraad op de brug zettenna een stevig ritje.
TS zou zeggen neem je vader mee, dan is het geen enkel probleem om dure auto mee te krijgen. Als je natuurlijk jong bent en je vader staat daar voor open.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik gooi het gas ook altijd gewoon open met de verkoper erbij hoor
1x reed ik zelfs in een bmw een proefrit dat de verkoper opeens verder wou rijden omdat ik veel te hard reed volgens hem
nou reed ik idd wel erg hard, met 70 hier de bocht door en alles.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:44 schreef practics het volgende:
[..]Zo had ik ooit eens een verkoper die klaagde dat de tank half leeg was na maar liefst 100km
![]()
Zat gewoon 55 liter tank onder.
Moeite nog waard? Of kun je beter voor het geld een stuk nieuwere seat kopen in fr of cupra versie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nou reed ik idd wel erg hard, met 70 hier de bocht door en alles.
maar als je zo'n bmw rijdt dan wil je wel weten of het de moeite waard is hem te nemen.
je wil niet alleen voor het merk betalen, zijn genoeg goedkopere auto's die sneller zijn
was een leuk karretjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:51 schreef practics het volgende:
[..]
Moeite nog waard? Of kun je beter voor het geld een stuk nieuwere seat kopen in fr of cupra versie?
Dat zou je bij mij niet moeten doen mocht ik die garagehouder zijn die die Nissan Silvia te koop heeft staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik gooi het gas ook altijd gewoon open met de verkoper erbij hoor
1x reed ik zelfs in een bmw een proefrit dat de verkoper opeens verder wou rijden omdat ik veel te hard reed volgens hem
dat was gewoon van marktplaats en die gast kwam me thuis ophalen dus was ie al warmquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou je bij mij niet moeten doen mocht ik die garagehouder zijn die die Nissan Silvia te koop heeft staan.
Dat zijn turbo auto's en die dien je netjes warm te rijden alvorens ze van jetje te geven.
Nee, het is niet zo'n duur model, ik denk dat ie maximaal 400-5000 euro is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef practics het volgende:
[..]
Weet niet wat je leeftijd is en wat de auto mag kosten en in welke auto je er denkt heen te gaan. Maar als jij daar komt met je golf 3 uit 95 en je wil een proefrit maken in een snelle auto van 15k+ en je bent onder de 25 denk ik niet dat je heel veel kans maakt.
Zo wou ik ooit eens met een Mini Cooper rijden, gewoon normaal model a 13k aan waarde of zo. Kwam aanrijden in een auto met inruil waarde van 8-9k. Maar mocht geen proefrit maken aangezien ik eerst dan soort semi koop overeenkomst moest tekenen. Bedankt en weg gegaan, en later bij ander bedrijf wel een auto gekocht. (Goed ik was net 18 toen de tijd, en heb hem eigenlijk ook geen bewijs getoond dat de auto die ik bij me had op mijn eigennaam stond.)
Ow okay. Ik heb destijds ook een mogelijke koper gehad voor mijn Delta HF, die heb ik met hem op de bijrijderstoel even rustig warm gereden voordat ik het stuur aan hem gaf.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat was gewoon van marktplaats en die gast kwam me thuis ophalen dus was ie al warm
en had ook geen turbo geloof ik
Ik neem niemand mee. Ik wil dat ding even flink op z'n staart trappen en dat kan niet met m'n ouders erbij.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:40 schreef practics het volgende:
[..]
Dan is het nut van een wat snellere auto meenemen eraf...
Daarnaast zou ik het sowieso geen fijn idee vinden als verkoper met mij mee gaat. Als ik een auto koop zou ik hem graag even bij een kameraad op de brug zettenna een stevig ritje.
TS zou zeggen neem je vader mee, dan is het geen enkel probleem om dure auto mee te krijgen. Als je natuurlijk jong bent en je vader staat daar voor open.
Maar dat is vaak zo hoor als je wat jonger bent en wat geld te besteden dat verkopers je niet serieus nemen. En dat andere mensen zonder dat je daar reden toe geeft je met afgunst aankijken. Of weer eens met de opmerking komen ooh dat de bak van je ouders..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:02 schreef vosss het volgende:
Overigens heeft mijn broertje een keer bij de mercedes dealer gestaan voor een occasion en kennelijk dacht de dealer dat hij die niet kon betalen en werd dus niet geholpen.
Vervolgens is hij naar de BMW dealer gegaan en heeft daar een auto gekocht die een stuk duurder was.
Daarna is ie nog even teruggereden naar de Mercedesdealer om te vragen wat ze van zn nieuwe auto vonden.
Ik zou er nooit iemand op veroordelen hoe ie er ook uit ziet. Je kan wel iemand voor de kop kijken, maar niet in de beurs
welke?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Nee,In het noorden van Groningen.
is dat niet die zaak die te koop staat?quote:
Niet dat ik weet. Hij doet nog steeds aan auto's keuren enzo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
is dat niet die zaak die te koop staat?
ahaa daarom heb ik daar een deel uit de boedel gekocht een paar jaar geledenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 17:53 schreef Klonk het volgende:
Ik zie hem nog voor me, een rooie kadett GSi cabrio, had hem toen eigenlijk moeten kopen, dingen zijn zeldzaam aan het worden...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef densmee het volgende:
[..]
ahaa daarom heb ik daar een deel uit de boedel gekocht een paar jaar geleden
Champion cabrio?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:22 schreef vosss het volgende:
Zeker als het een Champion edition was.
Er is ook alleen een gewone. Lederen bekleding jeweetzquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Champion cabrio?
Ik ken alleen de gewone.
En 2 a 3 kleuren lak als ik het goed heb?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er is ook alleen een gewone. Lederen bekleding jeweetz![]()
En ander lichtmetaal als ik me niet vergis.
Standaard goudkleurig volgens mij, de enige extra's waren volgens mij het leer en de Recaro's, maar die zaten in alle GSi's. Heb er 3 gehad, zou nog graag eens een 16v'tje hebben, retesnel die dingen; 150 paardjes op net geen 1000 kiloquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef Charged het volgende:
[..]
En 2 a 3 kleuren lak als ik het goed heb?
Heb er 1 gehad....nooit weg moeten doen![]()
dit is een e kadett in zijn huidige staatquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef StateOfMind het volgende:
Je ziet ze sowieso amper meer, die E-Kadettjes. Ik zie hier in de regio zelfs meer C- en zelfs D-Kadetts rijden dan de E-tjes.
Fijne auto's waren het.
"Altijd binnen gestaan, mevrouwtje"quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef densmee het volgende:
[..]
dit is een e kadett in zijn huidige staat
[ afbeelding ]
Ow ik dacht dat het over gewone ging ookquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:56 schreef Charged het volgende:
[..]
Champion cabrio?
Ik ken alleen de gewone.
Dan 4 kleuren...ik heb de groene gehad,dan had je de auberginekleur,de zwarte en jij bedoelt de champagnekleur.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Standaard goudkleurig volgens mij, de enige extra's waren volgens mij het leer en de Recaro's, maar die zaten in alle GSi's. Heb er 3 gehad, zou nog graag eens een 16v'tje hebben, retesnel die dingen; 150 paardjes op net geen 1000 kilo
Mooie bak, alleen de splitter eraf, Azev's eronder en die tankdop...quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef Charged het volgende:
God...met moeite de enigste pic die ik nog had kunnen toveren.
[ afbeelding ]
Mijn 16v-tje in 98 ongeveer
I know,was toendertijd wel the shizzle.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mooie bak, alleen de splitter eraf, Azev's eronder en die tankdop...
I know, best kewl, maar niet onder een Kadeathquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef Charged het volgende:
[..]
I know,was toendertijd wel the shizzle.
Velgen zijn wel OZ Vulcano's
Toen waren we nog jong en onwetend..heb zelfs de tankdop weggeflikkerd en alleen de de ring gehouden..nl-power was mijn leverancier geloof ik...daarna ben ik voor KSC gaan werken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
I know, best kewl, maar niet onder een Kadeath
aan de raamband te zien kom je uit de buurt van venlo?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef Charged het volgende:
God...met moeite de enigste pic die ik nog had kunnen toveren.
[ afbeelding ]
Mijn 16v-tje in 98 ongeveer
Toendertijd Roermond,maar heb idd bij Loner gewerkt,Blerick.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:35 schreef -niemand- het volgende:
[..]
aan de raamband te zien kom je uit de buurt van venlo?
tsja, ik vind de creaties van loner design altijd erg sjonnie.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:37 schreef Charged het volgende:
[..]
Toendertijd Roermond,maar heb idd bij Loner gewerkt,Blerick.
Mag je vinden..klanten bepalen de looks.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:38 schreef -niemand- het volgende:
[..]
tsja, ik vind de creaties van loner design altijd erg sjonnie.
c20xe is trouwens![]()
Btw...Loner bestaat al een tijdje niet meer,is gefuseerd met Colorshop.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:38 schreef -niemand- het volgende:
[..]
tsja, ik vind de creaties van loner design altijd erg sjonnie.
c20xe is trouwens![]()
Hij staat ergens bij een handelaar zo te zien en heeft 1 eigenaar gehad vanaf 2000 tot en met begin 2012quote:Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 03 maart 2012
Dagen Eigenaar: 225
Eigenaar tot: heden
Onzin.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:19 schreef hardcore-gabberr het volgende:
proefrit bij dealer is gratis.. bij een sjonnie is het gelijk kopen
Wat een onzin zeg.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:19 schreef hardcore-gabberr het volgende:
Waarschijnlijk vertrouwen ze je rijstijl niet, dan zou ik ook eerst geld willen zien voordat ik je überhaupt laat rijdenquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:19 schreef hardcore-gabberr het volgende:
Ook voor al uw kwaliteitstuningquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef Charged het volgende:
[..]
Btw...Loner bestaat al een tijdje niet meer,is gefuseerd met Colorshop.
Wil je per se een Nissan eigenlijk? Of wil je gewoon alleen iets snelsquote:Op zondag 14 oktober 2012 13:15 schreef Compoantje het volgende:
Het is gister niet eens tot een proefrit gekomen.
De auto was van iemand anders die hem daar gestald had me als reden een kapotte koppeling.
En hij twijfelde nog of ie hem helemaal ging verkopen.
Dus, jammer.
Maar ik blijf de komende tijd wat auto's in de buurt proefrijden, omdat ik nog steeds op zoek ben naar een nieuwe.
Lancia die je hebt is mooier tochquote:Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg.
Ik ga morgen ook een proefritje maken in een ouwe Xedos 9 en als dat bevalt dan koop ik hem. Als het niet bevalt niet.
Niet perse een Nissan, ik wil inderdaad iets snels.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:00 schreef H-D het volgende:
[..]
Wil je per se een Nissan eigenlijk? Of wil je gewoon alleen iets snels
Een Focus ST is ook snel om maar iets te noemenquote:Op zondag 14 oktober 2012 16:30 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Niet perse een Nissan, ik wil inderdaad iets snels.
Maar er zijn wel veel Nissans die aan mijn eisen voldoen
quote:
lijkt me inderdaad ook wel wat, en qua snelheid zit het ook goed.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef H-D het volgende:
[..]
Een Focus ST is ook snel om maar iets te noemen
Of een MG ZT V6/V8. Of een Alfa 147 GTA.
Daar zat ik inderdaad ook al een tijde over te denken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:01 schreef Klonk het volgende:
Zoek dan een originele en goed onderhouden Volvo 850 T5R, in vlageel met die donkergrijze velgen
Gaat als de brandweer en de brandweer kan ondertussen ook nog bagage meenemen
Een MG ZT is best ruim en groot hrquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:53 schreef Compoantje het volgende:
[..]
[..]
lijkt me inderdaad ook wel wat, en qua snelheid zit het ook goed.
Maar ik denk dat de wat grotere auto's voor gaan
Meer denkend aan een Skyline, 3000GT, etc.
Ik heb er te lang aan gedacht, ff wat vlekken van het beeldscherm poetsen nuquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:06 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Daar zat ik inderdaad ook al een tijde over te denken.
Vla geel, zwarte velgen.Mooi.
Financieel ga je er wel enorm op achteruit als je nu een C1 hebtquote:Op zondag 14 oktober 2012 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb er te lang aan gedacht, ff wat vlekken van het beeldscherm poetsen nu
Ik heb een C1 en aan de ene kant is het een geniaal ding, verbruikt geen ruk, ik heb duurdere banden op mijn fiets en hij doet het altijd, geen storing, geen rammel, gewoon starten, rijden, klaar.
Maar het is ook zo fucking zielloos, ik mis (bijna) mijn rampen multipla, altijd wat kapot, karakterbak (lelijk of mooi dat is ieder z'n eigen smaak). Heb gezegd dat ik twee jaar met die opgevoerde brommobiel wil doen en kijk dan wel weer verder, maar het liefste zou ik een ouwe 5 of 3 beemer, of een ouwe dikke vierkante volvo op de oprit willen hebben...
komt misschien wel goed uit dat mijn vriendin binnenkort (eindelijk) aan d'r rijbewijs gaat beginnen, krijgt zij het pruttelbakje en dan koop ik iets tofs...
Een Xedos 9 wil ik stiekem eigenlijk al heel lang een keer hebben, maar dat is er om onverklaarbare redenen eigenlijk nooit van gekomen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:01 schreef H-D het volgende:
[..]
Lancia die je hebt is mooier tochAl heb je bij een Xedos 9 wel een V6.
Ik zou gewoon de C1 weg doen inderdaad. Daar is gewoon niks aan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik heb er te lang aan gedacht, ff wat vlekken van het beeldscherm poetsen nu
Ik heb een C1 en aan de ene kant is het een geniaal ding, verbruikt geen ruk, ik heb duurdere banden op mijn fiets en hij doet het altijd, geen storing, geen rammel, gewoon starten, rijden, klaar.
Maar het is ook zo fucking zielloos, ik mis (bijna) mijn rampen multipla, altijd wat kapot, karakterbak (lelijk of mooi dat is ieder z'n eigen smaak). Heb gezegd dat ik twee jaar met die opgevoerde brommobiel wil doen en kijk dan wel weer verder, maar het liefste zou ik een ouwe 5 of 3 beemer, of een ouwe dikke vierkante volvo op de oprit willen hebben...
komt misschien wel goed uit dat mijn vriendin binnenkort (eindelijk) aan d'r rijbewijs gaat beginnen, krijgt zij het pruttelbakje en dan koop ik iets tofs...
helemaal mee eens, maar toch vrees ik dat ie nog ff blijftquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de C1 weg doen inderdaad. Daar is gewoon niks aan.
Mja,dat is hier hetzelfde..altijd een auto voor de deur waar we een "klik"mee hebben,schijt aan wat de rest denkt..quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef H-D het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de C1 weg doen inderdaad. Daar is gewoon niks aan.
weet je wat het hier ook is, die fiats hebben we echt bakken ellende mee gehad, ik ben niet goed met schroevendraaiers en toffe bakken zijn meestal knutselbakken en daar ben ik niet goed in. en tja, dan is de keuze wat beperkt, betrouwbaar, tof, redelijk zuinig...quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Charged het volgende:
[..]
Mja,dat is hier hetzelfde..altijd een auto voor de deur waar we een "klik"mee hebben,schijt aan wat de rest denkt..
Een 13 in een dozijn auto zal het em nooit worden hier.
Liever een karakterbak met z'n kuren dan een gevoelloos iets wat je hebt om je van A naar B te verplaatsen.
Ik ben blij dat mijn vriendin er ook zo over denkt.
Mja,dat is wat minder dan inderdaad om de kosten wat in de hand te houden..sinds ik weg ben uit het "tuning"gedeelte mis ik de werkplaats en de bijbehorende uitrusting ook en dat is ook goed te merken aan de kosten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet je wat het hier ook is, die fiats hebben we echt bakken ellende mee gehad, ik ben niet goed met schroevendraaiers en toffe bakken zijn meestal knutselbakken en daar ben ik niet goed in. en tja, dan is de keuze wat beperkt, betrouwbaar, tof, redelijk zuinig...
zolang het een snoertje heeft red ik me wel maar voor de rest vieze handen dingen gaan altijd mis bij mij, geef mij een boormachine om een gaatje te maken en voor je het weet heb je een extra deuropening
van jou ben ik ff kwijt waar je nu weer woont, weer in NL toch?quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij wonen ze bij mij om de hoek.
jij woont zowat in Belgiequote:Op maandag 15 oktober 2012 18:10 schreef vosss het volgende:
Die wonen volgens mij allemaal richting noord limburg.
ja jijquote:Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef Charged het volgende:
Wie,ik?
Dit zou mij dan leuk lijken,maarja,2 grote honden en leuk voor langs de V70.
http://auto.marktplaats.n(...)606e7&fta_ind=8&fs=1
Ik zit net onder Nijmegen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja jij
maar dat is idd een nice projectje voor iemand met twee rechterhanden
Is geen bedrijf..tenminste...dat kan ie er makkelijk van maken,ex Volvo monteur,ANWB,en van alles nog wat..maar liefst Volvo.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Klonk het volgende:
bedoel je van der pijl (peil,peyl, weet het ff niet meer)
Ik wil dan wel een sedan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Klonk het volgende:
heb ff een tissue nodig![]()
airco, LPG, juiste kleur, originele velgen: http://www.autotrader.nl/(...)a-opties-bevat-airco
Een lekkere 20v loopt behoorlijk...spreek uit ervaring en dan ben je bij die monteur helemaal aan het juiste adres...ademt en leeft 850 en s/c/v 70 Classic.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:40 schreef Klonk het volgende:
ik moet m'n vriendin toch maar eens gaan motiveren, T5R is misschien wat al té, maar een fijne normale 850 moet toch wel mogelijk zijn
Zakjappaner komt er ook wel weer maar amen voor de rest van de post.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:55 schreef winterstorm666 het volgende:
met de 20v heb je al ruim 170 paarden krachten.
en dat geeft hij zo lekker soepel en krachtig af.
had eerst mijn bedenkingen bij de volvo.(vooroordelen burgerbak tandarts/dierenartswagen)
ben een hondameisje in hart en nieren.
maar na 1 proefrit was ik verkocht. en dat was nog niet eens een goed exemplaar.
comfortabel, alle luxe. deuren sluiten als kluisdeuren en je voelt je ook echt beschermd.
voor mijn werk en zeker in de winter rij ik midden in de nacht voor de sneeuwploegen op de weg en dan wil je geen gebakje waar een schuiver meteen het einde betekend.
het is zelf zover dat als ik voor een tweede auto voor erbij ik sterk ga twijfelen tussen een 240 turbo of een honda crxje weer terug.
Van der Peijl. En je hebt ook nog Hennes Volvo specialisten.quote:Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Klonk het volgende:
bedoel je van der pijl (peil,peyl, weet het ff niet meer)
Inderdaad. Je wilt gewoon iets leuks waar je plezier aan beleeft elke keer als je weer achter het stuur kruiptquote:Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Charged het volgende:
[..]
Mja,dat is hier hetzelfde..altijd een auto voor de deur waar we een "klik"mee hebben,schijt aan wat de rest denkt..
Een 13 in een dozijn auto zal het em nooit worden hier.
Liever een karakterbak met z'n kuren dan een gevoelloos iets wat je hebt om je van A naar B te verplaatsen.
Ik ben blij dat mijn vriendin er ook zo over denkt.
Daar heb ik geen ervaring met Volvo specialisten..sorry.quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef Klonk het volgende:
En als ik iets meer naar het Limburgse ga? Dus omgeving Venlo/Roermond/Venray/Weert?
Biermans toevallig? Hebben ze iig goede ervaringen mee in het ouderlijk huis icm een S60(2x).quote:Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef Charged het volgende:
Maastricht heb ik ook een goede..ook via 850 forum.
Ik zit ook onder Nijmegen idd maar dan nog wat meer onder Venlo maar boven Roermondquote:
Jepsquote:
eerste generatie, kan nog net danquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Charged het volgende:
Mwoa te rond,ik heb een classic,een opgekalefaterde 850...iets moderner maar nog steeds een baksteen.
een van vorige auto's had genoeg ziel voor een moderne auto, een gras groene multiplaquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef winterstorm666 het volgende:
de huidige generatie v70n v70nn zijn ook niet te vergelijken met de classic en de oer 850.
maar dat is helaas met meerdere merken. hoe nieuwer hoe meer wegwerp ze worden. minder ziel.
ik had over veel van die lampjes zwart plakband zitten, was een idee van het garagebedrijf, je merkte vanzelf als er iets mis wasquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef winterstorm666 het volgende:
tempra heb ik ook gehad ja. een diesel. oerdegelijk. alleen niet storen aan alle rode lampjes op het dashboard en electronische systemen die een eigen leven gingen leiden.
multipla. tsja ik heb er nog nooit in gereden....
Ik heb ook wel van een aantal auto's spijt.quote:Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Klonk het volgende:
komt er eigenlijk op neer dat ik een huis met een grote schuur nodig heb want eigenlijk heb ik spijt van alle auto's die ik verkocht of ingeruild heb
Je kunt beter op www.gaspedaal.nl kijken. Dan hoef je niet handmatig al die sites af, dat doet die site allemaal voor jequote:Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Klonk het volgende:
als ik op autortrader en co kijk zijn ze ook nauwelijks meer te vinden, zelfs op autoscout24.de staat er maar eentje
Jep. Iedereen vond het mooi, maar niemand wilde hem zelf hebbenquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Klonk het volgende:
En die Delta had je nog best wat moeite mee om te verkopen volgens mij
die 320 tourings zijn ook mooie auto's, zag laatst nog een zo te zien behoorlijk originele rijden, perfect in de lak, werd ik wel ff blij vanquote:Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef winterstorm666 het volgende:
ik had vreselijke moeite met mijn zilvergrijze honda prelude 4thgen.
mijn honda crxjes 1.5 12v first gen uit 1985. 1tje was compleet US spec. en de andere had ik al ruim 10 jaar.
de bmw e30 320 touring was ook moeilijk. wat liep die lekker en was hij mooi!
en de sierra cosworth van mijn vriend. daarmee en met de crx hebben we elkaar ontmoet.
quote:
Playmobil bekoort jou?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets kan mij wel bekoren hoor
http://www.gatewayclassic(...)zx-turbo-S4120.html#quote:
Smaken verschillen, ik vind er echt geen reet aan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 14:53 schreef vosss het volgende:
[..]
http://www.gatewayclassic(...)zx-turbo-S4120.html#
Dat is geen Playmobil, nitwit. Dat is een klassieker.
Jij bent zo'n Porsche fanboy?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Smaken verschillen, ik vind er echt geen reet aan.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef vosss het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets kan mij wel bekoren hoor
Ik vind er persoonlijk ook niks aan. Ben ook geen Porsche fanboy maar ik zou eerder een Porsche overwegen dan dat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |