abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:12:07 #1
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_117900278
Ik zag net een leuke auto staan bij een lokaal autobedrijfje en ik ben benieuwd hoe die auto rijdt.
Ik zit al een tijdje te denken om een nieuwe auto aan te schaffen, maar ik denk niet dat ik deze ga kopen.
Toch ben ik wel benieuwd, want het is wel een leuk ding.

Heeft iemand wel eens een proefrit gemaakt, zonder dat ie dat ie de auto gekocht heeft?
pi_117900429
Ja.

Daar zijn proefritten toch voor? Zou wat zijn als je gelijk verplicht bent tot aankoop na de rit. :9
pi_117900459
Waar denk je dat die proef rit voor is? Gewoon rijden en aangeven dat je nog op zoek bent welke auto je bevalt. Gaan ze echt niet moeilijk over doen hoor.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:37:36 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_117900950
Zolang je 'm maar weer terugbrengt :P
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:47:04 #5
351717 Compoantje
pi_117901179
Jaja, maar ik bedoel, ik weet van te voren al dat ik hem niet ga kopen, ook niet als ie heel goed rijdt en alles werkt enzo.

Eigenlijk is het meer voor de lol, omdat ik wel benieuwd ben.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:48:10 #6
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117901208
gewoon doen, heb vroeger complete zaterdagen doorgebracht met proefrijden in auto's die ik nooit zou kopen _O-

stalen gezicht en je niet in verkooppraatjes laten lokken.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_117901289
heb het ook wel gedaan ja, maar hou helemaal niet van proefritten.
meestal maak ik pas een proefrit als ik de auto ophaal en dan onderweg naar het RDW kan ik me nog bedenken maar dat is nog nooit voorgekomen :P
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:53:05 #8
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117901325
op mooie zomerdagen een proefrit maken van een uur in een cabrio :D

sorry opelverkoopmeneer in Weert een jaar of 20 geleden, ik wou dat ding nooit kopen :@
pi_117901378
dacht zelfs dat er een fabrikant was die een paar jaar geleden reclame maakte met het feit dat je hun auto's eerst een weekeind of een week ofzo kon uitproberen _O-
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:58:48 #10
104871 remlof
Europees federalist
pi_117901446
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:53 schreef Klonk het volgende:

sorry opelverkoopmeneer in Weert een jaar of 20 geleden, ik wou dat ding nooit kopen :@
Precies. Maar zelfs als je 'm niet koopt vertel je misschien wel aan je vrienden en familie wat voor een gave wagen het is, dat is dan toch weer reclame :P

Ik denk zelfs dat ze maar één verkoop op 20 proefritten sluiten ofzo.
pi_117901755
idd, is echt niet raar dat je gewoon even wilt proberen omdat je nog tussen een aantal auto's twijfelt. Na de proefrit zeg je dat je eerst nog even andere auto's gaat proefrijden en kom daarna nooit meer terug ;)

Er zijn echter wel bedrijven die moeilijk doen als je geen niet echt de intentie lijkt te hebben tot kopen (soms willen ze zelfs dat je al een aankoopakte oid tekent). Maar dan is het óf een malafide bedrijf óf een groothandel-achtig principe waarbij bijv. auto's uit de lease massaal worden opgekocht en er gewoon geen tijd/ruimte is om iedereen maar te laten rijden (bijv. een bedrijf als www.milano.nl waar ik goede ervaring mee heb).
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:18:07 #12
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117901866
quote:

IK STUUR JE DE REKENING :(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:19:09 #13
351717 Compoantje
pi_117901894
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:14 schreef Palomar het volgende:
idd, is echt niet raar dat je gewoon even wilt proberen omdat je nog tussen een aantal auto's twijfelt. Na de proefrit zeg je dat je eerst nog even andere auto's gaat proefrijden en kom daarna nooit meer terug ;)

Er zijn echter wel bedrijven die moeilijk doen als je geen niet echt de intentie lijkt te hebben tot kopen (soms willen ze zelfs dat je al een aankoopakte oid tekent). Maar dan is het óf een malafide bedrijf óf een groothandel-achtig principe waarbij bijv. auto's uit de lease massaal worden opgekocht en er gewoon geen tijd/ruimte is om iedereen maar te laten rijden (bijv. een bedrijf als www.milano.nl waar ik goede ervaring mee heb).
Het bedrijfje war ik het over heb is gewoon een lokale dorpsgarage die een mooie Nissan Silvia te koop heeft staan, althans, ik denk dat ie te koop staat want ik weet het niet eens zeker. :')
Hij staat er al een tijdje en ik ga er morgen even heen om te kijken :P

Ik denk niet dat zo iemand moeilijk gaat doen.
Ik rij er gewoon heen en zeg dat ik al een tijdje op zoek ben naar een snelle auto, en als ik de proefrit gemaakt heb zeg ik dat ie voor mij niet snel genoeg is :') :P
pi_117902099
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:19 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Het bedrijfje war ik het over heb is gewoon een lokale dorpsgarage die een mooie Nissan Silvia te koop heeft staan, althans, ik denk dat ie te koop staat want ik weet het niet eens zeker. :')
Hij staat er al een tijdje en ik ga er morgen even heen om te kijken :P

Ik denk niet dat zo iemand moeilijk gaat doen.
Ik rij er gewoon heen en zeg dat ik al een tijdje op zoek ben naar een snelle auto, en als ik de proefrit gemaakt heb zeg ik dat ie voor mij niet snel genoeg is :') :P
Weet niet wat je leeftijd is en wat de auto mag kosten en in welke auto je er denkt heen te gaan. Maar als jij daar komt met je golf 3 uit 95 en je wil een proefrit maken in een snelle auto van 15k+ en je bent onder de 25 denk ik niet dat je heel veel kans maakt.

Zo wou ik ooit eens met een Mini Cooper rijden, gewoon normaal model a 13k aan waarde of zo. Kwam aanrijden in een auto met inruil waarde van 8-9k. Maar mocht geen proefrit maken aangezien ik eerst dan soort semi koop overeenkomst moest tekenen. Bedankt en weg gegaan, en later bij ander bedrijf wel een auto gekocht. (Goed ik was net 18 toen de tijd, en heb hem eigenlijk ook geen bewijs getoond dat de auto die ik bij me had op mijn eigennaam stond.)
pi_117902138
Je denkt dat ze niet moeilijk gaan doen? Het is doodnormaal dat je niet meteen met een auto wegrijdt. Zeg gewoon dat ie je beviel, maar nog even rond kijkt. Of zeg dat je nog even kijkt of het financieel haalbaar is voor je.
Dan gaan ze echt niet doorvragen, ze geven je hoogstens hun kaartje voor als je nog vragen hebt.
pi_117902188
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef BlackFrancis het volgende:
Je denkt dat ze niet moeilijk gaan doen? Het is doodnormaal dat je niet meteen met een auto wegrijdt. Zeg gewoon dat ie je beviel, maar nog even rond kijkt. Of zeg dat je nog even kijkt of het financieel haalbaar is voor je.
Dan gaan ze echt niet doorvragen, ze geven je hoogstens hun kaartje voor als je nog vragen hebt.
Laat geen telefoon nummer achter, kameraad is werkelijk 10x achter zijn reet aangebeld door de auto verkoper of hij de wagen nu wel of niet wou kopen. Ging dan ook over een auto die ruim 4k te duur tekoop stond. Dus verkopen wou deze man zeker wel.
pi_117902190
idd, het maakt natuurlijk ook verschil als je 18 bent en op de fiets aankomt of dat je 35 bent met een mooie wagen (en alles wat daar tussenin zit vul zelf maar in). Ik zou als garagist ook niet zomaar een sportauto meegeven aan iemand van 18-25 zonder duidelijke koopintentie of aanwijzing dat ie er geld voor heeft.
pi_117902245
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef practics het volgende:

[..]

Weet niet wat je leeftijd is en wat de auto mag kosten en in welke auto je er denkt heen te gaan. Maar als jij daar komt met je golf 3 uit 95 en je wil een proefrit maken in een snelle auto van 15k+ en je bent onder de 25 denk ik niet dat je heel veel kans maakt.

Zo wou ik ooit eens met een Mini Cooper rijden, gewoon normaal model a 13k aan waarde of zo. Kwam aanrijden in een auto met inruil waarde van 8-9k. Maar mocht geen proefrit maken aangezien ik eerst dan soort semi koop overeenkomst moest tekenen. Bedankt en weg gegaan, en later bij ander bedrijf wel een auto gekocht. (Goed ik was net 18 toen de tijd, en heb hem eigenlijk ook geen bewijs getoond dat de auto die ik bij me had op mijn eigennaam stond.)
Oke, dat is waar. Bij Jaguar dealers is een minimumleeftijd en paar jaar rijervaring als vereiste ook niet ongewoon. Maar een dorpsdealer met een Nissan zal toch niet zulke eisen gaan stellen.
pi_117902304
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef BlackFrancis het volgende:

[..]

Oke, dat is waar. Bij Jaguar dealers is een minimumleeftijd en paar jaar rijervaring als vereiste ook niet ongewoon. Maar een dorpsdealer met een Nissan zal toch niet zulke eisen gaan stellen.
lijkt mij ook niet nee.
bij de garage waar ik m'n auto's weghaal kan ik wss zelfs wel voor de lol een ritje maken als ze een dikke audi of bmw ofzo hebben staan :P
maar daar kennen ze me natuurlijk ook, maar denk dat de gemiddelde garage echt geen bezwaar heeft tegen een proefrit
pi_117902310
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:30 schreef BlackFrancis het volgende:

[..]

Dat doen ze wel degelijk, in de leeftijd categorie 18-25 die speciaal kijken naar een snelle auto.
Als je dan met veel minder waardige auto aankomt, kun je het gewoon vergeten. Mits je niet kunt bewijzen dat je hem kunt betalen.
pi_117902409
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:33 schreef practics het volgende:

[..]

Dat doen ze wel degelijk, in de leeftijd categorie 18-25 die speciaal kijken naar een snelle auto.
Als je dan met veel minder waardige auto aankomt, kun je het gewoon vergeten. Mits je niet kunt bewijzen dat je hem kunt betalen.
Of iemand van de garage rijdt dan mee, is ook een optie.
pi_117902496
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:37 schreef Palomar het volgende:

[..]

Of iemand van de garage rijdt dan mee, is ook een optie.
Dan is het nut van een wat snellere auto meenemen eraf...
Daarnaast zou ik het sowieso geen fijn idee vinden als verkoper met mij mee gaat. Als ik een auto koop zou ik hem graag even bij een kameraad op de brug zetten :) na een stevig ritje.

TS zou zeggen neem je vader mee, dan is het geen enkel probleem om dure auto mee te krijgen. Als je natuurlijk jong bent en je vader staat daar voor open.
pi_117902535
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:40 schreef practics het volgende:

[..]

Daarnaast zou ik het sowieso geen fijn idee vinden als verkoper met mij mee gaat. Als ik een auto koop zou ik hem graag even bij een kameraad op de brug zetten :) na een stevig ritje.

TS zou zeggen neem je vader mee, dan is het geen enkel probleem om dure auto mee te krijgen. Als je natuurlijk jong bent en je vader staat daar voor open.
ik gooi het gas ook altijd gewoon open met de verkoper erbij hoor :Y
1x reed ik zelfs in een bmw een proefrit dat de verkoper opeens verder wou rijden omdat ik veel te hard reed volgens hem _O-
pi_117902590
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

1x reed ik zelfs in een bmw een proefrit dat de verkoper opeens verder wou rijden omdat ik veel te hard reed volgens hem _O-
:D Zo had ik ooit eens een verkoper die klaagde dat de tank half leeg was na maar liefst 100km :')
Zat gewoon 55 liter tank onder. >:)
pi_117902679
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:44 schreef practics het volgende:

[..]

:D Zo had ik ooit eens een verkoper die klaagde dat de tank half leeg was na maar liefst 100km :')
Zat gewoon 55 liter tank onder. >:)
nou reed ik idd wel erg hard, met 70 hier de bocht door en alles.
maar als je zo'n bmw rijdt dan wil je wel weten of het de moeite waard is hem te nemen.
je wil niet alleen voor het merk betalen, zijn genoeg goedkopere auto's die sneller zijn :7
pi_117902803
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:47 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

nou reed ik idd wel erg hard, met 70 hier de bocht door en alles.
maar als je zo'n bmw rijdt dan wil je wel weten of het de moeite waard is hem te nemen.
je wil niet alleen voor het merk betalen, zijn genoeg goedkopere auto's die sneller zijn :7
Moeite nog waard? Of kun je beter voor het geld een stuk nieuwere seat kopen in fr of cupra versie? *)
pi_117902851
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:51 schreef practics het volgende:

[..]

Moeite nog waard? Of kun je beter voor het geld een stuk nieuwere seat kopen in fr of cupra versie? *)
was een leuk karretje :Y
maar zou eerder een snelle subaru kopen :7
pi_117902895
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

Dat zou je bij mij niet moeten doen mocht ik die garagehouder zijn die die Nissan Silvia te koop heeft staan.

Dat zijn turbo auto's en die dien je netjes warm te rijden alvorens ze van jetje te geven.

:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_117902938
quote:
3s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zou je bij mij niet moeten doen mocht ik die garagehouder zijn die die Nissan Silvia te koop heeft staan.

Dat zijn turbo auto's en die dien je netjes warm te rijden alvorens ze van jetje te geven.

dat was gewoon van marktplaats en die gast kwam me thuis ophalen dus was ie al warm :Y
en had ook geen turbo geloof ik :P
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:58:15 #30
351717 Compoantje
pi_117902967
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:26 schreef practics het volgende:

[..]

Nee, het is niet zo'n duur model, ik denk dat ie maximaal 400-5000 euro is.
Ik ben zelf 20 en kom aan in een Fiatje.
Daar zal et niet aan liggen. :P
pi_117903004
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

dat was gewoon van marktplaats en die gast kwam me thuis ophalen dus was ie al warm :Y
en had ook geen turbo geloof ik :P
Ow okay. Ik heb destijds ook een mogelijke koper gehad voor mijn Delta HF, die heb ik met hem op de bijrijderstoel even rustig warm gereden voordat ik het stuur aan hem gaf.

En die mocht vervolgens gewoon los zegmaar. Als je veel pk's hebt dan moet je ze ook gebruiken nietwaar? :+

Was volgens mij ook nog een jong menneke, iets van 22 ofzo schat ik.
Uiteindelijk niet gekocht; zal wel te duur zijn geweest voor de verzekering denk ik.
vosss is de naam,
pi_117903086
Overigens heeft mijn broertje een keer bij de mercedes dealer gestaan voor een occasion en kennelijk dacht de dealer dat hij die niet kon betalen en werd dus niet geholpen.

Vervolgens is hij naar de BMW dealer gegaan en heeft daar een auto gekocht die een stuk duurder was.
Daarna is ie nog even teruggereden naar de Mercedesdealer om te vragen wat ze van zn nieuwe auto vonden.

:')

Ik zou er nooit iemand op veroordelen hoe ie er ook uit ziet. Je kan wel iemand voor de kop kijken, maar niet in de beurs :)
vosss is de naam,
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:06:31 #33
351717 Compoantje
pi_117903177
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 18:40 schreef practics het volgende:

[..]

Ik neem niemand mee. Ik wil dat ding even flink op z'n staart trappen en dat kan niet met m'n ouders erbij.
pi_117903348
Garage in Schijndel toevallig?
pi_117903668
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:02 schreef vosss het volgende:
Overigens heeft mijn broertje een keer bij de mercedes dealer gestaan voor een occasion en kennelijk dacht de dealer dat hij die niet kon betalen en werd dus niet geholpen.

Vervolgens is hij naar de BMW dealer gegaan en heeft daar een auto gekocht die een stuk duurder was.
Daarna is ie nog even teruggereden naar de Mercedesdealer om te vragen wat ze van zn nieuwe auto vonden.

:')

Ik zou er nooit iemand op veroordelen hoe ie er ook uit ziet. Je kan wel iemand voor de kop kijken, maar niet in de beurs :)
Maar dat is vaak zo hoor als je wat jonger bent en wat geld te besteden dat verkopers je niet serieus nemen. En dat andere mensen zonder dat je daar reden toe geeft je met afgunst aankijken. Of weer eens met de opmerking komen ooh dat de bak van je ouders.. :') Zucht :r

En nee nu zie ik er ook niet uit als standaard petje.
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:20:42 #36
351717 Compoantje
pi_117903683
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:11 schreef Joefje het volgende:
Garage in Schijndel toevallig?
Nee, :P In het noorden van Groningen.
pi_117904328
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:20 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Nee, :P In het noorden van Groningen.
welke? :7
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:40:37 #38
351717 Compoantje
pi_117904387
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

welke? :7
In Middelstum.
pi_117904404
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:40 schreef Compoantje het volgende:

[..]

In Middelstum.
is dat niet die zaak die te koop staat?
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:42:40 #40
351717 Compoantje
pi_117904462
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:

[..]

is dat niet die zaak die te koop staat?
Niet dat ik weet. Hij doet nog steeds aan auto's keuren enzo.
pi_117905068
quote:

ahaa daarom heb ik daar een deel uit de boedel gekocht een paar jaar geleden
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 19:59:00 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117905135
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 19:57 schreef densmee het volgende:

[..]

ahaa daarom heb ik daar een deel uit de boedel gekocht een paar jaar geleden
Ik zie hem nog voor me, een rooie kadett GSi cabrio, had hem toen eigenlijk moeten kopen, dingen zijn zeldzaam aan het worden...
pi_117920580
Zeker als het een Champion edition was.
vosss is de naam,
pi_117920768
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 08:22 schreef vosss het volgende:
Zeker als het een Champion edition was.
Champion cabrio?
Ik ken alleen de gewone.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:32:09 #45
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_117930880
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 08:56 schreef Charged het volgende:

[..]

Champion cabrio?
Ik ken alleen de gewone.
Er is ook alleen een gewone. Lederen bekleding jeweetz 8-)

En ander lichtmetaal als ik me niet vergis.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_117932984
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 16:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Er is ook alleen een gewone. Lederen bekleding jeweetz 8-)

En ander lichtmetaal als ik me niet vergis.
En 2 a 3 kleuren lak als ik het goed heb?
Heb er 1 gehad....nooit weg moeten doen ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 17:54:17 ]
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 17:59:26 #47
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_117933182
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:52 schreef Charged het volgende:

[..]

En 2 a 3 kleuren lak als ik het goed heb?
Heb er 1 gehad....nooit weg moeten doen ;(
Standaard goudkleurig volgens mij, de enige extra's waren volgens mij het leer en de Recaro's, maar die zaten in alle GSi's. Heb er 3 gehad, zou nog graag eens een 16v'tje hebben, retesnel die dingen; 150 paardjes op net geen 1000 kilo _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_117933456
Je ziet ze sowieso amper meer, die E-Kadettjes. Ik zie hier in de regio zelfs meer C- en zelfs D-Kadetts rijden dan de E-tjes.

Fijne auto's waren het.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_117933518
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:10 schreef StateOfMind het volgende:
Je ziet ze sowieso amper meer, die E-Kadettjes. Ik zie hier in de regio zelfs meer C- en zelfs D-Kadetts rijden dan de E-tjes.

Fijne auto's waren het.
dit is een e kadett in zijn huidige staat
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_117933570
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 18:12 schreef densmee het volgende:

[..]

dit is een e kadett in zijn huidige staat
[ afbeelding ]
"Altijd binnen gestaan, mevrouwtje"
A murky, forgotten land.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:27:33 #51
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_117933920
Hier nog eentje, wel effe wat sjonnie attributen verwijderen zoals dat opgeplakte tafellaken _O-

Voor TS heb ik nog een mooie belastingvrije Niksan 300ZX targa te koop, Silvia's zijn voor meisjes.
pi_117934093
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 08:56 schreef Charged het volgende:

[..]

Champion cabrio?
Ik ken alleen de gewone.
Ow ik dacht dat het over gewone ging ook :@

My bad :@
vosss is de naam,
pi_117934457
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 17:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Standaard goudkleurig volgens mij, de enige extra's waren volgens mij het leer en de Recaro's, maar die zaten in alle GSi's. Heb er 3 gehad, zou nog graag eens een 16v'tje hebben, retesnel die dingen; 150 paardjes op net geen 1000 kilo _O_
Dan 4 kleuren...ik heb de groene gehad,dan had je de auberginekleur,de zwarte en jij bedoelt de champagnekleur.
Zo herkenbaar met het netje in de hoofdsteun,..de 16v heb ik ook nog gehad in aubergine
En sneller als menig Golfje toendertijd..wel een kabaal met open DTM systeem uitlaat vanaf spruitstuk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2012 18:49:45 ]
pi_117935015
God...met moeite de enigste pic die ik nog had kunnen toveren.

Mijn 16v-tje in 98 ongeveer
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:11:55 #55
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_117935127
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef Charged het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie bak, alleen de splitter eraf, Azev's eronder en die tankdop... :X
pi_117935165
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:11 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mooie bak, alleen de splitter eraf, Azev's eronder en die tankdop... :X
I know,was toendertijd wel the shizzle.
Velgen zijn wel OZ Vulcano's
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:16:36 #57
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_117935258
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:13 schreef Charged het volgende:

[..]

I know,was toendertijd wel the shizzle.
Velgen zijn wel OZ Vulcano's
I know, best kewl, maar niet onder een Kadeath ;)
pi_117935324
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

I know, best kewl, maar niet onder een Kadeath ;)
Toen waren we nog jong en onwetend..heb zelfs de tankdop weggeflikkerd en alleen de de ring gehouden..nl-power was mijn leverancier geloof ik...daarna ben ik voor KSC gaan werken.
pi_117935637
Maar je hebt gelijk...17"Azev A was mooier geweest maar war toendertijd niet te doen...jammer dat ik geen pics heb van de zwarte koplampen en cligno's
pi_117935826
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:07 schreef Charged het volgende:
[ afbeelding ]
aan de raamband te zien kom je uit de buurt van venlo?
pi_117935870
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:35 schreef -niemand- het volgende:

[..]

aan de raamband te zien kom je uit de buurt van venlo?
Toendertijd Roermond,maar heb idd bij Loner gewerkt,Blerick.
pi_117935898
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:37 schreef Charged het volgende:

[..]

Toendertijd Roermond,maar heb idd bij Loner gewerkt,Blerick.
tsja, ik vind de creaties van loner design altijd erg sjonnie.

c20xe is trouwens :9~ :9~
pi_117935928
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:38 schreef -niemand- het volgende:

[..]

Mag je vinden..klanten bepalen de looks.
pi_117935948
Werk er (gelukkig) ook niet meer
pi_117936216
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:38 schreef -niemand- het volgende:

[..]

Btw...Loner bestaat al een tijdje niet meer,is gefuseerd met Colorshop.
pi_117936507
quote:
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 03 maart 2012
Dagen Eigenaar: 225
Eigenaar tot: heden
Hij staat ergens bij een handelaar zo te zien en heeft 1 eigenaar gehad vanaf 2000 tot en met begin 2012 :o
vosss is de naam,
pi_117936552
Back ontopic idd
  FOK!fotograaf zaterdag 13 oktober 2012 @ 23:42:16 #68
145146 Andyy
pi_117943478
Hoorde van een vriend (20) dat hij vandaag een TTs heeft proefgereden _O-
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:15:00 #69
351717 Compoantje
pi_117953277
Het is gister niet eens tot een proefrit gekomen.
De auto was van iemand anders die hem daar gestald had me als reden een kapotte koppeling.
En hij twijfelde nog of ie hem helemaal ging verkopen.

Dus, jammer.
Maar ik blijf de komende tijd wat auto's in de buurt proefrijden, omdat ik nog steeds op zoek ben naar een nieuwe.
  zondag 14 oktober 2012 @ 13:19:12 #70
383870 hardcore-gabberr
JWZ hardcore gabber
pi_117953410
proefrit bij dealer is gratis.. bij een sjonnie is het gelijk kopen
daaadadadada
pi_117953621
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:19 schreef hardcore-gabberr het volgende:
Onzin.
A murky, forgotten land.
pi_117955458
quote:
Wat een onzin zeg.

Ik ga morgen ook een proefritje maken in een ouwe Xedos 9 en als dat bevalt dan koop ik hem. Als het niet bevalt niet.

vosss is de naam,
pi_117957766
quote:
Waarschijnlijk vertrouwen ze je rijstijl niet, dan zou ik ook eerst geld willen zien voordat ik je überhaupt laat rijden 8-).

Dan is 'proefrit' sowieso de verkeerde woordkeuze trouwens.
  zondag 14 oktober 2012 @ 15:57:09 #74
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117958514
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef Charged het volgende:

[..]

Btw...Loner bestaat al een tijdje niet meer,is gefuseerd met Colorshop.
Ook voor al uw kwaliteitstuning :')
pi_117958600
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 13:15 schreef Compoantje het volgende:
Het is gister niet eens tot een proefrit gekomen.
De auto was van iemand anders die hem daar gestald had me als reden een kapotte koppeling.
En hij twijfelde nog of ie hem helemaal ging verkopen.

Dus, jammer.
Maar ik blijf de komende tijd wat auto's in de buurt proefrijden, omdat ik nog steeds op zoek ben naar een nieuwe.
Wil je per se een Nissan eigenlijk? Of wil je gewoon alleen iets snels :P
pi_117958627
quote:
7s.gif Op zondag 14 oktober 2012 14:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg.

Ik ga morgen ook een proefritje maken in een ouwe Xedos 9 en als dat bevalt dan koop ik hem. Als het niet bevalt niet.

Lancia die je hebt is mooier toch :o Al heb je bij een Xedos 9 wel een V6.
  zondag 14 oktober 2012 @ 16:30:58 #77
351717 Compoantje
pi_117959634
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:00 schreef H-D het volgende:

[..]

Wil je per se een Nissan eigenlijk? Of wil je gewoon alleen iets snels :P
Niet perse een Nissan, ik wil inderdaad iets snels.
Maar er zijn wel veel Nissans die aan mijn eisen voldoen :P
pi_117960337
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:30 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Niet perse een Nissan, ik wil inderdaad iets snels.
Maar er zijn wel veel Nissans die aan mijn eisen voldoen :P
Een Focus ST is ook snel om maar iets te noemen :P
Of een MG ZT V6/V8. Of een Alfa 147 GTA.
  FOK!fotograaf zondag 14 oktober 2012 @ 16:53:49 #79
145146 Andyy
pi_117960448
De laatste MR2 of MX-5 NB niets?
  zondag 14 oktober 2012 @ 21:53:11 #80
351717 Compoantje
pi_117977199
quote:
6s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:53 schreef Andyy het volgende:
De laatste MR2 of MX-5 NB niets?
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:50 schreef H-D het volgende:

[..]

Een Focus ST is ook snel om maar iets te noemen :P
Of een MG ZT V6/V8. Of een Alfa 147 GTA.
lijkt me inderdaad ook wel wat, en qua snelheid zit het ook goed.
Maar ik denk dat de wat grotere auto's voor gaan :P
Meer denkend aan een Skyline, 3000GT, etc. :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:01:42 #81
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117977708
Zoek dan een originele en goed onderhouden Volvo 850 T5R, in vlageel met die donkergrijze velgen :9~

Gaat als de brandweer en de brandweer kan ondertussen ook nog bagage meenemen :P
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:06:09 #82
351717 Compoantje
pi_117977996
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:01 schreef Klonk het volgende:
Zoek dan een originele en goed onderhouden Volvo 850 T5R, in vlageel met die donkergrijze velgen :9~

Gaat als de brandweer en de brandweer kan ondertussen ook nog bagage meenemen :P
Daar zat ik inderdaad ook al een tijde over te denken.
Vla geel, zwarte velgen. _O_ Mooi. :D
pi_117977997
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:53 schreef Compoantje het volgende:

[..]

[..]

lijkt me inderdaad ook wel wat, en qua snelheid zit het ook goed.
Maar ik denk dat de wat grotere auto's voor gaan :P
Meer denkend aan een Skyline, 3000GT, etc. :P
Een MG ZT is best ruim en groot hr :P en vind 'm best mooi en elegant. En echt brits.
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:10:08 #84
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_117978237
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:06 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Daar zat ik inderdaad ook al een tijde over te denken.
Vla geel, zwarte velgen. _O_ Mooi. :D
Ik heb er te lang aan gedacht, ff wat vlekken van het beeldscherm poetsen nu :@

Ik heb een C1 en aan de ene kant is het een geniaal ding, verbruikt geen ruk, ik heb duurdere banden op mijn fiets en hij doet het altijd, geen storing, geen rammel, gewoon starten, rijden, klaar.

Maar het is ook zo fucking zielloos, ik mis (bijna) mijn rampen multipla, altijd wat kapot, karakterbak (lelijk of mooi dat is ieder z'n eigen smaak). Heb gezegd dat ik twee jaar met die opgevoerde brommobiel wil doen en kijk dan wel weer verder, maar het liefste zou ik een ouwe 5 of 3 beemer, of een ouwe dikke vierkante volvo op de oprit willen hebben...

komt misschien wel goed uit dat mijn vriendin binnenkort (eindelijk) aan d'r rijbewijs gaat beginnen, krijgt zij het pruttelbakje en dan koop ik iets tofs...
  zondag 14 oktober 2012 @ 22:17:51 #85
351717 Compoantje
pi_117978587
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:10 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ik heb een C1 en aan de ene kant is het een geniaal ding, verbruikt geen ruk, ik heb duurdere banden op mijn fiets en hij doet het altijd, geen storing, geen rammel, gewoon starten, rijden, klaar.

Maar het is ook zo fucking zielloos, ik mis (bijna) mijn rampen multipla, altijd wat kapot, karakterbak (lelijk of mooi dat is ieder z'n eigen smaak). Heb gezegd dat ik twee jaar met die opgevoerde brommobiel wil doen en kijk dan wel weer verder, maar het liefste zou ik een ouwe 5 of 3 beemer, of een ouwe dikke vierkante volvo op de oprit willen hebben...

komt misschien wel goed uit dat mijn vriendin binnenkort (eindelijk) aan d'r rijbewijs gaat beginnen, krijgt zij het pruttelbakje en dan koop ik iets tofs...
Financieel ga je er wel enorm op achteruit als je nu een C1 hebt :P
pi_117979503
quote:
1s.gif Op zondag 14 oktober 2012 16:01 schreef H-D het volgende:

[..]

Lancia die je hebt is mooier toch :o Al heb je bij een Xedos 9 wel een V6.
Een Xedos 9 wil ik stiekem eigenlijk al heel lang een keer hebben, maar dat is er om onverklaarbare redenen eigenlijk nooit van gekomen.

En die motor ken ik natuurlijk nog van de Mazda 626 2.5 V6 24v Xerxes die ik gehad heb jaren terug en dat liep heerlijk O+
vosss is de naam,
pi_118004866
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 15:57 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ook voor al uw kwaliteitstuning :')
Zou goed kunnen,ben er al wat jaren uit.
pi_118004892
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 22:10 schreef Klonk het volgende:

[..]

Ik zou gewoon de C1 weg doen inderdaad. Daar is gewoon niks aan.
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:44:45 #89
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118005174
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef H-D het volgende:

[..]

helemaal mee eens, maar toch vrees ik dat ie nog ff blijft :P

met een kleine kanttekening, motor is best grappig, flink in de toeren jagen en dan wil ie best wel, geen sportwagenniveau maar toch meer als je in eerste instantie zou verwachten.
pi_118005212
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:36 schreef H-D het volgende:

[..]

Mja,dat is hier hetzelfde..altijd een auto voor de deur waar we een "klik"mee hebben,schijt aan wat de rest denkt..
Een 13 in een dozijn auto zal het em nooit worden hier.

Liever een karakterbak met z'n kuren dan een gevoelloos iets wat je hebt om je van A naar B te verplaatsen.
Ik ben blij dat mijn vriendin er ook zo over denkt.
  maandag 15 oktober 2012 @ 17:49:33 #91
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118005331
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Charged het volgende:

[..]

Mja,dat is hier hetzelfde..altijd een auto voor de deur waar we een "klik"mee hebben,schijt aan wat de rest denkt..

Liever een karakterbak met z'n kuren dan een gevoelloos iets wat je hebt om je van A naar B te verplaatsen.
weet je wat het hier ook is, die fiats hebben we echt bakken ellende mee gehad, ik ben niet goed met schroevendraaiers en toffe bakken zijn meestal knutselbakken en daar ben ik niet goed in. en tja, dan is de keuze wat beperkt, betrouwbaar, tof, redelijk zuinig...

zolang het een snoertje heeft red ik me wel maar voor de rest vieze handen dingen gaan altijd mis bij mij, geef mij een boormachine om een gaatje te maken en voor je het weet heb je een extra deuropening :')
pi_118005591
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:49 schreef Klonk het volgende:

[..]

weet je wat het hier ook is, die fiats hebben we echt bakken ellende mee gehad, ik ben niet goed met schroevendraaiers en toffe bakken zijn meestal knutselbakken en daar ben ik niet goed in. en tja, dan is de keuze wat beperkt, betrouwbaar, tof, redelijk zuinig...

zolang het een snoertje heeft red ik me wel maar voor de rest vieze handen dingen gaan altijd mis bij mij, geef mij een boormachine om een gaatje te maken en voor je het weet heb je een extra deuropening :')
Mja,dat is wat minder dan inderdaad om de kosten wat in de hand te houden..sinds ik weg ben uit het "tuning"gedeelte mis ik de werkplaats en de bijbehorende uitrusting ook en dat is ook goed te merken aan de kosten.
Ik heb gelukkig via Volvofanboys hier met dank aan IrishBasterd een hele goede monteur gevonden die voor nette prijzen prima prestaties neerzet..behoorlijke pleister op de wond.
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:04:26 #93
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118005802
Jij zit toch ook in ergens in Limburg?
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:06:59 #94
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118005895
Zoiets voor erbij lijkt me geniaal: http://www.autotrader.nl/(...)ekopdracht=volvo-340
pi_118005969
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:04 schreef Klonk het volgende:
Jij zit toch ook in ergens in Limburg?
Volgens mij wonen ze bij mij om de hoek B-).
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:09:53 #96
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118005996
quote:
14s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Volgens mij wonen ze bij mij om de hoek B-).
van jou ben ik ff kwijt waar je nu weer woont, weer in NL toch?
pi_118006019
Die wonen volgens mij allemaal richting noord limburg. :)
vosss is de naam,
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:11:14 #98
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118006037
quote:
7s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:10 schreef vosss het volgende:
Die wonen volgens mij allemaal richting noord limburg. :)
jij woont zowat in Belgie :{w
pi_118006039
Wie,ik?

Dit zou mij dan leuk lijken,maarja,2 grote honden en leuk voor langs de V70.
http://auto.marktplaats.n(...)606e7&fta_ind=8&fs=1
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:12:32 #100
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118006086
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:11 schreef Charged het volgende:
Wie,ik?

Dit zou mij dan leuk lijken,maarja,2 grote honden en leuk voor langs de V70.
http://auto.marktplaats.n(...)606e7&fta_ind=8&fs=1
ja jij :P

maar dat is idd een nice projectje voor iemand met twee rechterhanden :P
pi_118006157
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:12 schreef Klonk het volgende:

[..]

ja jij :P

maar dat is idd een nice projectje voor iemand met twee rechterhanden :P
Ik zit net onder Nijmegen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:17:44 #102
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118006285
zit daar een volvo specialist in de buurt dan?

ben redelijk bekend daar voor mijn gevoel :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:18:52 #103
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118006330
bedoel je van der pijl (peil,peyl, weet het ff niet meer :') )
pi_118006348
Een hele goede in Nijmegen zelf..geliefd en geroemd op het 850 forum.
pi_118006412
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Klonk het volgende:
Is geen bedrijf..tenminste...dat kan ie er makkelijk van maken,ex Volvo monteur,ANWB,en van alles nog wat..maar liefst Volvo.
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:24:35 #106
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118006536
ik ga me toch maar eens wat meer verdiepen, misschien als eerste auto een 850 ofzo, maar dan loop ik weer tegen het duitse milieuzone probleem aan (zit daar veel door vrienden en familie) en verrek het om de auto aan de rand van de stad te laten staan :')
pi_118006593
Zo'n T5R is wel vet :9
vosss is de naam,
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:29:00 #108
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118006671
heb ff een tissue nodig :')

airco, LPG, juiste kleur, originele velgen: http://www.autotrader.nl/(...)a-opties-bevat-airco
pi_118007041
Jah...damn,blijft lekker.
Ik ben er nog niet over uit...als de V hier weggaat of ik dan een donkergroene 850 T5R met creme leder wil of een V70R.
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:40:10 #110
351717 Compoantje
pi_118007096
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:29 schreef Klonk het volgende:
heb ff een tissue nodig :')

airco, LPG, juiste kleur, originele velgen: http://www.autotrader.nl/(...)a-opties-bevat-airco
Ik wil dan wel een sedan. :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 18:40:10 #111
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118007097
ik moet m'n vriendin toch maar eens gaan motiveren, T5R is misschien wat al té, maar een fijne normale 850 moet toch wel mogelijk zijn :P
pi_118007178
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:40 schreef Klonk het volgende:
ik moet m'n vriendin toch maar eens gaan motiveren, T5R is misschien wat al té, maar een fijne normale 850 moet toch wel mogelijk zijn :P
Een lekkere 20v loopt behoorlijk...spreek uit ervaring en dan ben je bij die monteur helemaal aan het juiste adres...ademt en leeft 850 en s/c/v 70 Classic.
pi_118007669
met de 20v heb je al ruim 170 paarden krachten.
en dat geeft hij zo lekker soepel en krachtig af.
had eerst mijn bedenkingen bij de volvo.(vooroordelen burgerbak tandarts/dierenartswagen)
ben een hondameisje in hart en nieren.
maar na 1 proefrit was ik verkocht. en dat was nog niet eens een goed exemplaar.
comfortabel, alle luxe. deuren sluiten als kluisdeuren en je voelt je ook echt beschermd.
voor mijn werk en zeker in de winter rij ik midden in de nacht voor de sneeuwploegen op de weg en dan wil je geen gebakje waar een schuiver meteen het einde betekend.
het is zelf zover dat als ik voor een tweede auto voor erbij ik sterk ga twijfelen tussen een 240 turbo of een honda crxje weer terug.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_118007757
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:55 schreef winterstorm666 het volgende:
met de 20v heb je al ruim 170 paarden krachten.
en dat geeft hij zo lekker soepel en krachtig af.
had eerst mijn bedenkingen bij de volvo.(vooroordelen burgerbak tandarts/dierenartswagen)
ben een hondameisje in hart en nieren.
maar na 1 proefrit was ik verkocht. en dat was nog niet eens een goed exemplaar.
comfortabel, alle luxe. deuren sluiten als kluisdeuren en je voelt je ook echt beschermd.
voor mijn werk en zeker in de winter rij ik midden in de nacht voor de sneeuwploegen op de weg en dan wil je geen gebakje waar een schuiver meteen het einde betekend.
het is zelf zover dat als ik voor een tweede auto voor erbij ik sterk ga twijfelen tussen een 240 turbo of een honda crxje weer terug.
Zakjappaner komt er ook wel weer maar amen voor de rest van de post.
pi_118011350
http://www.hennesautomobielen.nl/

Volvo specialist in Nijmegen. Zelf verder geen ervaringen mee.
A murky, forgotten land.
pi_118012002
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 18:18 schreef Klonk het volgende:
Van der Peijl. En je hebt ook nog Hennes Volvo specialisten. :P
pi_118012039
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 17:45 schreef Charged het volgende:

[..]

Inderdaad. Je wilt gewoon iets leuks waar je plezier aan beleeft elke keer als je weer achter het stuur kruipt :D
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:29:49 #118
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118012049
En als ik iets meer naar het Limburgse ga? Dus omgeving Venlo/Roermond/Venray/Weert?
pi_118012188
Maastricht heb ik ook een goede..ook via 850 forum.
pi_118012200
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:29 schreef Klonk het volgende:
En als ik iets meer naar het Limburgse ga? Dus omgeving Venlo/Roermond/Venray/Weert?
Daar heb ik geen ervaring met Volvo specialisten..sorry.
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:40:16 #121
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_118012618
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:32 schreef Charged het volgende:
Maastricht heb ik ook een goede..ook via 850 forum.
Biermans toevallig? Hebben ze iig goede ervaringen mee in het ouderlijk huis icm een S60(2x).
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_118012861
thuurbo maastricht
pi_118013087
Nijmegen en Maastricht beide geen bedrijven,ik vertrouw liever op specialisten,mensen met ervaring die via liefhebbersfora hun kennis aanbieden,je hebt er foute mensen bij,i know maar verdiep je in de fora en je weet wie je moet uitpikken.
pi_118013129
Idd Thuur is een goede.
  maandag 15 oktober 2012 @ 20:48:28 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118013140
Daar heb ik dan nog mooi een jaartje de tijd voor :P
pi_118013840
Zit je in de buurt van mij?
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:01:44 #127
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118013977
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 20:59 schreef Charged het volgende:
Zit je in de buurt van mij?
Ik zit ook onder Nijmegen idd maar dan nog wat meer onder Venlo maar boven Roermond :D
pi_118014209
Ik zie het,goed te doen als je eens een V 70 wilt proberen,kost je wel een bak koffie.
pi_118014282
BF toch? :P
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:07:49 #130
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118014408
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:05 schreef Charged het volgende:
BF toch? :P
Jeps :Y

En die V70 klinkt goed maar hij is te rond :@

En ze rijden heerlijk, een van mijn vorige bazen had er eentje en die mocht ik altijd tanken en wassen, genieten was dat :P
pi_118014784
Mwoa te rond,ik heb een classic,een opgekalefaterde 850...iets moderner maar nog steeds een baksteen.
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:14:40 #132
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118014862
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:13 schreef Charged het volgende:
Mwoa te rond,ik heb een classic,een opgekalefaterde 850...iets moderner maar nog steeds een baksteen.
eerste generatie, kan nog net dan :P

huidige volvo's vind ik gewoon niet mooi en er zit verkeerd volk achter het stuur
pi_118015090
de huidige generatie v70n v70nn zijn ook niet te vergelijken met de classic en de oer 850.
maar dat is helaas met meerdere merken. hoe nieuwer hoe meer wegwerp ze worden. minder ziel.
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:19:23 #134
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118015168
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:18 schreef winterstorm666 het volgende:
de huidige generatie v70n v70nn zijn ook niet te vergelijken met de classic en de oer 850.
maar dat is helaas met meerdere merken. hoe nieuwer hoe meer wegwerp ze worden. minder ziel.
een van vorige auto's had genoeg ziel voor een moderne auto, een gras groene multipla :P

alhoewel de auto daarvoor (een wijnrode Fiat Tempra) ook wel wat had, superfijne auto.
pi_118015383
tempra heb ik ook gehad ja. een diesel. oerdegelijk. alleen niet storen aan alle rode lampjes op het dashboard en electronische systemen die een eigen leven gingen leiden.
multipla. tsja ik heb er nog nooit in gereden....
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:26:23 #136
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118015656
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:22 schreef winterstorm666 het volgende:
tempra heb ik ook gehad ja. een diesel. oerdegelijk. alleen niet storen aan alle rode lampjes op het dashboard en electronische systemen die een eigen leven gingen leiden.
multipla. tsja ik heb er nog nooit in gereden....
ik had over veel van die lampjes zwart plakband zitten, was een idee van het garagebedrijf, je merkte vanzelf als er iets mis was :')

ik had een donkerrode met lichtblauwe bekleding :7

komt er eigenlijk op neer dat ik een huis met een grote schuur nodig heb want eigenlijk heb ik spijt van alle auto's die ik verkocht of ingeruild heb _O-
pi_118016620
ja ik ook bordeaurood met blauw grijze bekleding. een station. van mijn ouders overgekocht toen.
hij rijd nog steeds in de buurt rond. ik zie hem nog af en toe rondkarren.
het is dat hij op dat moment te duur in de onderhoud voor ons was anders hadden we er nog mee gereden.
ja ik ben heel slecht in de verkoop van onze auto`s. hecht me te sterk aan auto`s.
het ergste vond ik de verkoop van mijn crxjes. dat waren mijn oogappeltjes.
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:42:40 #138
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118016725
als ik op autortrader en co kijk zijn ze ook nauwelijks meer te vinden, zelfs op autoscout24.de staat er maar eentje :D
pi_118016824
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:26 schreef Klonk het volgende:
komt er eigenlijk op neer dat ik een huis met een grote schuur nodig heb want eigenlijk heb ik spijt van alle auto's die ik verkocht of ingeruild heb _O-
Ik heb ook wel van een aantal auto's spijt.

Een Ford Escort 1.3L uit '82, helemaal XR3i uitgebouwd omdat het mijn eerste auto was.

Een Mazda 626 Xerxes 2.5V6 24v, ooit verkocht aan een vriend van me, altijd spijt van gehad zo een fijne auto als dat was.

En de Lancia Delta HF Turbo daar heb ik eigenlijk ook wel een beetje spijt van. Echt een klein Italiaans scheurijzertje. Echte rijders auto. Heerlijk. O+

Ik denk ook dat ik nu die Xedos gekocht heb omdat ik destijds zo een spijt heb gehad van die Xerxes die ik weggedaan had. Hopelijk bevalt ie net zo goed en dan ga ik daar nog lang in rijden :Y
vosss is de naam,
pi_118016863
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:42 schreef Klonk het volgende:
als ik op autortrader en co kijk zijn ze ook nauwelijks meer te vinden, zelfs op autoscout24.de staat er maar eentje :D
Je kunt beter op www.gaspedaal.nl kijken. Dan hoef je niet handmatig al die sites af, dat doet die site allemaal voor je _O_
vosss is de naam,
  maandag 15 oktober 2012 @ 21:46:00 #141
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118016964
En die Delta had je nog best wat moeite mee om te verkopen volgens mij :D
pi_118017086
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:46 schreef Klonk het volgende:
En die Delta had je nog best wat moeite mee om te verkopen volgens mij :D
Jep. Iedereen vond het mooi, maar niemand wilde hem zelf hebben :')
vosss is de naam,
pi_118017334
ik had vreselijke moeite met mijn zilvergrijze honda prelude 4thgen.
mijn honda crxjes 1.5 12v first gen uit 1985. 1tje was compleet US spec. en de andere had ik al ruim 10 jaar.
de bmw e30 320 touring was ook moeilijk. wat liep die lekker en was hij mooi!
en de sierra cosworth van mijn vriend. daarmee en met de crx hebben we elkaar ontmoet.
pi_118017488
Zo een ouwe Sierra Cosworth in perfecte staat is nog een berg geld waard.

Die had ik persoonlijk nooit weggedaan. Klassieker nu al eigenlijk en die zal alleen nog maar meer waard worden (mits in prima staat dan).

Mooie auto's :Y
vosss is de naam,
pi_118017753
ja het was wel een 2wd sedan uit 1988. ooit komt er nog wel weer eentje. of het een vleugel word of een sedan. dat is nog even de vraag. maar dan willen we er zeker van zijn dat we hem ook netjes kunnen onderhouden en behouden.
helaas moest de sierra toen gaan. omstandigheden helaas. ik vergeet nooit meer het genot van het rijden en het geweldige geluid als hij staat te briessen als een wild zwijn. wat een geweld!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 06:51:31 #146
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118027265
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 21:51 schreef winterstorm666 het volgende:
ik had vreselijke moeite met mijn zilvergrijze honda prelude 4thgen.
mijn honda crxjes 1.5 12v first gen uit 1985. 1tje was compleet US spec. en de andere had ik al ruim 10 jaar.
de bmw e30 320 touring was ook moeilijk. wat liep die lekker en was hij mooi!
en de sierra cosworth van mijn vriend. daarmee en met de crx hebben we elkaar ontmoet.
die 320 tourings zijn ook mooie auto's, zag laatst nog een zo te zien behoorlijk originele rijden, perfect in de lak, werd ik wel ff blij van :P
pi_118027338
Mooi en Nissan in 1 zin?
pi_118030145
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 07:08 schreef Apekoek het volgende:
Mooi en Nissan in 1 zin?

Zoiets kan mij wel bekoren hoor :9
vosss is de naam,
pi_118033762
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef vosss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Playmobil bekoort jou?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:00:23 #150
351717 Compoantje
pi_118036754
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 07:08 schreef Apekoek het volgende:
Mooi en Nissan in 1 zin?

Ja. :D
pi_118036789
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:00 schreef Compoantje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja. :D
Kwestie van smaak zullen we maar zeggen :P
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:19:06 #152
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_118037618
Nissan: Check
Mooi: Check

Klaar:

pi_118039033
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 12:46 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Playmobil bekoort jou?
http://www.gatewayclassic(...)zx-turbo-S4120.html#

Dat is geen Playmobil, nitwit. Dat is een klassieker. }:|
vosss is de naam,
pi_118039437
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 14:53 schreef vosss het volgende:

[..]

http://www.gatewayclassic(...)zx-turbo-S4120.html#

Dat is geen Playmobil, nitwit. Dat is een klassieker. }:|
Smaken verschillen, ik vind er echt geen reet aan.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:14:23 #155
351717 Compoantje
pi_118039749
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:04 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Smaken verschillen, ik vind er echt geen reet aan.
Jij bent zo'n Porsche fanboy?
pi_118040695
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:37 schreef vosss het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:9~
A murky, forgotten land.
pi_118042478
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:14 schreef Compoantje het volgende:

[..]

Jij bent zo'n Porsche fanboy?
Ik vind er persoonlijk ook niks aan. Ben ook geen Porsche fanboy maar ik zou eerder een Porsche overwegen dan dat.
pi_118282890
Vandaag 15 km gefietst naar het autobedrijf waar ze een leuke auto hadden staan. Was voor ons een serieuze optie. Dus wij vragen of we een proefrit mochten maken. Ja, dat mocht. Hij kwam er zo aan. Na een half uur ofzo komt hij aan met de nummerborden en de sleutel. Maar als we nu niet zeiden dat we hem zouden kopen mochten we geen proefrit maken. Daar was het namelijk te druk voor want dan zou iedereen dat doen... Ehhh nee, we weten nog niet hoe deze auto rijdt dus die garantie kon hij niet van ons krijgen. Nou dan was het einde verhaal, mochten geen proefrit maken...

Zoek het dan maar uit met je 500 euro rijklaarkosten (incl. grote beurt maar ja die had hij recent al gehad, waarschijnlijk, als het goed is dus dat was niet meer zo nodig.... hmmmhmmm).

/einde klaagmodus
pi_118299005
Protip voor iedereen die een auto koopt.

Onderhandel over de prijs. Eventueel met inruil van je oude auto.
Ze nemen dan altijd die 500 euro of wat ze ook tellen voor rijklaar maken mee in het bedrag.

Als je een mooie prijs hebt weten te bedingen, ik roep maar iets, bv 3500 euro bijleggen met inruil van je huidige auto, zeg dan laat dat rijklaar maken maar zitten, ik geef je er 2900 voor.

Dat rijklaar maken is niet meer dan een keer door de wasstraat duwen, uitzuigen, beetje olie bijvullen en kijken of de ruitensproeier bijgevuld moet worden.

Daar betaal ik geen 500 euro voor. :_
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')