okee, heb je een sponsje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb ook echt geen idee hoe ik foundation op moet doen, dus dit wordt lachen
Ik gebruik de mijnes nooit meer, wil je die?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:45 schreef Dwyn het volgende:
WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik gebruik de mijnes nooit meer, wil je die?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:45 schreef Dwyn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeien fotosoep joh
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Jamaar, jij hebt zulke mooie donkere wenkbrauwers van jezelfquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe mijn wenkbrauwen echt nooit nooit nooit never niet (kleuren dan he...)
En foundation dus ook niet (behalve op mijn bruiloft; maar dat deed Lin als een eckten baas![]()
)
Hahahahaha!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:46 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe mijn wenkbrauwen echt nooit nooit nooit never niet (kleuren dan he...)
En foundation dus ook niet (behalve op mijn bruiloft; maar dat deed Lin als een eckten baas![]()
)
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha!!Ja man, ik ben zo'n foundationbaas
![]()
PEEKSHURSquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik doe het verdelen met een duo fibre blending brush, die werkt wel fijn
en deze foundation is te donker volgens mij
pic pic picquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:48 schreef Diconnected het volgende:
Ik doe het verdelen met een duo fibre blending brush, die werkt wel fijn
en deze foundation is te donker volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |