Kun je meteen dan 70m2 bij mij doen/quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op twee muren na was alles al perfect geschilderd
Moet heel misschien nog een muurtje opnieuw behangen.
Die 40 m2 vloer is wel de grootste klus bij mij jah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Van Dobben-kroketten blijven gewoon te koop in de supermarkt. Een fusie tussen de snackfabrikanten Ad van Geloven (Mora) en Royaan (Van Dobben) gaat niet door.
De Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) gaf eerder al aan dat ze alleen toestemming voor de fusie wilde geven als het nieuwe bedrijf afstand zou doen van het bitterballen- en krokettenmerk Van Dobben in de supermarkt. De combinatie zou anders een te sterke marktpositie krijgen, aldus de NMa.
Maar daar is geen spraken meer van. De krokettenmakers maakten bekend dat ze de onderhandelingen over een fusie hebben afgebroken. Ze kunnen geen overeenstemming bereiken over de voorwaarden waaronder zij zouden verder gaan, laten ze weten.
Goed nieuws.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:24 schreef borisz het volgende:
Klussen met NicohahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter van die kroketten btw. Van Dobben zijn de lekkerste! Mora
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zwart met goud, de jubileum editionquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:24 schreef Bluezz het volgende:
Dat schiet tenminste op!
En what colour did he pick?
twitter:JeroenPauw1 twitterde op vrijdag 12-10-2012 om 17:40:39Opnames van #Holleeder bij 'Het spijt mij' zijn afgelast. Overal waar hij aanbelde met zijn bos bloemen bleken de mensen overleden.. #Holmoe reageer retweet
Zijn nu eigenlijk de zorgverzekeraars de baas over de ziekenhuizen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:55 schreef Bluezz het volgende:
Jij denk ik
Nou, het was een kwestie van tijd : http://www.noordhollandsd(...)KZ-stapt-op?lref=sll
http://www.dichtbij.nl//n(...)erwijk-stapt-op.aspx
Dramatisch, die financ. situatie. Ja dat is het wel
Die zijn de baas over de gehele gezondheidszorg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn nu eigenlijk de zorgverzekeraars de baas over de ziekenhuizen?
Bij het RKZ wel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Zijn nu eigenlijk de zorgverzekeraars de baas over de ziekenhuizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |