nog een tip, de wijn is perfect met een toastje gorgonzola er bij, ik ben niet veeleisend, alleen duidelijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:37 schreef Pulver het volgende:
* Pulver schrijft op lijstje:
Niet vergeten een fles Merlot meenemen naar de bruiloft.
herstel, we hebben geen hond dus blijven gezellig zittenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oeh! Gezellig idd.
Trouwens: Het regent, laat jij de hond uit?
Ehmm geen idee. Komt uit de schuur bij m'n schoonmoederquote:
dan wel even op kamertemperatuur brengen, na een fles proef ik het dan niet dat het mijn merk niet is...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ehmm geen idee. Komt uit de schuur bij m'n schoonmoeder
Het staat hier al een tijdje in de keuken, dus het is al op de juiste temperatuurquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef espri het volgende:
[..]
dan wel even op kamertemperatuur brengen, na een fles proef ik het dan niet dat het mijn merk niet is...
* kwiebuske noteerd voor de bruiloft, 2 t-shirts laten bedrukkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef espri het volgende:
leukkkk zo,n t-shirt willen wij vast ook
Dat heb ik nou met bier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:41 schreef espri het volgende:
[..]
dan wel even op kamertemperatuur brengen, na een fles proef ik het dan niet dat het mijn merk niet is...
hey leuk, ga je stappen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:43 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Het staat hier al een tijdje in de keuken, dus het is al op de juiste temperatuur. Misschien trek ik morgen ff een flesje open voor ik op stap ga
nah, onbegrijpelijk he?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met bier.
Maar als je na een kratje het verschil niet meer ziet tussen je vriendin of een willekeurige deerne die er naast zit, DAT begrijpen vrouwen dan weer niet
gered van de rellen! :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:40 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ehmm geen idee. Komt uit de schuur bij m'n schoonmoeder
Ja! De zaterdag en maandag voor de zuidlaardermarkt zijn traditionele stapavonden geloof ikquote:
yep, Espri en de verlorenequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
* kwiebuske noteerd voor de bruiloft, 2 t-shirts laten bedrukken
Na een kratje zie je ondertussen toch dubbel? Dan is er ook geen verschil tussen twee mensen die naast elkaar zitten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:44 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met bier.
Maar als je na een kratje het verschil niet meer ziet tussen je vriendin of een willekeurige deerne die er naast zit, DAT begrijpen vrouwen dan weer niet
dus wij zijn ook klaar met vechten ?quote:
dat wil ik!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:46 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja! De zaterdag en maandag voor de zuidlaardermarkt zijn traditionele stapavonden geloof ikDus ik heb geen keus! De maandagavond ervoor is de zuidlaardernacht, dan moet je eigenlijk doorhalen tot de markt begint om 6 uur
Het erge is, dat het nog echt waar is ook.quote:
Dinsdag om 13u beginnen. Woensdag vrij :pquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:47 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nou, wat let je?
Dat je moet werken zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |