Ik heb een klein probleempje. Vaak heb ik tijdens de sex het probleem dat ik moeilijk klaar kan komen. Iets waar sommige mannen die te snel klaarkomen jaloers op zouden zijn, maar ik vind het toch wel een probleem. Daarnaast ben ik 23, dan zou je toch niet zeggen dat dit normaal is...
Als ik mezelf aftrek is het geen probleem, maar tijdens sex met een ander is het vaak lastig. Ik ben nog nooit klaargekomen als ik gepijpt werd. Soms wel tijdens het neuken, maar vaak alleen als ik na het neuken afgetrokken word(als ze het goed kan) of dat ik het zelf moet doen.
Heb 1x een trio gehad met een stel en toen deed hij een vinger in m'n kontje, dat hielp wel, maar dat is natuurlijk geen oplossing.
Mijn pik blijft gewoon goed stijf, dat is het probleem niet. Ik ben ook echt opgewonden, maar na 1-3 uur wil de vrouw dat ik ook klaarkom, omdat ze zelf uitgeput is. Ik wil het liefst doorgaan tot ik spuit en heb die energie ook, maar vind het jammer dat ik dat vaak moet doen door mezelf af te trekken na een potje sex.
Heb verschillende standjes geprobeerd, maar er is er niet 1 waarbij succes gegarandeerd is. Ook zorg ik dat ik dat ik 2-3 dagen voor een date niet aftrek, omdat het anders vaak helemaal niet lukt. Pauzes nemen helpt ook niet.
Vaak heb ik ook lang het gevoel dat ik bijna klaarkom, maar komt het gewoon niet. Ik heb ook veel voorvocht, weet niet of dat er mee te maken heeft. Heb zelf een beetje het idee dat ik misschien wel onbewust beetje sperma loslaat als ik het gevoel heb dat ik bijna klaarkom, maar dat ik het gevoel van klaarkomen niet krijg.
Heeft iemand tips om er voor te zorgen dat ik makkelijker klaar kan komen?