abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:14:27 #51
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_117923720
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:04 schreef Silenus het volgende:

[..]

Gefeliciteerd dat jij bij een Thai onder de plak zit (hoe krijg je het voor elkaar),
Hoe voelt dat nou? In een wereld leven die zwart wit is?
http://en.wikipedia.org/wiki/False_dilemma

quote:
maar dat laat natuurlijk onverlet dat de gemiddelde Thaise vrouw wat volgzamer is dan de Nederlandse vrouw.
Bron? :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Begging_the_question
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:24:11 #52
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117924002
Zozo, LOI-cursus filosofie gedaan in Bangkok? :')

Kerel, als je serieus niet van me wil aannemen dat de Nederlandse vrouw iets pittiger is dan de versie uit Zuid-Oost Azië is er geen discussie mogelijk. Dat bevestigen onze postorder-kerels hier nota bene zelfs.
Gourmetten of steengrillen?
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:38:10 #53
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_117924382
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 10:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:

[..]

Nederlandse mannen wel dan?

Sowieso, modieus :')
Point taken.

Nederlandse vrouwen hebben de maten niet om er gracieus en vrouwelijk uit te zien, gemiddeld gezien. Daar kunnen ze eigenlijk ook weinig aan doen. Daarnaast zijn er genoeg al op een leeftijd van 16 een kilo of 5 te zwaar. Daarbij opgeteld dat in Nederland vrouwen met name worden opgevoed in onafhankelijkheid en vrijheid ( op zich goede eigenschappen in een vrouw), dat is bij voorbaat een slag verloren.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:39:38 #54
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_117924420
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:24 schreef Silenus het volgende:
Zozo, LOI-cursus filosofie gedaan in Bangkok? :')

Kerel, als je serieus niet van me wil aannemen dat de Nederlandse vrouw iets pittiger is dan de versie uit Zuid-Oost Azië is er geen discussie mogelijk. Dat bevestigen onze postorder-kerels hier nota bene zelfs.
Wat bewijs je hiermee nou eigenlijk. Dat wijven die zichzelf aan de hoogste bieder verkopen initieel zich lekker gedeisd houden? Wat jij hier zegt over Thaise vrouwen is klinkklare onzin kan ik je vertellen en ik denk dat ik het beter kan weten aangezien ik regelmatig in Thailand ben tegenwoordig.

Op basis van wat zielige post-order nerds je wereldbeeld vormen :')
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_117924502
Heb de reeks niet gevolgt maar ik val ook meer op buitenlandse vrouwen, met nederlandse vrouwen klikt het niet vaak, niet eens vriendschappelijk.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:49:08 #56
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117924699
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:39 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat bewijs je hiermee nou eigenlijk. Dat wijven die zichzelf aan de hoogste bieder verkopen initieel zich lekker gedeisd houden? Wat jij hier zegt over Thaise vrouwen is klinkklare onzin kan ik je vertellen en ik denk dat ik het beter kan weten aangezien ik regelmatig in Thailand ben tegenwoordig.

Op basis van wat zielige post-order nerds je wereldbeeld vormen :')
Ja, en wat wil jij nou eigenlijk zeggen? Dat Thaise vrouwen over het algemeen lekker pittige mondige types zijn? Waarom gaan al die kerels dan naar Thailand?
pi_117924741
Die kerels gaan naar Thailand voor de sex industrie.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:51:23 #58
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_117924748
Ah ok bedankt man. Dat wist ik niet.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:05:32 #59
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117925062
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:51 schreef Silenus het volgende:
Ah ok bedankt man. Dat wist ik niet.
Hoe kan je dat nou niet weten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we dan
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:11:33 #60
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_117925187
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 12:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, en wat wil jij nou eigenlijk zeggen? Dat Thaise vrouwen over het algemeen lekker pittige mondige types zijn? Waarom gaan al die kerels dan naar Thailand?
Waar claim ik dat ze per se pittige mondige types zijn? Je kan veel (negatieve/positieve) dingen over Thaise mensen roepen maar dat ze superonderdanig zijn en zich alles laten vertellen is echt klinkklare onzin.

Oh en "die kerels" gaan naar Thailand voor heel veel verschillende redenen. En 1 van die redenen is omdat ze denken dat ze dan een onderdanig vrouwtje kunnen scoren (doordat mensen zoals jij dat soort onzin maar blijven roepen) maar uiteindelijk is het enige wat je kan zeggen dat vrouwen daar makkelijker voor onaantrekkelijke mannen toegankelijk zijn daar dan hier. Dat onderdanige blijkt (nadat je ze naar Nederland hebt gehaald) ineens volledig verdwenen want dat hoorde bij het spelletje om (een deel van) jouw geld en bezittingen te ontfutselen.

Ja. Op het arme Thaise platteland zijn veel meisjes te vinden die zichzelf proberen te binden aan een "rijke" westerling en daarbij een toneelstukje opvoeren. What else is new.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:18:36 #61
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_117925345
That does it! Ik ga nooit meer naar Thailand nu ;(
we dan
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:21:24 #62
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_117925418
quote:
8s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
That does it! Ik ga nooit meer naar Thailand nu ;(
Prima. Meer voor mij. :9
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 15:23:34 #63
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_117928880
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 09:39 schreef DenWauwelaar het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen en modieus in één zin. _O-
Maar dat bedoel ik ook inderdaad, eerst zeggen dat ze zich te mannelijk kleden, dan volgen ze de mode weer te veel.

Joh, make up your mind! :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_117929247
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar dat bedoel ik ook inderdaad, eerst zeggen dat ze zich te mannelijk kleden, dan volgen ze de mode weer te veel.

Joh, make up your mind! :')
uggs waren ook mode. ;)
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 16:16:49 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_117930425
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 15:36 schreef dawg het volgende:

[..]

uggs waren ook mode. ;)
Helaas wel ja, maar ik vold de mode sowieso niet. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:57:42 #66
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_117951388
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef B-FliP het volgende:

[..]

Nou nee, ik heb vele relaties gehad en dat waren weldegelijk vrouwen waar ik op viel en dit waren vrouwen die je als vrouwelijke vrouw kan bestempelen. Ik heb ook niet bewust gekozen voor een buitenlandse vrouw. Maar kennelijk mag je niet zeggen wat je al jarenlang opvalt omdat je dan stigmatiserend bezig bent.. Nee, je moet gewoon je bek houden en alles ok vinden.. Zelfs de verkoopster van een van de modezaken waar ik met mijn vriendin was was het opgevallen dat ze hoofdzakelijk tenten aan t verkopen waren waarbij de vorm van de vrouw er kennelijk helemaal niet meer toe deed. Maarja dat is wat "in" is op het moment. tzelfde als kniebroeken voor vrouwen waar ze dan laarzen onder dragen, en strakke broeken met een hangend kruis..

[ afbeelding ]

De "designer" die dat bedacht heeft mag van mij per direct een nekschot krijgen.. Hetzelfde voor dat vormloze tod wat ze erop draagt...
Kut voor je
Heaven is a place on earth with you
pi_117987591
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 17:56 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je slaat nu wel erg door. :p
Ik ben gewoon dol op speklappen :P
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:35:51 #68
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_117993184
Dat gezeik op de Nederlandse vrouw..
Allemaal pikkies zonder ruggengraat
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_117993279
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dat gezeik op de Nederlandse vrouw..
Allemaal pikkies zonder ruggengraat
Die zullen er ook tussen zitten. Maar niet iedereen heeft dezelfde smaak, of moet iedereen Nederlandse vrouwen geweldig vinden? Ik heb er niks op te zeiken, ik prefeer alleen iets anders.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:40:49 #70
pi_117993395
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:38 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Die zullen er ook tussen zitten. Maar niet iedereen heeft dezelfde smaak, of moet iedereen Nederlandse vrouwen geweldig vinden? Ik heb er niks op te zeiken, ik prefeer alleen iets anders.
Ik ben in 35 verschillende landen geweest over de hele wereld. Vertel mij eens even wat er anders is de Nederlandse vrouw dan aan de Duitse, Deense, Zweedse, Belgische of Oostenrijkse vrouw?
  maandag 15 oktober 2012 @ 12:43:09 #71
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_117993497
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik ben in 35 verschillende landen geweest over de hele wereld. Vertel mij eens even wat er anders is de Nederlandse vrouw dan aan de Duitse, Deense, Zweedse, Belgische of Oostenrijkse vrouw?
Kan je dat echt niet zelf bedenken? Denk je dat mannen van die 35 landen ook allemaal hetzelfde zijn?
censuur :O
pi_117993551
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik heb het al een paar keer vermeld, maar elke nationaliteit heeft zo weer zijn verschillen. Het verschil tussen Nederlandse dames en Zweedse vind ik dan zelf bijvoorbeeld behoorlijk groot. Maar goed, zelfs de Vlaamse vrouw is toch anders. Ik vind Zweedse dames wat zelfstandiger, geemancipeerder en toch een stuk vrouwelijker. Dingen waar ik toevallig op val.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:30:08 #73
pi_117995210
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:43 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Kan je dat echt niet zelf bedenken? Denk je dat mannen van die 35 landen ook allemaal hetzelfde zijn?
Nee, leg het mij eens uit. Ik kan niet zelf bedenken wat het verschil is tussen een Duitse en een Nederlandse vrouw. Dat slappe geblaat van sommige mannen hier is ronduit belachelijk.
  maandag 15 oktober 2012 @ 13:34:17 #74
pi_117995370
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 12:44 schreef Bajskorv het volgende:

[..]

Ik heb het al een paar keer vermeld, maar elke nationaliteit heeft zo weer zijn verschillen. Het verschil tussen Nederlandse dames en Zweedse vind ik dan zelf bijvoorbeeld behoorlijk groot. Maar goed, zelfs de Vlaamse vrouw is toch anders. Ik vind Zweedse dames wat zelfstandiger, geemancipeerder en toch een stuk vrouwelijker. Dingen waar ik toevallig op val.
Ik heb bijna een jaar in Zweden gewoond. Het enige wat mij echt is bijgebleven is dat de vrouwen (en mannen) er daar iets slanker zijn dan hier en dat ze zich beter weten te kleden. Laten we zeggen dat je iets minder dikke propjes op staat ziet met een vlot kort pittig kapsel. Maar zelfstandiger en geemancipeerder? Dat moet je mij toch echt even uitleggen. Totaal geen verschil gemerkt met de Nederlandse vrouw. De Zweedse man daarentegen vind ik wel weer wat geemancipeerder aandoen. Die je zie je zeer zeer vaak achter de kinderwagen staan, of als huisvader.
pi_117995707
quote:
0s.gif Op maandag 15 oktober 2012 13:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

Ik heb bijna een jaar in Zweden gewoond. Het enige wat mij echt is bijgebleven is dat de vrouwen (en mannen) er daar iets slanker zijn dan hier en dat ze zich beter weten te kleden. Laten we zeggen dat je iets minder dikke propjes op staat ziet met een vlot kort pittig kapsel. Maar zelfstandiger en geemancipeerder? Dat moet je mij toch echt even uitleggen. Totaal geen verschil gemerkt met de Nederlandse vrouw. De Zweedse man daarentegen vind ik wel weer wat geemancipeerder aandoen. Die je zie je zeer zeer vaak achter de kinderwagen staan, of als huisvader.
Woon al zeven jaar in Londen, dus kan lekker verschillende nationaliteiten vergelijken. En ben al 5 jaar samen met mijn Zweedse, dus dat laatste ken ik nog iets beter.

Ik vind dat Zweedse vrouwen meer dan Nederlandse vrouwen ambities en carrieres hebben. Daar kan je ook gewoon het CBS op naslaan, Nederlandse vrouwen werken bijna het minste van heel Europe (qua uren). Dat maakt ze in omgang zelfstandiger, ik vind Nederlandse vrouwen snel afhankelijk van hun man (niet gek, als je gemiddelde vooral parttime werkt). Daarnaast blijven ze zich vrouwelijk kleden, en een stijlvolle, verzorgde, zelfstandige vrouw met ambities is snel aantrekkelijk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')