Hoe voelt dat nou? In een wereld leven die zwart wit is?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dat jij bij een Thai onder de plak zit (hoe krijg je het voor elkaar),
Bron?quote:maar dat laat natuurlijk onverlet dat de gemiddelde Thaise vrouw wat volgzamer is dan de Nederlandse vrouw.
Point taken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:00 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Nederlandse mannen wel dan?
Sowieso, modieus
Wat bewijs je hiermee nou eigenlijk. Dat wijven die zichzelf aan de hoogste bieder verkopen initieel zich lekker gedeisd houden? Wat jij hier zegt over Thaise vrouwen is klinkklare onzin kan ik je vertellen en ik denk dat ik het beter kan weten aangezien ik regelmatig in Thailand ben tegenwoordig.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:24 schreef Silenus het volgende:
Zozo, LOI-cursus filosofie gedaan in Bangkok?
Kerel, als je serieus niet van me wil aannemen dat de Nederlandse vrouw iets pittiger is dan de versie uit Zuid-Oost Azië is er geen discussie mogelijk. Dat bevestigen onze postorder-kerels hier nota bene zelfs.
Ja, en wat wil jij nou eigenlijk zeggen? Dat Thaise vrouwen over het algemeen lekker pittige mondige types zijn? Waarom gaan al die kerels dan naar Thailand?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wat bewijs je hiermee nou eigenlijk. Dat wijven die zichzelf aan de hoogste bieder verkopen initieel zich lekker gedeisd houden? Wat jij hier zegt over Thaise vrouwen is klinkklare onzin kan ik je vertellen en ik denk dat ik het beter kan weten aangezien ik regelmatig in Thailand ben tegenwoordig.
Op basis van wat zielige post-order nerds je wereldbeeld vormen
Hoe kan je dat nou niet weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Waar claim ik dat ze per se pittige mondige types zijn? Je kan veel (negatieve/positieve) dingen over Thaise mensen roepen maar dat ze superonderdanig zijn en zich alles laten vertellen is echt klinkklare onzin.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, en wat wil jij nou eigenlijk zeggen? Dat Thaise vrouwen over het algemeen lekker pittige mondige types zijn? Waarom gaan al die kerels dan naar Thailand?
Prima. Meer voor mij.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
That does it! Ik ga nooit meer naar Thailand nu
Maar dat bedoel ik ook inderdaad, eerst zeggen dat ze zich te mannelijk kleden, dan volgen ze de mode weer te veel.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 09:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen en modieus in één zin.
uggs waren ook mode.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dat bedoel ik ook inderdaad, eerst zeggen dat ze zich te mannelijk kleden, dan volgen ze de mode weer te veel.
Joh, make up your mind!
Helaas wel ja, maar ik vold de mode sowieso niet.quote:
Kut voor jequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:33 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb vele relaties gehad en dat waren weldegelijk vrouwen waar ik op viel en dit waren vrouwen die je als vrouwelijke vrouw kan bestempelen. Ik heb ook niet bewust gekozen voor een buitenlandse vrouw. Maar kennelijk mag je niet zeggen wat je al jarenlang opvalt omdat je dan stigmatiserend bezig bent.. Nee, je moet gewoon je bek houden en alles ok vinden.. Zelfs de verkoopster van een van de modezaken waar ik met mijn vriendin was was het opgevallen dat ze hoofdzakelijk tenten aan t verkopen waren waarbij de vorm van de vrouw er kennelijk helemaal niet meer toe deed. Maarja dat is wat "in" is op het moment. tzelfde als kniebroeken voor vrouwen waar ze dan laarzen onder dragen, en strakke broeken met een hangend kruis..
[ afbeelding ]
De "designer" die dat bedacht heeft mag van mij per direct een nekschot krijgen.. Hetzelfde voor dat vormloze tod wat ze erop draagt...
Ik ben gewoon dol op speklappenquote:
Die zullen er ook tussen zitten. Maar niet iedereen heeft dezelfde smaak, of moet iedereen Nederlandse vrouwen geweldig vinden? Ik heb er niks op te zeiken, ik prefeer alleen iets anders.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:35 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Dat gezeik op de Nederlandse vrouw..
Allemaal pikkies zonder ruggengraat
Ik ben in 35 verschillende landen geweest over de hele wereld. Vertel mij eens even wat er anders is de Nederlandse vrouw dan aan de Duitse, Deense, Zweedse, Belgische of Oostenrijkse vrouw?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die zullen er ook tussen zitten. Maar niet iedereen heeft dezelfde smaak, of moet iedereen Nederlandse vrouwen geweldig vinden? Ik heb er niks op te zeiken, ik prefeer alleen iets anders.
Kan je dat echt niet zelf bedenken? Denk je dat mannen van die 35 landen ook allemaal hetzelfde zijn?quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben in 35 verschillende landen geweest over de hele wereld. Vertel mij eens even wat er anders is de Nederlandse vrouw dan aan de Duitse, Deense, Zweedse, Belgische of Oostenrijkse vrouw?
Ik heb het al een paar keer vermeld, maar elke nationaliteit heeft zo weer zijn verschillen. Het verschil tussen Nederlandse dames en Zweedse vind ik dan zelf bijvoorbeeld behoorlijk groot. Maar goed, zelfs de Vlaamse vrouw is toch anders. Ik vind Zweedse dames wat zelfstandiger, geemancipeerder en toch een stuk vrouwelijker. Dingen waar ik toevallig op val.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik ben in 35 verschillende landen geweest over de hele wereld. Vertel mij eens even wat er anders is de Nederlandse vrouw dan aan de Duitse, Deense, Zweedse, Belgische of Oostenrijkse vrouw?
Nee, leg het mij eens uit. Ik kan niet zelf bedenken wat het verschil is tussen een Duitse en een Nederlandse vrouw. Dat slappe geblaat van sommige mannen hier is ronduit belachelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kan je dat echt niet zelf bedenken? Denk je dat mannen van die 35 landen ook allemaal hetzelfde zijn?
Ik heb bijna een jaar in Zweden gewoond. Het enige wat mij echt is bijgebleven is dat de vrouwen (en mannen) er daar iets slanker zijn dan hier en dat ze zich beter weten te kleden. Laten we zeggen dat je iets minder dikke propjes op staat ziet met een vlot kort pittig kapsel. Maar zelfstandiger en geemancipeerder? Dat moet je mij toch echt even uitleggen. Totaal geen verschil gemerkt met de Nederlandse vrouw. De Zweedse man daarentegen vind ik wel weer wat geemancipeerder aandoen. Die je zie je zeer zeer vaak achter de kinderwagen staan, of als huisvader.quote:Op maandag 15 oktober 2012 12:44 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar keer vermeld, maar elke nationaliteit heeft zo weer zijn verschillen. Het verschil tussen Nederlandse dames en Zweedse vind ik dan zelf bijvoorbeeld behoorlijk groot. Maar goed, zelfs de Vlaamse vrouw is toch anders. Ik vind Zweedse dames wat zelfstandiger, geemancipeerder en toch een stuk vrouwelijker. Dingen waar ik toevallig op val.
Woon al zeven jaar in Londen, dus kan lekker verschillende nationaliteiten vergelijken. En ben al 5 jaar samen met mijn Zweedse, dus dat laatste ken ik nog iets beter.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:34 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar in Zweden gewoond. Het enige wat mij echt is bijgebleven is dat de vrouwen (en mannen) er daar iets slanker zijn dan hier en dat ze zich beter weten te kleden. Laten we zeggen dat je iets minder dikke propjes op staat ziet met een vlot kort pittig kapsel. Maar zelfstandiger en geemancipeerder? Dat moet je mij toch echt even uitleggen. Totaal geen verschil gemerkt met de Nederlandse vrouw. De Zweedse man daarentegen vind ik wel weer wat geemancipeerder aandoen. Die je zie je zeer zeer vaak achter de kinderwagen staan, of als huisvader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |