Gaat het leven ooit over iets anders dan bier en joints?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
Gaan jouw topics ooit over iets anders dan bier en joints?
Vorige keer heb jij ook assie staan draaien in roffa hoorquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:42 schreef Piye het volgende:
Eigen schuld met je hasj, volgens mij heb ik je daar al eens voor gewaarschuwd.
Wel als ik ze doorverkoop, maar als ik zelf smoke haal ik er 7/8 uitquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:43 schreef OPM_ het volgende:
"een dikke"zei jij niet laatst in een topic dat je uit 20 euro wiet 10 joints draait ofzo?
Buiten je joint draaien, wat voor een pauper ben je danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:39 schreef haan33 het volgende:
Net in tussenuur even een dikke gaan draaien, ik vul mijn joint met lekkere wiet en assie.
Dus ik crunch die djonko en leg hem op de vloei.
Komt er een windvlaag en alle mijn wierie en assie flikkert op de grond
Klacht: joint verneukt door wind
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:44 schreef haan33 het volgende:
[..]
Wel als ik ze doorverkoop, maar als ik zelf smoke haal ik er 7/8 uit
Ja toen heb ik je er volgens mij ook voor gewaarschuwd. Kan dat ik me vergis, dan bij deze: Je moet geen hasj halen als je buiten gaat staan draaien. In Nederland heb je namelijk erg veel last van wind en met hasj is dat nogal een gedoe.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Vorige keer heb jij ook assie staan draaien in roffa hoor
Dan weet ik niet hoeveel jij krijgt voor 20 euro?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:44 schreef OPM_ het volgende:
[..]
uit 20 euro kan ik net 4 joints draaien als ik bietje chill gekregen heb
Wiet ook, moet je al die takjes eruit halen en zaadjes..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja toen heb ik je er volgens mij ook voor gewaarschuwd. Kan dat ik me vergis, dan bij deze: Je moet geen hasj halen als je buiten gaat staan draaien. In Nederland heb je namelijk erg veel last van wind en met hasj is dat nogal een gedoe.
uhh 7 euro de gram reken maar uit want dat kan ik nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan weet ik niet hoeveel jij krijgt voor 20 euro?
Hier krijg je 2 zakken vol man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |