SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder het plankje komen nog 3 muurhaken van chocolate creative, deze:
maar dan in het wit en op eentje ga ik dan een eigen foto plakken!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:49 schreef mignonne het volgende:
En... *pin*!![]()
heel tof!![]()
![]()
Mens wat maak jij toch een mooie dingen!
Hier dacht ik ook meteen aan, een plank softboard en plakken maar! En de gordijnen geven ook sfeer!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:13 schreef Cathmar het volgende:
Misschien een (groot) paneel bekleden met stof of behang en dat op de grond tegen de muur zetten?
Die vlinderposter is ook mooi zeg!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:42 schreef bellelena het volgende:
Onze commode is klaar! Lekker op tijd, maar dan hebben we vast een mooi plekje om spulletjes op te kunnen bergen!
Eventueel een mooi groot stuk MDF nemen, dat in de kamer tegen de muur zetten (Mefke heeft daar wel goeie tips voor geloof ik), dat stuk MDF dan behangen met een mooi stuk stof of met vreselijk duur behang (dat mag als je maar 1 stukje kan doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef Gulara het volgende:
Bellelena, wat mooi!En hebben jullie dit zelf in elkaar geknutseld??
Verder heb ik een 'probleem'. We wonen in een huurappartement en hier doen ze nogal moeilijk over muren. D.w.z. niet schilderen, geen gaten boren, ... Hartstikke leuk maar hoe pimp ik mijn babykamer? Een canvasje tegen de muur plakken moet nog net lukken, maar plankjes kan ik wel vergeten (blijven waarschijnlijk ook niet eens hangen).
Verder ook geen handig raamkozijn waar ik iets mee kan en de gordijnrail heb ik echt nodig voor de gordijnen ivm de warmte.
Dus mijn vraag: Help, hoe creëer ik een leuke babykamer (in mijn hoofd had ik een mooie gekleurde muur, plankjes, schapjes, schilderijen, haakjes en leuke hang mobieltjes) zonder al deze dingen??
Qua sfeer ben ik niet van het wit met de accentkleur, maar meer kleurige grijstinten (doesthismakesense?)
Dus wie heeft dé tip om er meer van te maken, dan bedje en commode (had ik de lelijke inbouwkast al vermeld?) Want mijn creativiteit schiet even te kort.
Dankjewel Gulara! En ja, zelf in elkaar geknutseldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef Gulara het volgende:
Verder heb ik een 'probleem'. We wonen in een huurappartement en hier doen ze nogal moeilijk over muren. D.w.z. niet schilderen, geen gaten boren, ... Hartstikke leuk maar hoe pimp ik mijn babykamer? Een canvasje tegen de muur plakken moet nog net lukken, maar plankjes kan ik wel vergeten (blijven waarschijnlijk ook niet eens hangen).
Verder ook geen handig raamkozijn waar ik iets mee kan en de gordijnrail heb ik echt nodig voor de gordijnen ivm de warmte.
Dus mijn vraag: Help, hoe creëer ik een leuke babykamer (in mijn hoofd had ik een mooie gekleurde muur, plankjes, schapjes, schilderijen, haakjes en leuke hang mobieltjes) zonder al deze dingen??
Qua sfeer ben ik niet van het wit met de accentkleur, maar meer kleurige grijstinten (doesthismakesense?)
Dus wie heeft dé tip om er meer van te maken, dan bedje en commode (had ik de lelijke inbouwkast al vermeld?) Want mijn creativiteit schiet even te kort.
Die is van ikeaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:01 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Die vlinderposter is ook mooi zeg!
http://pinterest.com/pin/23362491787038169/quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef Gulara het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |