abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:40:57 #101
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118121659
Zo fijn dat er nog iemand de romantiek komt verstoren met "praktisch" :D

oudste had een hoogslaper. Dat vond ik al een opmaak-uitdaging. en dan iedere keer mijn vingers open halen aan t plafond omdat de vorige bewoner het best een goed idee vond structuurverf op de plafonds te smeren 8)7
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_118142773
Onze commode is klaar! Lekker op tijd, maar dan hebben we vast een mooi plekje om spulletjes op te kunnen bergen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onder het plankje komen nog 3 muurhaken van chocolate creative, deze:

maar dan in het wit en op eentje ga ik dan een eigen foto plakken!
pi_118143099
En... *pin*! :D

heel tof! O+ O+

Mens wat maak jij toch een mooie dingen!
:)
pi_118143268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:49 schreef mignonne het volgende:
En... *pin*! :D

heel tof! O+ O+

Mens wat maak jij toch een mooie dingen!
O+
Dankjewel :@ ! Groot compliment van iemand die zelf ook zo'n leuke smaak heeft en zulke mooie dingen maakt!
pi_118143854
Wauw Bellalena!! Die is geweldig

En Mignonne wat super leuk die dekbedjes..
En echt... helaas gewoon niemand in mijn omgeving die dit kan! Volgens mij ken ik zelfs niemand met een naaimachine! erg hè... (Een knoop aannaaien vind ik een al k*t-klus)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118143904
quote ipv edit 379ste x
We'll have love aplenty
You and Me
pi_118143921
quote ipv edit... 380ste keer.. :(
We'll have love aplenty
You and Me
pi_118145639
Dankjewel Lamb! Het was best een klusje, maar dan heb je ook wat. En veel credits naar mijn lief die mooi heeft gezaagd en gevreesd en geboord enzo :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 01:38:22 #109
381212 Gulara
From the future
pi_118156961
Bellelena, wat mooi! O+ En hebben jullie dit zelf in elkaar geknutseld??

Verder heb ik een 'probleem'. We wonen in een huurappartement en hier doen ze nogal moeilijk over muren. D.w.z. niet schilderen, geen gaten boren, ... Hartstikke leuk maar hoe pimp ik mijn babykamer? Een canvasje tegen de muur plakken moet nog net lukken, maar plankjes kan ik wel vergeten (blijven waarschijnlijk ook niet eens hangen).
Verder ook geen handig raamkozijn waar ik iets mee kan en de gordijnrail heb ik echt nodig voor de gordijnen ivm de warmte.

Dus mijn vraag: Help, hoe creëer ik een leuke babykamer (in mijn hoofd had ik een mooie gekleurde muur, plankjes, schapjes, schilderijen, haakjes en leuke hang mobieltjes) zonder al deze dingen??

Qua sfeer ben ik niet van het wit met de accentkleur, maar meer kleurige grijstinten (doesthismakesense?)

Dus wie heeft dé tip om er meer van te maken, dan bedje en commode (had ik de lelijke inbouwkast al vermeld? :') ) Want mijn creativiteit schiet even te kort.
pi_118159403
Waarom mag je niet boren dan? Als je eruit gaat dan kun je die gaten zo weer dichtmaken, zie je niks van terug! En een behangetje mag ook niet?
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_118159486
Misschien een (groot) paneel bekleden met stof of behang en dat op de grond tegen de muur zetten?
Een een gave lamp doet ook altijd veel vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cathmar op 19-10-2012 08:58:50 ]
Met een meidenkwartet
pi_118160001
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 08:13 schreef Cathmar het volgende:
Misschien een (groot) paneel bekleden met stof of behang en dat op de grond tegen de muur zetten?
Hier dacht ik ook meteen aan, een plank softboard en plakken maar! En de gordijnen geven ook sfeer!
pi_118160038
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:42 schreef bellelena het volgende:
Onze commode is klaar! Lekker op tijd, maar dan hebben we vast een mooi plekje om spulletjes op te kunnen bergen!
Die vlinderposter is ook mooi zeg! O+
pi_118160341
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 01:38 schreef Gulara het volgende:

Verder heb ik een 'probleem'. We wonen in een huurappartement en hier doen ze nogal moeilijk over muren. D.w.z. niet schilderen, geen gaten boren, ... Hartstikke leuk maar hoe pimp ik mijn babykamer? Een canvasje tegen de muur plakken moet nog net lukken, maar plankjes kan ik wel vergeten (blijven waarschijnlijk ook niet eens hangen).
Verder ook geen handig raamkozijn waar ik iets mee kan en de gordijnrail heb ik echt nodig voor de gordijnen ivm de warmte.

Dus mijn vraag: Help, hoe creëer ik een leuke babykamer (in mijn hoofd had ik een mooie gekleurde muur, plankjes, schapjes, schilderijen, haakjes en leuke hang mobieltjes) zonder al deze dingen??

Qua sfeer ben ik niet van het wit met de accentkleur, maar meer kleurige grijstinten (doesthismakesense?)

Dus wie heeft dé tip om er meer van te maken, dan bedje en commode (had ik de lelijke inbouwkast al vermeld? :') ) Want mijn creativiteit schiet even te kort.
Eventueel een mooi groot stuk MDF nemen, dat in de kamer tegen de muur zetten (Mefke heeft daar wel goeie tips voor geloof ik), dat stuk MDF dan behangen met een mooi stuk stof of met vreselijk duur behang (dat mag als je maar 1 stukje kan doen :+ ).

Anders is gekleurde raambekleding misschien een optie? Ik weet niet in wat voor stijl je de kamer in gedachten had verder? Post eens foto's en een plattegrondje?

Je lelijke inbouwkast, hoe lelijk is die? :P Kun je eventueel ook een gordijntje voor maken met een geweldig stofje. Of ergens een mooie paneeldeur op de kop tikken (mooiste als ie nog glas-in-lood heeft) en die erin hangen en je andere deur bewaren voor als je eruit gaat. Planken van de inbouwkast bekleden met stof of behang ofzo? Euhm euhm... je kunt posters, kaarten, foto's enzovoorts ophangen met masking tape aan de muur, dat is goed weer te verwijderen en geeft een leuk kleuraccent.

Verder zou k het echt even een beetje moeten zien :)
pi_118160754
quote:

Dankjewel Gulara! En ja, zelf in elkaar geknutseld *)
Paar ideetjes van mij om de kamer gezellig te maken:

Een pronkrek, voor boekjes en leuke dingetjes,

Een trappetje om de mooiste kleertjes (kan ook met hangertje!), maar ook badcape, versiering e.d. aan te hangen,

Leuk om zelf te maken (klikbaar):

Posters aan de muur met mooie gekleurde Masking Tape.

Of, als je het leuk vindt, zelf een vlaggetjes slinger maken, met bijv kinderfoto's van jou en je lief en mooie stukjes papier en gekleurd papier. En deze dan ophangen met 2 punaises of masking tape:

Of wat anderen ook opperen, een MDF paneel met mooi behang/verf, bijv. fotobehang, en dat dan als prikbord gebruiken. Of een paar spijkers erin waar je hangertjes met een mooi kledingstukje aan kunt hangen!
Fotobehang, kan dus ook op een MDF paneel:

Een mooi oud kastje met glazendeur ergens opscharrelen, daarin en op dan wat dingetjes te pronken neerleggen:

Een mooie muursticker om de muur te versieren:

Op die foto zie ik trouwens ook dat randje, zoiets kun je ook maken, van MDF bijvoorbeeld! Je kunt het zelfs hoger maken.

Een (bijzondere) boekenkast:

Een, of misschien zelfs meerdere, lampjes met gehaakt kapje:

quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:01 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Die vlinderposter is ook mooi zeg! O+
Die is van ikea :) Hij is echt super groot! En mooie tinten vind ik zelf :)
pi_118161061
Dat dus! :D goeie plaatjes erbij ook O+

Zo'n rekje lijkt me in jullie geval ideaal om boekjes op te zetten en ingelijste afbeeldingen etcetera :Y
pi_118161117
trekt iemand haar Pinterest open :D Mooi!
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118161467
Wat een mooie dingen en inspiratie komt hier toch voorbij O+

Gulara, wij hebben een MDF - boom op de muur gemaakt met dubbelzijdig tape. Heb 'm online besteld je kunt ze kaal kopen en beschilderen/beplakken met behang of dat laten doen. Zoiets (plaatje van internet)

I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_118161604
Die kast van tonnen is echt gaaf! O+ Je kan zoiets ook maken van die houten kistjes (waar fruit in wordt vervoerd enzo) Je moet ze wel ff schuren waarschijnlijk maar dat lijkt me ook zo gaaf. En je kan ze dan donker beitsen maar ook in felle kleuren verven zodat het een heel persoonlijk iets wordt. En zo'n mdf plaat behangen is ook een tof idee ja. En daar kan je wel lekker spijkers in slaan ^^ sjees word helemaal enthousiast nu en heb er niks aan want beide kamers zijn al klaar.. (en staat vol met ikea ipv wat je hierboven ziet. :') )
pi_118195858
Kiek nou! O+

pi_118196456
Ja leuk zijn die hè, en het merk heeft nog meer leuke dingen in die stijl!
(en ze hebben ook bosdieren met o.a. een vos!)
pi_118201068
Wat een leuke dingen komen langs O+

Ik vind het Supermooi bellelena O+
pi_118201128
quote:

http://pinterest.com/pin/23362491787038169/
http://pinterest.com/pin/22306960623810767/
http://pinterest.com/pin/328410997796696752/
http://pinterest.com/pin/141511613261371791/
pi_118201296
Ohh Nirak die zijn O+ onze babykamer krijgt als thema uiltjes, deze zouden er zo bij kunnen

Die trappetjes zijn ook een goed idee zeg als je niet mag boren (wat ik trouwens onzin vind als je het zoals hierboven al gezegd weer netjes dichtmaakt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')