35 euroquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar stel je boekt niet he, wat is dan de financiele schade?
Nee, nagelmeisjesweekendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anders kun je altijd nog een morantisch weekend met lies en sien doen
Ik wilde het uit gaan leggen... maar neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan ook nog 7euro per nacht, dafuq
Ik snap het echt nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wilde het uit gaan leggen... maar nee
Lieve spees, denk eens na. Hondenhaar, vieze hondenpoten overal, de hond piest op het terrein... enz enz enz... en dat moet echt goed schoongemaakt worden. Stel dat je er daarna in komt en je bent heel allergisch voor honden...quote:
Maar als er overal vieze honden modderpoten zitten doe je dat zelf toch ff schoonmaken? Daar ga je zelf toch ook niet in rondlopen. Naja het zal vast aan mij liggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lieve spees, denk eens na. Hondenhaar, vieze hondenpoten overal, de hond piest op het terrein... enz enz enz... en dat moet echt goed schoongemaakt worden. Stel dat je er daarna in komt en je bent heel allergisch voor honden...
Ik snap het wel.
Priembabe, misschien een gekke oplossing... maar kan Cif niet een weekendje naar z'n ouders of naar vrienden oid? Of hont naar iemand anders, dat je die zorgen iig niet hebt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil wel mee. Maar zie topic![]()
Dus nu weet ik niet wat ik moet doen...
Zucht....................
Ik zal het eens voorstellen... Maar ik 'denk' dat het wat gevoeliger zal liggen en dat ie dat niet zal willenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Priembabe, misschien een gekke oplossing... maar kan Cif niet een weekendje naar z'n ouders of naar vrienden oid? Of hont naar iemand anders, dat je die zorgen iig niet hebt?
En nu voel ik me weer kut en schuldig en zit ik weer te janken. Fijn. *zucht*quote:Nee, maar ga maar mee, ik kijk volgende week wel hoe het gaat
Aw meisje tochquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zal het eens voorstellen... Maar ik 'denk' dat het wat gevoeliger zal liggen en dat ie dat niet zal willen
*edit: En dan krijg ik dus:
[..]
En nu voel ik me weer kut en schuldig en zit ik weer te janken. Fijn. *zucht*
Omdat het voelt alsof ik hem in de steek laat. Want ik weet dat hij zich zelf ook schuldig voelt omdat ie andere om hulp moet vragen en omdat ie zich weer eens ziek voelt. Ik ben de enige waar ie op kan rekenen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Aw meisje tochhoezo voel je je schuldig dan? Dat jij plezier hebt en hij ziek is? of?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat het voelt alsof ik hem in de steek laat. Want ik weet dat hij zich zelf ook schuldig voelt omdat ie andere om hulp moet vragen en omdat ie zich weer eens ziek voelt. Ik ben de enige waar ie op kan rekenen.Klinkt ingewikkeld en naar voor jullie allebei meis...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat het voelt alsof ik hem in de steek laat. Want ik weet dat hij zich zelf ook schuldig voelt omdat ie andere om hulp moet vragen en omdat ie zich weer eens ziek voelt. Ik ben de enige waar ie op kan rekenen.Is hij nog steeds ziek van de salmonella?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half half. Maar hij sukkelt algemeen met zijn gezondheid he... Daarom dat we paar weken geleden; toen we allebei weekje vrij waren; ook niet naar europapark zijn gegaan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Is hij nog steeds ziek van de salmonella?
Hmm okayquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 13:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Half half. Maar hij sukkelt algemeen met zijn gezondheid he... Daarom dat we paar weken geleden; toen we allebei weekje vrij waren; ook niet naar europapark zijn gegaan.
Het is wat lastiger dan een 'griepje' helaas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |