Een tapijtquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
priem, hoe noemen ze dit dan??
[ afbeelding ]
een klein beetje, omdat heel weekend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
Heb je spijt van de actie skjoe? Nee toch![]()
Een lelijk ding?quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een klein beetje, omdat heel weekend.
En ik kan slecht tegen gedeeld toilet, want ik poep nogal vaak.
Maar het wordt vast episch
Dat ligt op de tafelquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Een lelijk ding?
Alles wat op de grond ligt; is een tapijt
Fles wc-eend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]3 spuitbussen mee voor het toilet en boeien verder
![]()
Ik poep ook vaakquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een klein beetje, omdat heel weekend.
En ik kan slecht tegen gedeeld toilet, want ik poep nogal vaak.
Maar het wordt vast episch
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
heb jij zoiets ijs?
https://sportbay.nl/nl/pr/Hoela%20hoep-hoepel-Alice-Level-I/549
da's goed, en een paar wasknijpersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik poep ook vaak![]()
Maar we kunnen wel een wc-schema opstellen wie wanneer mag
en velen luchtverfrissertquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's goed, en een paar wasknijpers
Ja, echtquote:
Maar stel je boekt niet he, wat is dan de financiele schadequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt
SKJOE!!! Waarom denken wij nooit na voordat we iets doen??
kosten die ze al betaald heeft aan vakantieveilingen toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar stel je boekt niet he, wat is dan de financiele schade?
35 euroquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maar stel je boekt niet he, wat is dan de financiele schade?
Nee, nagelmeisjesweekendquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Anders kun je altijd nog een morantisch weekend met lies en sien doen
Ik wilde het uit gaan leggen... maar neequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
En dan ook nog 7euro per nacht, dafuq
Ik snap het echt nietquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik wilde het uit gaan leggen... maar nee
Lieve spees, denk eens na. Hondenhaar, vieze hondenpoten overal, de hond piest op het terrein... enz enz enz... en dat moet echt goed schoongemaakt worden. Stel dat je er daarna in komt en je bent heel allergisch voor honden...quote:
Maar als er overal vieze honden modderpoten zitten doe je dat zelf toch ff schoonmaken? Daar ga je zelf toch ook niet in rondlopen. Naja het zal vast aan mij liggenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lieve spees, denk eens na. Hondenhaar, vieze hondenpoten overal, de hond piest op het terrein... enz enz enz... en dat moet echt goed schoongemaakt worden. Stel dat je er daarna in komt en je bent heel allergisch voor honden...
Ik snap het wel.
Priembabe, misschien een gekke oplossing... maar kan Cif niet een weekendje naar z'n ouders of naar vrienden oid? Of hont naar iemand anders, dat je die zorgen iig niet hebt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil wel mee. Maar zie topic![]()
Dus nu weet ik niet wat ik moet doen...
Zucht....................
Ik zal het eens voorstellen... Maar ik 'denk' dat het wat gevoeliger zal liggen en dat ie dat niet zal willenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Priembabe, misschien een gekke oplossing... maar kan Cif niet een weekendje naar z'n ouders of naar vrienden oid? Of hont naar iemand anders, dat je die zorgen iig niet hebt?
En nu voel ik me weer kut en schuldig en zit ik weer te janken. Fijn. *zucht*quote:Nee, maar ga maar mee, ik kijk volgende week wel hoe het gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |