dat jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ http://img217.imageshack.us/img217/7287/friezas1zz.png (copy/paste deze link) ]
Wat keek jij dan vroeger?quote:
Pokémonquote:
Nah, ik vond de namek-saga die daar net voor kwam heel vet in elkaar gezet. En ook het eerste deel van de freeza saga met de ginyu-force was tof. Zelfs piccolo en freeza in z'n 2e of 3e vorm was echt geniaal. Maar dat eind gevecht met goku en freeza was echt mehquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, dat wel. Maar vond het wel echt geniaal in elkaar gezet
Pokémon was mijn favoriete serie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
PokémonEn wat ik al eerder zei. Tom & Jerry, Looney Tunes, Ed Edd 'n Eddy
En ik speelde heel veel met Lego
het duurde gewoon veel te langquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, ik vond de namek-saga die daar net voor kwam heel vet in elkaar gezet. En ook het eerste deel van de freeza saga met de ginyu-force was tof. Zelfs piccolo en freeza in z'n 2e of 3e vorm was echt geniaal. Maar dat eind gevecht met goku en freeza was echt meh
Dat keek ik ook echt vaak. Ik had er heel veel video's vanquote:
Ik ging voor mijn verjaardag naar de tweede Pokémon film in de bios, met Lugia en de legendary birds.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat keek ik ook echt vaak. Ik had er heel veel video's van
Das ook tofquote:
Vetquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging voor mijn verjaardag naar de tweede Pokémon film in de bios, met Lugia en de legendary birds.
ik heb de eerste in de bios gezienquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ging voor mijn verjaardag naar de tweede Pokémon film in de bios, met Lugia en de legendary birds.
Ik ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb de eerste in de bios gezien
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook.Ik moest huilen toen Ash van steen was.
Koud is dat ook lekker hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb hier al 1,5 uur een kop chocolademelk staan. Die ga ik niet meer opdrinken
dat dan weer niet maar het was wel een sad momentquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook.Ik moest huilen toen Ash van steen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |