ZIEK!quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:56 schreef Mark94 het volgende:
Echt zonde. En wat een mooi meisje.
Ik had wel die someone willen zijn.![]()
En dan heb je ook nog het soort mensen die grappen maken over een ander hun pijn en dood. Van mij mogen ze er in stikken.
De eerste keer werd ze nog gered door haar maag leeg te pompen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 15:13 schreef Re het volgende:
Bleek (bleach) is trouwens een zeer nare manier om een einde aan je leven te maken, langzaam en irreversibel
Klopt.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat niet ieder suïcidaal persoon jaarlijks een poging onderneemt.
Die grapjes zou je als ziek/pervers kunnen bestempelen, alleen het is wel heel logisch dat er dat soort grapjes worden gemaakt.quote:
Wat voor logica?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die grapjes zou je als ziek/pervers kunnen bestempelen, alleen het is wel heel logisch dat er dat soort grapjes worden gemaakt.
Dat meisje maakt eerst een zielig filmpje op youtube, waarbij ze toch echt om aandacht vraagt. En nog niet zo lang na het filmpje, pleegt ze zelfmoord. Het is allemaal heel erg, alleen dat er grapjes over gemaakt gingen/gaan worden is logica des zelve.
Ik vind er niets logisch aan.quote:
Komt wel als je wat langer op internet zit. Zo gaat het nou eenmaal en zo gaat het altijd.quote:
Oh, dus dan is het okee?quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 16:54 schreef ems. het volgende:
[..]
Komt wel als je wat langer op internet zit. Zo gaat het nou eenmaal en zo gaat het altijd.
Het ging er niet om of het okee was, het ging erom of het logisch gevolg was.quote:
Toch vind ik het niet logisch. Dat zijn gewoon mensen die niet helemaal lekker zijn. En ja, het is logisch dat die er altijd zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Het ging er niet om of het okee was, het ging erom of het logisch gevolg was.
Tsja. Ik vind het ook logisch om je niet zo druk te maken om dat soort kinderachtigheden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 17:09 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Toch vind ik het niet logisch. Dat zijn gewoon mensen die niet helemaal lekker zijn. En ja, het is logisch dat die er altijd zijn.
Mja, maar hoe persoonlijk zijn de meningen of grapjes van mensen die jij niet kent? Het is als kritiek krijgen over hoe je gedraagt van een fokker. Care wat een willekeurig iemand op internet van mening isquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:55 schreef Specularium het volgende:
Als iets persoonlijk wordt is het vrij lastig dat maar even naast je neer te leggen.
In de pubertijd kun je je (vooral als meisje) van kleine dingen al snel veel aantrekken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 18:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Mja, maar hoe persoonlijk zijn de meningen of grapjes van mensen die jij niet kent? Het is als kritiek krijgen over hoe je gedraagt van een fokker. Care wat een willekeurig iemand op internet van mening is
Amen, sommige mensen zijn echt relnichten die erop geilen om andere mensen te fucken idd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:04 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Ik heb een makkelijke stelregel: niet fucken met iemand anders en dan wordt er ook niet met je gefuckt.
Daar vloeit uit voort dat je mensen die met je fucken genadeloos aan moet pakken. Het zal je verbazen hoe snel 99,9% van de conflictfetishisten in deze wereld spontaan genezen wanneer ze zelf schade dreigen op te lopen.
Dus les 1: leer kleine Keesje maar niet dat geweld slecht is. Wellicht redt het z'n leven.
Dat doen ze maar in een homo-bar.quote:Op zondag 14 oktober 2012 00:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Amen, sommige mensen zijn echt relnichten die erop geilen om andere mensen te fucken idd.
Kinderen zouden verboden moeten worden.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Snap die hele hype trouwens niet. Er plegen wel vaker kinderen zelfmoord en daar doe je niks aan want kinderen zijn nu eenmaal klootzakken als ze de kans krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |