Zie PM.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef rew- het volgende:
Ik bied 150 euro, en dan mag je Uncharted houden. Kun je los ook nog wel kwijt lijkt me.
Nee doosje niet gevondenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:18 schreef sjors81 het volgende:
Heb wel interesse in uncharted 3. Doosje al gevonden?
Alles in een verkoop vooralsnog.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:25 schreef Guidetti het volgende:
135 euro. Mag je alle spellen houden.
Het is nu of nooit. Wil niet gaan wachten of je aankomende dagen die spellen nog verkoopt.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:37 schreef nelisb het volgende:
175 euro ex verzenden vind ik een mooi bedrag.
Voor de complete set.
Je verkoopt niet los zeg je? Wat doe je nu dan?quote:
Jij weet niet wat er achter de schermen gebeurt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:21 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je verkoopt niet los zeg je? Wat doe je nu dan?
Beetje raar dat je 2x je playstation niet aan mij wilt verkopen omdat je alles tegelijk weg wilt doen en nu reageer je op een bod om een spel over te nemen. Waarom zeg je niet op het forum dat je niets los verkoopt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:22 schreef nelisb het volgende:
[..]
Jij weet niet wat er achter de schermen gebeurt.
Omdat ik alles ineens wil verkopen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:23 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Beetje raar dat je 2x je playstation niet aan mij wilt verkopen omdat je alles tegelijk weg wilt doen en nu reageer je op een bod om een spel over te nemen. Waarom zeg je niet op het forum dat je niets los verkoopt?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:27 schreef nelisb het volgende:
[..]
En ik vind jou irritant, dat ik überhaupt niet verkoop aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |