Net als bij schaken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:02 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Helpt enorm als je een goeie tegenspeelster hebt waar je echt heel geil van wordt.
Zoiets iddquote:
Ik ben niet zo'n schaker.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:09 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Zoiets idd
Tis toch een kwestie van chemie. En truukjes die je tegenspeelster beheerst
Jezus mensen, racketball dan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
Schaken met sex vergelijken... Ik schaak zelf regelmatig en het enige dat ik aan schaken opwindend vind is het eindspel, naar het winnen toe (hopelijk)! Voor de rest is het toch vooral een hoop opletten geblazen, constant alert zijn.
Racketball met sex vergelijken... Ik racketball zelf regelmatig en het enige dat ik aan racketball opwindend vind is het eindspel, naar het winnen toe (hopelijkquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:37 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Jezus mensen, racketball dan.
Vooruit, seks heeft het meest weg van een gemengde canasta/aussie rules football/WWF cross-overquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:29 schreef Giester het volgende:
[..]
Racketball met sex vergelijken... Ik racketball zelf regelmatig en het enige dat ik aan racketball opwindend vind is het eindspel, naar het winnen toe (hopelijk)! Voor de rest is het toch vooral een hoop opletten geblazen, constant alert zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |