PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kalenichtenzijnoke (stevenmac26)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Ja, was niet lief.quote:
Mogen jullie uitkiezen. Ik wilde alleen het topic openen, omdat anders die rampdebiel uit VBL het doet.quote:
Nou, het opkopen ging goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:42 schreef Confetti het volgende:
Hoe is het nog met het opkopen van al die healing cards afgelopen?![]()
Stoereboii lulde maar wat?
Waarom moet ik toch altijd lachen om deze droge posts van Toefjes.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, het opkopen ging goed.
Daar hou ik het maar bij
Ik moest er ook om lachen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom moet ik toch altijd lachen om deze droge posts van Toefjes.
Ik verkoop ze wel voor 300c/350c, dus ik maak er in ieder geval nog winst op.
Haha, ja, het is ook wat hier vaak gebeurt. Verzinnen we iets groots, en uiteindelijk wordt het een fiascoquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
N'Guessan > Dembele.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Team af, nu echt slapen, morgen uitproberen
Taiwo pricefix, tamperen, healing cards, inderdaad ja, alles loopt hier altijd in het honderd.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, het is ook wat hier vaak gebeurt. Verzinnen we iets groots, en uiteindelijk wordt het een fiascoOp de PS3 zijn ze niet te verkopen voor 350c hoor. Maar ik geef het een maandje denk ik, en dan ga ik alles voor 200c BIN verkopen. Is toch meer dan 80K
Prima. Houden zo. Niks meer aan doen, lekker een paar maanden mee spelenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:47 schreef knux het volgende:
Denk dat ik mijn team hier naartoe ga ombouwen:
[ afbeelding ]
Thanks, ga morgen eerst Dembele proberen, maar neem deze zeker in mijn achterhoofdquote:
Alles wat gepost word ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Taiwo pricefix, tamperen, healing cards, inderdaad ja, alles loopt hier altijd in het honderd.
Ik vind het jammer dat je Benzia op CAM hebt, maar ik begrijp het wel. Ik heb daar zelf Dedola staan, ook een überbaas.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Thanks, ga morgen eerst Dembele proberen, maar neem deze zeker in mijn achterhoofd
Klopt. Achter de schermen zullen er ook wel geslaagde pricefixes geweest zijn. Heb ze nog niet mee mogen maken, maar wie weet komt die dag nog wel een keerquote:
Zie nog steeds auctions aflopen voor 150c, zonder bod?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij minstens 300k geïnvesteerd?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Zie nog steeds auctions aflopen voor 150c, zonder bod?
Heb er ongeveer 2000
Ehhhh dit is niet een 0 te veel getikt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:57 schreef laucas het volgende:
[..]
Zie nog steeds auctions aflopen voor 150c, zonder bod?
Heb er ongeveer 2000
sterkte! op ultimatedb kun je op nationaliteit, rating sorteren, en dan kun je ook op pace sorteren. Non shiney spelers zijn nooit pacehoertjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:00 schreef TBakkert het volgende:
ik ga nu slapen, moet over 5 uur op om naar school te gaan
Jep. Maar wat heeft SB hier mee te maken want dit heb ik al een tijdje terug uitgegevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb jij minstens 300k geïnvesteerd?
Kalas 80 pace, non shiny CBquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
sterkte! op ultimatedb kun je op nationaliteit, rating sorteren, en dan kun je ook op pace sorteren. Non shiney spelers zijn nooit pacehoertjes
Ik kreeg er ook nog een. 2,500 coinsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:07 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De daily gift bugKrijg er weer 1
Maar weer even uit en inloggen...
En toen kreeg ik niks meer
Ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:07 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De daily gift bugKrijg er weer 1
Maar weer even uit en inloggen...
En toen kreeg ik niks meer
Er stond alleen een lelijk schilderij in de OP. Die heb ik er gelijk uit gehaald.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh had het niet gezien, dacht dat er niemand meer stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |