Goede mening, helaas.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Warriors zijn een stuk leuker dan Elementalist.
Hell, ALLES is leuker dan een Elementalist
mijn mening
Ik vind als begin shot (pvp) rapid fire wel lekker in combo met roots en zodra de tegenstander iets dichterbij komt switch ik naar short bow voor criple shot.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:45 schreef Adames het volgende:
[..]
bij het begin wel ja, uiteindelijk heeft een axe heel weinig voordelen tov een short bow
[..]
zou ik niet doen, zit te weinig verschil in. of je moet willen swappen voor de point blank shot.
Ik heb er wel meer dan 100 uur in zitten, en ben nog geen level 80quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Enoxiz het volgende:
Nou honderden uren is een beetje overdrevenik was binnen een week level 80
niet eens extreem hard gerushed ofzo.
Dan heb je wel zaken gemist lijkt me. Doe je aan crafting? Heb je al andere profs geprobeerd, andere rassen?Asura is een heel ander verhaal dan bijvoorbeeld de human variant. De guardian speelt heel anders dan een ele en ga zo maar door. Maar uiteraard kan het je ook gewoon niet liggen, geen onmogelijkheidquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:24 schreef Enoxiz het volgende:
Nou honderden uren is een beetje overdrevenik was binnen een week level 80
niet eens extreem hard gerushed ofzo.
ik zit makkelijk tegen de 100 uur aan en ben net lvl 37...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb er wel meer dan 100 uur in zitten, en ben nog geen level 80
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:19 schreef Questular het volgende:
[..]
ik zit makkelijk tegen de 100 uur aan en ben net lvl 37...
quote:I have leveled a Warrior from 1 to 80 in 8 hours using craft. This cost me around 40g
http://imageshack.us/a/img6/9918/gw147i.jpg (copy/paste deze link)
Anyone with best numbers
Maar dan eerst 100 uur shit gatheren en kopen met een alt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef Lamabal het volgende:
Je kan het in 8 uur doen mietjes.
[..]
Nee g. Ik ben een rijke tata.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar dan eerst 100 uur shit gatheren en kopen met een alt.
wat maakt dat uit, het gaat om de skills die je erbij krijgt en die zijn goed vergelijkbaar. allebei zijn het ranged weapons en moeten ze het voornamelijk van hun autoattack hebben, hebben een nagenoeg dezelfde skill op 2 en hebben een single target slow.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Shortbow en axe kun je niet vergelijken met elkaar: een shortbow is 2handed dus je mist torch/warhorn.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nee g. Ik ben een rijke tata.
Maar aye, je moet vies veel farmen.
neem quickening zephyr met je shortbow of ga voor spike en/of frost trap en een longbow. Een greatsword (heb je een leap en een cripple om vluchtende mensen af te maken) of sword + warhorn (AoE buff is wel heel fijn in sPvP) is dan fijner als tweede wapen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind als begin shot (pvp) rapid fire wel lekker in combo met roots en zodra de tegenstander iets dichterbij komt switch ik naar short bow voor criple shot.
Engineer is inderdaad heel beperkt in zijn wapens, daar heeft hij zijn utility skills voorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef lipjes het volgende:
gister bij mijn engineer geprobeert een warhorn te equippen, dat gaat dus niet.
En een pistol bij een rifle gaat ook niet, mag alleen maar mijn rifle hebben
Tja, je kan een 4 sterrenmaaltijd ook bij elkaar in een blender flikkeren en het resultaat binnen een minuut al kokhalzend naar binnen gieten maar het maakt het er niet lekkerder op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:54 schreef Lamabal het volgende:
Je kan het in 8 uur doen mietjes.
[..]
al eens gedaan dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, je kan een 4 sterrenmaaltijd ook bij elkaar in een blender flikkeren en het resultaat binnen een minuut al kokhalzend naar binnen gieten maar het maakt het er niet lekkerder op.
Jawel. Het smaakt net zo goed, alleen je proeft minder.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, je kan een 4 sterrenmaaltijd ook bij elkaar in een blender flikkeren en het resultaat binnen een minuut al kokhalzend naar binnen gieten maar het maakt het er niet lekkerder op.
Ik heb een goed voorstellingsvermogen, je kan het wel even controleren voor me als je daar behoefte aan hebt. Maak er vooral een filmpje van!quote:
Dat is net als zeggen dat zwart alle kleuren bevat en daarom op een regenboog lijkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:12 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jawel. Het smaakt net zo goed, alleen je proeft minder.
En het zelfde dat morgen een mooie dag word omdat het zondag isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is net als zeggen dat zwart alle kleuren bevat en daarom op een regenboog lijkt.
waaatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En het zelfde dat morgen een mooie dag word omdat het zondag is
Haha. Dat dus, het slaat nergens op wat ik zeg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:22 schreef Adames het volgende:
[..]
waaat
overigens nog een topic voor KLB, wat gaat dan downloaden van de GW client toch langzaam
wederom dank voor de infoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef Adames het volgende:
[..]
neem quickening zephyr met je shortbow of ga voor spike en/of frost trap en een longbow. Een greatsword (heb je een leap en een cripple om vluchtende mensen af te maken) of sword + warhorn (AoE buff is wel heel fijn in sPvP) is dan fijner als tweede wapen.
Ja klopt, helaas ga ik nog steeds snel doodquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Engineer is inderdaad heel beperkt in zijn wapens, daar heeft hij zijn utility skills voor
De wapens of combinaties die je kan kiezen zijn
Rifle
Pistol/Pistol
Pistol/Shield
Ik zou kijken naar Longbow/Greatsword combinatie als je graag wat defensief speelt. Longbow is dan een grote range, point blank shot en je hebt je traps om wat damage te doen en wat crowd control. Mocht er een vijand zijn die je kan neerhalen, dan heb je een greatsword om hem af te maken.quote:
map completen, ook voor al die vista's en poi's krijg je exp en bij map complete krijg je best wel een leuke reward in geld (20-30 silver), met wat geluk wat bruikbare gear en een behoorlijk dosis exp. Zelfde geldt voor gatheren, neem alles mee wat je ziet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe levelen jullie voor bepaalde storymode missies? Ik probeer zoveel mogelijk van die hartjes te pakken, maar nu is m'n bereik zo groot dat ik lvl 25 hearts moet doen met m'n lvl 17character.
M.a.w. hoe kan ik nog meer effectief levelen?
mooi man, ik merkte net wel dat de shortbow is generfd, hij schiet net wat minder snel dan normaal. stond ook blijkbaar in de afgelopen patch notes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:42 schreef Questular het volgende:
Vandaag een ancient silver dye gelootMn char ziet er meteen als een pimp uit met zn zilver/oranje gear aan
Net lvl 40 geworden en wat een verschil nu ik mn trait punten verder marksman in heb kunnen zetten. Alleen jammer dat ik door al mn pvp nog steeds maar 80 silver heb...
En Adames de Shortbow + sword/warhorn gaat lekker
Bedankt!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
map completen, ook voor al die vista's en poi's krijg je exp en bij map complete krijg je best wel een leuke reward in geld (20-30 silver), met wat geluk wat bruikbare gear en een behoorlijk dosis exp. Zelfde geldt voor gatheren, neem alles mee wat je ziet.
Moet je nog een half level, dan wil ik wel eens een map inlopen die een stuk boven mijn level ligt (bijv een 25-35 map op jou level). Voorzichtig de eerste paar waypoints, poi's en vistas pakken en als het wat drukker is kan je ook zo nog een event en een skill point meenemen. De exp die je daarvoor krijgt is dan erg veel voor je lage level.
Gamma helemaal naar 0 zetten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:36 schreef Lamabal het volgende:
Damn ben geswitched naar een german server om met wat friends te spelen.
Gaan we de WvW jumping puzzle doen. Net zo grappig, alles donker en moet je torch aan hebben.
Ben je bijna bij het einde, word je neergehaalt door de enemy die aan het eind staan te campen. FML
Naaah das niet leuk dan. Ik haalde het bijna, maar werd dus opgewacht gister.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gamma helemaal naar 0 zetten.
Beetje cheatoplossing, maar werkt wel.
Maar je weet dat die hufter dat doet om iedereen makkelijk af te maken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Naaah das niet leuk dan. Ik haalde het bijna, maar werd dus opgewacht gister.
I know. Maar ik moet en zal die jumping puzzle halen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar je weet dat die hufter dat doet om iedereen makkelijk af te maken.
En dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
I know. Maar ik moet en zal die jumping puzzle halen.
Tevens heeft die gast nu binnen 4 uur 80 gehaald.
waarom zou dat zo zijnquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef drumstickNL het volgende:
Laten we hopen dat je er geen 80 voor hoeft te zijn, dat zou lame zijn.
volgens de EULA wel, je kan ook alleen je emailadres wijzigen als je de support contacteert via email. Dus het kan gebeuren dat je account wordt afgesloten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:27 schreef Enoxiz het volgende:
Is het verboden trouwens om een GW2 account te verkopen?
Ah okquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:41 schreef Adames het volgende:
[..]
volgens de EULA wel, je kan ook alleen je emailadres wijzigen als je de support contacteert via email. Dus het kan gebeuren dat je account wordt afgesloten.
In GW 1 was het volgens mij voor alle levels. Aangezien in GW2 downscaling zit lijkt het me dat het ook in GW2 voor alle levels is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef drumstickNL het volgende:
Laten we hopen dat je er geen 80 voor hoeft te zijn, dat zou lame zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net op m'n mail..BEASTMODE
Yup. Zojuist gewijzigd. Snap niet dat ze deze kunnen herleiden. Tis een uniek wachtwoord voor GW.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef Adames het volgende:
Wachtwoord wijzigen dus, je hebt een ander wachtwoord voor je account dan voor je email?
Heb je ook een goede virusscanner op je pc?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Yup. Zojuist gewijzigd. Snap niet dat ze deze kunnen herleiden. Tis een uniek wachtwoord voor GW.
Ja. Avast. Dus gewoon wat het gros heeft.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je ook een goede virusscanner op je pc?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:55 schreef Awesome_ het volgende:
Volgens mij word ik gefucked:Neen, change je ww en het is weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net op m'n mail..
Ik had het ook
Queensdale?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:28 schreef Raene het volgende:
Kan de laatste vista niet vinden in Queensland..
Typoquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Queensdale?
http://gw2cartographers.com/#/show/2143/
Dat zijn dan 4 typosquote:
Netjes die map completion.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zijn dan 4 typos
Lvl 45 atm. 44% map complete
En die devourer boss in fields of ruin is een bitch
Als ik enthousiast aan het praten ben zeg ik wel eens hele zinnen die niet zo bedoeld zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:17 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat zijn dan 4 typos
Lvl 45 atm. 44% map complete
En die devourer boss in fields of ruin is een bitch
echt? mooiquote:
Dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:46 schreef Adames het volgende:
[..]
echt? mooi
duurste komt straks wel nog, zelfs de lvl 375 insignias hebben al 3 ecto's per stuk nodig. Hierdoor maak je wel 1-2 gold verlies bij het levelen
boeit ook niet zo heel veel, als je in een beetje guild zit heb je genoeg mensen om te vragen of ze je wat kunnen craften.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Questular het volgende:
Mn proffesions lopen echt gigantisch achter.... ben met lvl 19 begonnen met WvWvW en ben nu lvl 44 en heb nog niks anders gedaan
Controleer onderin even wat de melding is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef hans1988 het volgende:
Ik kan niet meer inloggensterker nog kan het hele spel niet meer opstarten
Krijg een melding dat er een rapport naar arenanet gestuurd wordt zodra ik het spel opstart en daarna sluit het zichzelf af
waarschijnlijk opnieuw installeren. krijg je de launcher niet eens of alleen het spel zelf nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef hans1988 het volgende:
Ik kan niet meer inloggensterker nog kan het hele spel niet meer opstarten
Krijg een melding dat er een rapport naar arenanet gestuurd wordt zodra ik het spel opstart en daarna sluit het zichzelf af
Launcher niet eensquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:27 schreef Adames het volgende:
[..]
waarschijnlijk opnieuw installeren. krijg je de launcher niet eens of alleen het spel zelf niet
Ja je kunt per character een andere guild representen als het goed is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef sinemet het volgende:
Leeft de Fok guild in guildwars 2 nog? of issie net als in gw1 zo goed als dood. Hier na een een goeie anderhalve maand mn engineer naar lvl 80 gekregen een ranger die ongeveer lvl 20 is en nu een warrior begonnen. Kun je trouwens in meerdere guilds tegelijk zitten?
per account kan je in 3 guilds zitten waarbij je per character vrij kunt wisselen tussen die guilds.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:38 schreef sinemet het volgende:
Leeft de Fok guild in guildwars 2 nog? of issie net als in gw1 zo goed als dood. Hier na een een goeie anderhalve maand mn engineer naar lvl 80 gekregen een ranger die ongeveer lvl 20 is en nu een warrior begonnen. Kun je trouwens in meerdere guilds tegelijk zitten?
Alles op z'n hoogst?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:53 schreef DjinN het volgende:
Woahh......wat een nieuwe videokaart wel niet kan doen zeg....
Jepquote:
Ik heb nu vier characters boven de level 60 ( nog geen een level 80 ), en ik merk ook wel een beetje dat ik het saai begin te vinden. Hearts doen voelt nu gewoon hetzelfde als een ander questsysteem in welke MMO dan ook. Als ik t samen speel met mn vriend of iemand anders is het nog zeer vermakelijk maar solo..is het weinig meer aan. En dan kan ik begrijpen dat level 80 helemaal saai wordt helaas..quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:31 schreef ems. het volgende:
Ondertussen geuninstalled. Op level 80 is er gewoon geen fuck meer te doen wat mij interesseert. Grappig spel tot die tijd, maar niet echt de behoefte om meerdere mannetjes te levelen. Misschien kom ik nog eens een kijkje nemen met een expansion, maar ik denk van niet.
iedereen kan invitenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:31 schreef sinemet het volgende:
Zou graag FOK willen joinen maar alledrie zijn ze niet online :S
Ik dacht alleen de leaders ?quote:
kan je kiezen welke rechten wie heeft, bij fok is het iedereen. Mijn guild heeft leaders en officersquote:
Ah dat wist ik niet. Thnx voor de informatiequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:19 schreef Adames het volgende:
[..]
kan je kiezen welke rechten wie heeft, bij fok is het iedereen. Mijn guild heeft leaders en officers
QFT. Al speel ik het op dit moment weinig maar als ik het speel heb ik het naar mijn zin. Het is alleen geen Singleplayer game maar mmo en daar moet je ook naar handelen ookal is het niet noodzakelijk. je moet er zelf moeite in steken wil het volledig plezier geven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:15 schreef Two het volgende:
Ik speel inmiddels alweer een tijdje op mijn lvl 80 guardian en ik moet zeggen dat ik de mening van een hoop mensen hier totaal niet deel. Ik heb echt nog zat te doen op mijn guardian en vind het absoluut niet saai worden. De guild waar ik in zit doet eigenlijk dagelijks meerdere runs in alle dungeons. De dungeons zijn niet super moeilijk maar vind ze wel erg leuk om te doen samen met guildies. Niet per se ergens voor aan het sparen maar die dungeon tokens komen vanzelf wel een keer van pas.
Daarnaast vermaak ik me nog steeds met het levelen van alts. Heb nu een lvl 33 engineer en een lvl 5 mesmer. En dan te bedenken dat ik me nog niet eens heel erg heb bezig gehouden met crafting (alleen armorsmithing op m'n guardian is op 400) en al helemaal niet met de legendary's. PvP heb ik ook nog maar heel weinig gespeeld en daar wil ik ook zeker nog meer tijd in gaan steken.
Kortom met nu 220 uur achter de rug ben ik totaal nog niet uitgekeken op Guild Wars 2.
Moet je wel even je accountnaam neerplempen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef sinemet het volgende:
Wie van fok zou me dan even een invite willen sturen
mwoh.. heel af en toe krijg ik nog wel eens antwoord op mijn "hoi hoi" hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:27 schreef Lamabal het volgende:
Tevens is de FOK guild echt afgestorven. Ging gister even een elementalist rerollen. Maar geen hond die wat zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |