zit niet te zeiken als je er niet op gezeten hebt. je vindt de bank mooi of niet, dat is persoonlijk, maar oordelen zonder kennis gaat er bij mij niet inquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef vosss het volgende:
Daar heb je wel last van met die kussens. Daar zit een royale spleet tussen.
Maak je bank niet mooier dan ie is zou ik zeggen.
Een bank met 2 kussens is een tweezitter. Daar hoef je nou niet echt bepaalde bankkennis voor te hebben om dat te weten en daar hoef je ook niet voor op de bank in kwestie gezeten te hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
zit niet te zeiken als je er niet op gezeten hebt. je vindt de bank mooi of niet, dat is persoonlijk, maar oordelen zonder kennis gaat er bij mij niet in
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef BundyChen het volgende:
Vosss, mijn 3 zits stel thuis lijkt minder breed dan dit maar heeft ook maar '2 kussens'. Ik zie eigenlijk zelden 3 zits banken met 3 volwaardige kussens.
Succes met de verkoop, prijs is wellicht een beetje enthousiast voor een 2ehands stoffen bank.
goedkope banken wel inderdaad en dat was deze echt niet. daar zit dus wel degelijk een verschil inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:31 schreef MeneerLogica het volgende:
Meeste banken worden gratis weggedaan bij aankoop van een nieuwe. Zou al blij zijn met 100 euro (vooral deze kleur).
ben toevallig sinds gisteravond met iemand in contact via MP. Hoop dat t iets wordtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 01:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik zou als ik jou was even op een veiling gooien ofzo
En al resultaat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:08 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
ben toevallig sinds gisteravond met iemand in contact via MP. Hoop dat t iets wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |