HET HEULE WEEKEND????quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als hont mee mag doe ik helemaal mee
Ja datquote:
KUT DAT WEET IK HEUL NIET!quote:
Weet je zeker dat je niet moet tennissen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou wel willen en 'misschien' zou ik kunnen; maar ja mijn misschiens
maar ik durf niet zo. Met cif die de laatste maand weer de hele maand ziek is enzo. En dan zou ik er een weekend tussenuit gaan... alleen hmm... Mja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Je kan ook alleen zaterdag komenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou wel willen en 'misschien' zou ik kunnen; maar ja mijn misschiens
maar ik durf niet zo. Met cif die de laatste maand weer de hele maand ziek is enzo. En dan zou ik er een weekend tussenuit gaan... alleen hmm... Mja
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet moet tennissen dan?
slaan... pehehehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
MEEEEGAAAAMANDYquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
Oeh en dan is het herfstvakantie dus geen dansen. Kan ik op de vrijdag meteen na het werk komen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet moet tennissen dan?
Ja. Vandaar de misschien dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
met een kekken veranda jonge!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
EEN MEET IN EEN STA-CARAVAN, MET EEN POETEL! FOUTER KAN NIET!
Maar moest even meedelen dat ik deze nog niet heb gezien. Hij lijkt me zoo leuk! <3quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef Incantrix het volgende:
Maar morgenochtend ga ik denk ik eerst how to train a dragon herkijken
deal.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
Anders kan ik misschien nog naar Duitsland gaan voor den drank? Want goedkoperis voor mij toch maar 15min rijden.
Ja jonguh, vet vlakbijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef PriemGirl het volgende:
Oooo is in molSorry zat daarnet mobiel en ging me te vlug
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
het park heeft enen piratenthema!
Ik zou het wel tof vinden als je komt priemquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk trouwens dat ik het niet doe...![]()
![]()
Vlg mij ben ik laatste tijd heul geen vrolijk gezelschap dus dan wordt het op zoiets heul niet zo gezellig met mij er bij
Maar ik laat het nog wel weten.
Duik nu m'n bed inTruste
jij bent altijd leuk!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk trouwens dat ik het niet doe...![]()
![]()
Vlg mij ben ik laatste tijd heul geen vrolijk gezelschap dus dan wordt het op zoiets heul niet zo gezellig met mij er bij
Maar ik laat het nog wel weten.
Duik nu m'n bed inTruste
Ja maar, ik moet oppassen in de creche. En heb een verjaardag. En moet eigenlijk een stagewerkplan schrijven voor school dat weekend. En ben dan waarschijnlijk dood van een midweek op een vakantiepark met autistische kinderen.quote:
Wat is dit nou?quote:
de kat??quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
En ik moet op de kat passen. Ik kan echt niet.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef megamandy het volgende:
Diegene die dit niet meeleest maar wel een melding van FB krijgt van het evenement zal ook wel denken
Echt? Dat beest van ons heeft altijd iemand die hem iig even eten/drinken komt brengen als wij weg zijn. Nee, maar ik heb echt net geregeld dat ik dat weekend in Amersfoort ben, en heb het weekend vol zitten plannen enzo. Dat zijn teveel afspraken die ik dan af moet zeggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kat??
ik ga gerust drie dagen weg terwijl ik drie katten thuis heb!!
prio'squote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Echt? Dat beest van ons heeft altijd iemand die hem iig even eten/drinken komt brengen als wij weg zijn. Nee, maar ik heb echt net geregeld dat ik dat weekend in Amersfoort ben, en heb het weekend vol zitten plannen enzo. Dat zijn teveel afspraken die ik dan af moet zeggen.
Ik kom niet veel meer op Fok nee. Op mijn werk gaat het niet want daar moet ik dus werken, verder heb ik 's avonds vaak ook wel het 1 en ander te doen. En dan zijn er nog een aantal andere manieren om mij te bereiken waaronder inderdaad whatsapp. Ik vat dequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja omdat ik dacht dat je niet meer mee lurkte
Ik bedoelde het niet aanvallend of beoordelend!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik kom niet veel meer op Fok nee. Op mijn werk gaat het niet want daar moet ik dus werken, verder heb ik 's avonds vaak ook wel het 1 en ander te doen. En dan zijn er nog een aantal andere manieren om mij te bereiken waaronder inderdaad whatsapp. Ik vat deff niet...
Maar ik ga ff in het topic kijken wat de plannen zijn en de kosten e.d. Lijkt me wel heel erg leuk namelijk
hm? ik niet snap?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kom je?
of ben je dungeon master?
Stacaravan massacrequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
hm? ik niet snap?
nee ik ga niet meeje kunt mij niet met 8 man in een caravan zetten een weekend, dan vallen er dooien
en ik heb een verjaardag
En ik ben er niet bij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef Lindytje het volgende:
We gaan op vakantie![]()
![]()
Dit is denk ik toch wel een van de meest epische acties in de sc-geschiedenis![]()
Theheheh, sukkeltjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik ben er niet bij.
Serieus, het is een beetje triest hoeveel ik hiervan baal.
autistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:15 schreef Loqi het volgende:
[..]
hm? ik niet snap?
nee ik ga niet meeje kunt mij niet met 8 man in een caravan zetten een weekend, dan vallen er dooien
en ik heb een verjaardag
quote:
jij ook. Maar ja, jij bent zo in de oppasmood dat je denkt dat enen pousse ook 24/7 aandacht blieftquote:
Ik geef toe, mijn eerste reactie was WTF??quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet aanvallend of beoordelend!
Meer zo van, we moeten Tan er bij hebben en ze leest wellicht niet mee hier!
ja voor zoiets net iets te veel jaquote:
Droom, droom, droom, droom!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef princess-a het volgende:
Ik ga er even een nachtje over slapenAan de ene kant denk ik jeeeeeeej, leuk en dit gaat niet vaker voorkomen
aan de andere kant is het voor mij wel echt vér en moet ik vlak daarna heeeel vroeg uit bed voor iets heel belangrijks
Even slapen dus, als ik erover droom ga ik mee
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij ook, maar je hebt vrienden en een leven enzo, dan gaat het mis met zulken acties
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij ook. Maar ja, jij bent zo in de oppasmood dat je denkt dat enen pousse ook 24/7 aandacht blieft
Denk dat je de toon hier dan even kwijt wasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik geef toe, mijn eerste reactie was WTF??![]()
Kom ik na weken weer eens in de SC en het eerste wat ik lees is een sneer naar mij....
Maar ik ben blij met mijn uitgesproken reactie en jouw daarop volgende uitleg![]()
gelukkigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik geef toe, mijn eerste reactie was WTF??![]()
Kom ik na weken weer eens in de SC en het eerste wat ik lees is een sneer naar mij....
Maar ik ben blij met mijn uitgesproken reactie en jouw daarop volgende uitleg![]()
Zo las ik hem ook idd. Ik was weer heel erg verbaasd over jouw reactie Puckzzz.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:21 schreef princess-a het volgende:
[..]
Denk dat je de toon hier dan even kwijt waswant ik las SQ's bericht absoluut niet als een aanval. Juist een heel lief gebaar om je langs een andere weg toch proberen te bereiken
Ja, neem maar ontslagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom moet ik werken.
Het hele weekend ook echt.
He ja, na alle 2-jarigen die tegenwoordig Facebook hebben, zullen er vast ook mensen gek genoeg zijn om een Facebook voor hun hunt aan te makenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
De poetel moet een feestboek, dan kan hij ook zeggen dat hij gaat
Ken wel een profiel voor een katquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
He ja, na alle 2-jarigen die tegenwoordig Facebook hebben, zullen er vast ook mensen gek genoeg zijn om een Facebook voor hun hunt aan te maken
Heb ik al gedaan.quote:
Ik had vroeger geen eigen hyves, want ik wilde heul geen hyves, dus had ik een hyves op naam van mijn hontquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:24 schreef princess-a het volgende:
[..]
He ja, na alle 2-jarigen die tegenwoordig Facebook hebben, zullen er vast ook mensen gek genoeg zijn om een Facebook voor hun hunt aan te maken
Neem daar ook maar ontslagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Maar moet zaterdagavond ook werken.
Serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had vroeger geen eigen hyves, want ik wilde heul geen hyves, dus had ik een hyves op naam van mijn hont.
Hij werd serieus toegevoegd door andere honden
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Neem daar ook maar ontslag![]()
Nee?
Jaquote:
Ik was ineens bang dat je toch nog stiekem ging afhakenquote:
neen, mss komt!@quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was ineens bang dat je toch nog stiekem ging afhaken![]()
Ik moet met jou slapen de eerste nacht ws![]()
jij woont er in, slet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jullie zijn gekEen stacaravan
Als je het zo erg vindt zeg je toch je dingen afquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Serieus, dat ene weekend dat ik echt compleet vol zit. Plannen jullie een EPISCHE meet.
prioriteiten!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Serieus, dat ene weekend dat ik echt compleet vol zit. Plannen jullie een EPISCHE meet.
spees komt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het zo erg vindt zeg je toch je dingen afkom op zeg.
Ik heb al uitgelegd dat het juist het punt is dat ik zoveel heb. En dat allemaal afzeggen is heul niet realistisch. Ook al zit ik al sinds dat ik dit idee lees te puzzelen of het niet toch gaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je het zo erg vindt zeg je toch je dingen afkom op zeg.
Nee want ik ben allergisch voor zulke 'huisjes'quote:
Oke dan blijf je om de 10 minuten zeiken dat je het zo erg vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb al uitgelegd dat het juist het punt is dat ik zoveel heb. En dat allemaal afzeggen is heul niet realistisch. Ook al zit ik al sinds dat ik dit idee lees te puzzelen of het niet toch gaat.
jankzakquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want ik ben allergisch voor zulke 'huisjes'![]()
Misschien als iemand een dag op en naar gaat maar ik ga daar dus echt niet slapen he
Lekker boeiendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee want ik ben allergisch voor zulke 'huisjes'![]()
Misschien als iemand een dag op en naar gaat maar ik ga daar dus echt niet slapen he
nee met z'n vijven!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Niet met z`n achten, droeloe
Vanavond wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oke dan blijf je om de 10 minuten zeiken dat je het zo erg vindt.
Luxepaardquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zit er een badkamer/wc in dat krot
Ik denk t wel...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zit er een badkamer/wc in dat krot
jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk t wel...
Schaar? (die is alles uit aan het zoeken geloof ik)
Kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
my gawd space, je zegt dat bambi zit te zeiken maar zelf kun je er ook aardig wat van
Ja datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
my gawd space, je zegt dat bambi zit te zeiken maar zelf kun je er ook aardig wat van
Dat dacht ik nou ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
den deze.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Daar kun je hendig poepen en douchen tegelijkertijdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kiek wat een bazenbadkamer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:43 schreef Lindytje het volgende:
Goed, spees en bambi gaan dus niet mee geloof ik..![]()
ik zie een plee. Do i need more?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gelukkig
en mijn moeder vond je een tof wijf![]()
Hoe kom je bij dat kastjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Hand uitstekenquote:
Neen want buitenlandquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik verwacht gewoon dat jullie me ten allen tijde op de hoogte houden via een groepswhatsapp.
Alsjeblieft niet, dan slaap je nooit meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik verwacht gewoon dat jullie me ten allen tijde op de hoogte houden via een groepswhatsapp.
Het leek heul ver wegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Spees:
[ afbeelding ]
Daar kan je dus gewoon bij als je voor de wastafel staat
Je kan groepsgesprekken muten.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet, dan slaap je nooit meer.
Ik wilde van alles doen en op tijd naar bed, maar ik ben nog volledig hieperdepiepquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:51 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, fuck... ik was eigenlijk 3u geleden een blogpost aan het maken voor morgen. dat wordt weer nachtwerk
Ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wilde van alles doen en op tijd naar bed, maar ik ben nog volledig hieperdepiep
Daar ging mijn drinkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:45 schreef Lindytje het volgende:
Plus, er kunnen er 3 tegelijk nierken: 1 in de douche, 1 in de plee en 1 in de wasbak
Of allemaal achter de caravan, dat kan ook
Ik heb er al zin anquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:17 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar ging mijn drinken. Jezus, ik loop nu al helemaal te stuiteren
.
kom je????quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:35 schreef Dwyn het volgende:
Jeetje, ik ben vijf uurtjes weg en er is en hele meet gepland haha.
Goeden pindaquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:38 schreef Puckzzz het volgende:
Oh enzijn eerste reactie: Oh leuk! Doen!!
![]()
Ik ben dat niet gewend, ik ben de Belg nog gewend, dat ik het helemaal moet verdedigen en onderbouwen en dan nog er een rottig gevoel bij heb zo van Fu! Ik ga gewoon!
Kost bijna niks en zaterdag op zondagquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Keine geld en ik moet vrijdag tot middernacht werken
Mjah maar ik moet er ook heen reizen?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kost bijna niks en zaterdag op zondag
ov?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah maar ik moet er ook heen reizen?
ov naar mij toe en dan met mij meerijden. Kost alleen beetje benzinequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:42 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mjah maar ik moet er ook heen reizen?
Utrecht toch?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ov naar mij toe en dan met mij meerijden. Kost alleen beetje benzine
Arnhemquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
(Ik ben weer totaal kwijt waar je vandaan komt, dus waarschijnlijk roep ik iets heel onpraktisch
lulzquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:44 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD ik moet eigenlijk slapen maar ik ben zo hyper.
Het is de schuld van P-A met haar sponsstokjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:46 schreef Lindytje het volgende:
Schatjens, ik ga een blog schrijven (gvd, ik kom nooit meer in deze sc, nu heb ik ineens een lang weekend geboekt, terwijl ik een blog aan het tikken was) en dan tukken!
Tot morgen ofzo weer![]()
soberso!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is de schuld van P-A met haar sponsstokje
Dan had je ons in de gaten kunnen houden vanachter je geraniumsquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:50 schreef Dwyn het volgende:
Als jullie nou duitsland hadden gedaan! Dan was je waarschijnlijk langs arnhem gereden haha!
en maar kopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:50 schreef Dwyn het volgende:
Als jullie nou duitsland hadden gedaan! Dan was je waarschijnlijk langs arnhem gereden haha!
Haha ja! Er liep vanmiddag weer een buurman te huilen in de gang en er hing een aankondiging van een executie verkoop op de algemene voordeur.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan had je ons in de gaten kunnen houden vanachter je geraniums.
POETELquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja ik ga ook slapen, morgen weer werken
HOE
AIDS
EINZ
TET
CARAVAN
![]()
![]()
![]()
![]()
Een zeer goede matigen caravan gehuurdquote:
Joh, we wilde eerst naar Denemarkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:00 schreef milka82 het volgende:
Jullie zijn echt gekke wijven! Het is me te ver om even te partycrashen,huur eens een kot wat meer naar het Noorden toe!
Straks maar even weer langs ome dokter,nog steeds buikpijn *en niet er van kunnen slapen,ik heb wallen daar kun je op lopen*,ik ben er poepchaggie van!
Gelukkig hebben we geen Denemarken geboekt danquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik ga dan van vrijdagavond t/m zondagochtend denk ik... ik zei wel heel enthousiast dat ik vakantiedagen had maar dat was iets TE enthousiast
klopt, ik ben altijd heel impulsief en de volgende dag denk ik ook altijdquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Skjoe kan de impulsiviteit eigenlijk ook heul niet aan
Progressiequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op zich positief dat ik banger ben voor de wegen in België dan voor de caravan
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Progressie![]()
Dat kost je twee punten op je autistenscore
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
ik dacht, wat stinkt het toch op de slaapkamer, zo lang is het toch niet geleden dat het beddengoed verschoond is?
Lag er een smeuiige bruine surprise naast bb's bed![]()
![]()
![]()
ik dacht, wat stinkt het toch op de slaapkamer, zo lang is het toch niet geleden dat het beddengoed verschoond is?
![]()
![]()
beter dan met verse strontquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wakker worden met radio Hollandio, top
![]()
![]()
You winquote:
ik hoop dat ie niet zo onflatteus is als ie lijktquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:23 schreef Dwyn het volgende:
http://www.sans-online.nl(...)pant%2015068398.html
Ik hoop dat de stof niet zo plastic is.
Ja haha. En anders heb ik er toch niet voor betaald!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik hoop dat ie niet zo onflatteus is als ie lijkt
Volgens mij heb ik die in het blauw..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:23 schreef Dwyn het volgende:
http://www.sans-online.nl(...)pant%2015068398.html
Ik hoop dat de stof niet zo plastic is.
onflatteuze broeken?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:26 schreef Incantrix het volgende:
Ja nou, Dwyn kan dat keihard hebben natuurlijk
En goodmornings!
Skjoe, GATVER
Hoewel onflatteuze broeken bij gelegenheid ook nog wel zum kotzen kunnen zijn, met de juiste muffintop met striae ofzo.quote:
ja ze is zwanger he...quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij was het punt van Skjoe dat het leek alsof jij zei dat Dwyn onflatteuze broeken kon hebben...
Maar dat kan aan mij liggen
Oh. Maar dan snap ik hem nog niet, want ik ben een redelijk sloom type. Sorryquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens mij was het punt van Skjoe dat het leek alsof jij zei dat Dwyn onflatteuze broeken kon hebben...
Maar dat kan aan mij liggen
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ook zonder zwangerschap ben ik zo dom als het achterend van een varken hoor
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:35 schreef Incantrix het volgende:
Maar srsly, ik ga nog maar even mijn bed in. Het wakker zijn is nog steeds niet helemaal geland bij mij denk ik.
Lat0r!
Al die ondankbare bloggersquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:49 schreef Debsterr het volgende:
Gahhh 6 lakjes van de CG Holiday collectie voor review. Zul je zien dat ik alle rooie krijg en niet die toffe glitters.
quote:I understand completely. How about allowing us to sponsor you recent Sinful Colors Rainstorm and HARE Afterglow post. We would pay you $25 via paypal for placing a permanent link to our China Glaze page within the the post.
If this interests you, simply place the link in the post, reply to this massage and we will immediately send the payment.
Gewoon doen, gratis geldquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:51 schreef Debsterr het volgende:
En ditdit is dus die persoon die een US giveaway wilde sponsoren en dat ik dat dan niet zou zeggen maar wel zou zorgen dat iemand uit de US zou winnen...
[..]
Wat een apart bedrijfquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:51 schreef Debsterr het volgende:
En ditdit is dus die persoon die een US giveaway wilde sponsoren en dat ik dat dan niet zou zeggen maar wel zou zorgen dat iemand uit de US zou winnen...
[..]
Omdat.... kijk het heeft te maken met het epicentrum van de aarde..... en om een lang verhaal kort te maken: Daarom noemen belgen een jurk een kleedjequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
PRIEM waarom noemen Belgen een jurk altijd een kleedje?
oh okeequote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Omdat.... kijk het heeft te maken met het epicentrum van de aarde..... en om een lang verhaal kort te maken: Daarom noemen belgen een jurk een kleedje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |