HET HEULE WEEKEND????quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als hont mee mag doe ik helemaal mee
Ja datquote:
KUT DAT WEET IK HEUL NIET!quote:
Weet je zeker dat je niet moet tennissen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou wel willen en 'misschien' zou ik kunnen; maar ja mijn misschiens
maar ik durf niet zo. Met cif die de laatste maand weer de hele maand ziek is enzo. En dan zou ik er een weekend tussenuit gaan... alleen hmm... Mja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Je kan ook alleen zaterdag komenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:39 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou wel willen en 'misschien' zou ik kunnen; maar ja mijn misschiens
maar ik durf niet zo. Met cif die de laatste maand weer de hele maand ziek is enzo. En dan zou ik er een weekend tussenuit gaan... alleen hmm... Mja
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet moet tennissen dan?
slaan... pehehehheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
MEEEEGAAAAMANDYquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef megamandy het volgende:
Oeh en dan is het herfstvakantie dus geen dansen. Kan ik op de vrijdag meteen na het werk komen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet moet tennissen dan?
Ja. Vandaar de misschien dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |