quote:
Zit er nog een andere Fatima in dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik hoop dat fatima de mero de meleo eruit gaat.
Fatima is een bazin.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Inderdaad, dan had ze hetzelfde trucje kunnen uithalen als met Rambo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Als die domme Tess nou gewoon Lodewijk had verteld over het complot van het pokertrio ...
Moreira de Melo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef Bastiefcg het volgende:
niet zo grappig doenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit er nog een andere Fatima in dan?
Inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef douche-eendje het volgende:
Ik had aan het begin gedacht dat ik mij onwijs snel zou ergeren aan fajah maar nu als continu uit de race liggende deelnemer doet ze het wel heel goed
Inderdaad, dan ze hadden makkelijk 1 van de twins deruit kunnen stemmen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Als die domme Tess nou gewoon Lodewijk had verteld over het complot van het pokertrio ...
Dat ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze zeurt ook eigenlijk totaal niet.
Tuurlijk doe je dat. Ze doet dat nog goed ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef zoem het volgende:
Fatima probeert het nu recht te praten, ga toch weg mens
Choreografe inderdaadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef tralalala het volgende:
Waar moet ik die Min hee van kennen?
Dansprogramma toch?
Nwah, iedereen kruipt nu in die aars van die pokeraars.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk doe je dat. Ze doet dat nog goed ook.
Idd, vies geschurk en geschuur.quote:
Dwingt ze ook af.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:44 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nwah, iedereen kruipt nu in die aars van die pokeraars.
Allemaal weer op Duivelseiland droppenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:45 schreef Momo... het volgende:
Eigenlijk moeten ze Lodewijk in de finale ineens terug halen
goed planquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:42 schreef starla het volgende:
Wat een kutspel eigenlijk. Ik opper voor geen teams meer in het begin maar iedereen voor zichzelf. Degene die een spel wint krijgt immuniteit.
Nu is het dat de sterksten er als eerste uit gaan en de zwaksten overblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |