Fatima en die Belgische tweeling.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef Paul het volgende:
Welke 3 bedoelen jullie met het pokertrio
Ik wist niet dat die 2ling ook pokeraars waren hihiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Fatima en die Belgische tweeling.
Je hebt de eerste 2 afleveringen niet gezien?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die 2ling ook pokeraars waren hihi
Jawel, maar alweer vergeten waarom die 2 broers bekend waren hihiquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 18:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je hebt de eerste 2 afleveringen niet gezien?
Je zit al 12 dagen daar, je bent sowieso de lul bij een stemming want je kwam er als laatste bij, dan is er ineens een complot waar jij dan gewoon aan meedoet en bij een volgende stemming is Peggy de lul als ze dan al niet samengesmolten zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 20:18 schreef Neverever het volgende:
Oke ik ben nu 100% anti pokeraars. Vies spelletje dat ze spelen, zoals hierboven genoemd werd kon Tess beter een alliantie aangaan met Lodewijk etc. Nu heeft ze haar eigen graf gegraven. Lodewijk verdiend het echt om ver te komen...
Nou zo hard leeft het in België ook weer niet. 155.000 kijkers vorige week, het is wat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:01 schreef pokerspeler het volgende:
Interview met chrisdm, geen idee of dit hier al voorbij gekomen is maar dan weten jullie iig wanneer de opname precies was;)
http://nl.pokernews.com/n(...)e-robinson-10059.htm
Ik weet verder niet of het daar leeft ofzo.. Dit is het eerste seizoen dat ik ER echt volg omdat ik het pokertrio persoonlijk ken uit het wereldje. Maakt het wat mij betreft extra leuk om te volgen. Ik had overigens als ik in hun schoenen stond Lodewijk er niet uitgestemd. Maargoed als je dat hele interview beluisterd hoor je gewoon dat christophe gewoon veel respect heeft voor lodewijk en hem een echte robinson vind..quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:32 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Nou zo hard leeft het in België ook weer niet. 155.000 kijkers vorige week, het is wat.
Nadat in de eerste rondes de quitters, gebakjes en losers zijn weggestuurd, is het tijd voor tactiekquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 08:29 schreef Byte_Me het volgende:
Dat is eigenlijke het jammere aan dit programma, de echte robinsons worden er altijd uitgestemd.
Het hangt wel af van je definitie van "echte robinson", maar je kunt niet ontkennen dat mensen die echt sterk zijn in proeven en het leven op een eiland, een verhoogd risico lopen op een vroegtijdige exit. Beetje zoals Nicolas vorig jaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nadat in de eerste rondes de quitters, gebakjes en losers zijn weggestuurd, is het tijd voor tactiek
Echte Robinsons laten zich niet als een lammetje naar de slachtbank leiden. Die denken ook over "het spel" na.
Lodewijk had moeten weten dat te sterke tegenstanders (Nicolas etc.) bij de 1e gelegenheid eruit gestemd worden door tactische stemmers. De broertjes niet uit elkaar halen bij herindeling is een move die tactische aanpassing vraagt.
Blije bimbo's als Tess () laten zich makkelijk beinvloeden en heksen als Fatima zijn evil
![]()
Ik kijk juist ER voor dit soort complotten en moves en vervolgens de verontwaardiging en heisa.
ER is niet alleen proeven winnen, het is ook tactiek en conspiracies.
De afgelopen paar jaar zijn de echte Robinsons steeds door complotten genaktquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nadat in de eerste rondes de quitters, gebakjes en losers zijn weggestuurd, is het tijd voor tactiek
Echte Robinsons laten zich niet als een lammetje naar de slachtbank leiden. Die denken ook over "het spel" na.
Lodewijk had moeten weten dat te sterke tegenstanders (Nicolas etc.) bij de 1e gelegenheid eruit gestemd worden door tactische stemmers. De broertjes niet uit elkaar halen bij herindeling is een move die tactische aanpassing vraagt.
Blije bimbo's als Tess () laten zich makkelijk beinvloeden en heksen als Fatima zijn evil
![]()
Ik kijk juist ER voor dit soort complotten en moves en vervolgens de verontwaardiging en heisa.
ER is niet alleen proeven winnen, het is ook tactiek en conspiracies.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Je zit al 12 dagen daar, je bent sowieso de lul bij een stemming want je kwam er als laatste bij, dan is er ineens een complot waar jij dan gewoon aan meedoet en bij een volgende stemming is Peggy de lul als ze dan al niet samengesmolten zijn.
Mwah het is wel leuk om te volgen. Maar je ziet ze bijvoorbeeld nooit eten zoeken.quote:Op zondag 14 oktober 2012 01:11 schreef Cubeforc3 het volgende:
Excuses als dit al vaker is gevraagd, maar is het dit jaar de moeite waard om ER te kijken?
Ik wil niet echt het topic doorleven ivm spoilers, maar de vorige paar jaar waren zeer matig door de BN'ers.
Had Fatima eerst niet willen wachten met Lodewijk eruit te stemmen, vanwege de proeven? En dat die twins toch op haar ingepraat hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef yo het volgende:
Zo slim vind ik het ook weer niet van het pokertrio. Ze hebben hun kaarten nu al op tafel gelegd en de populariteitscontest nu al verloren bij de andere expeditieleden. Alleen als zij als allerlaatsten overblijven en er niet meer een ander als winnaar te kiezen is kan een van hen winnen, want met dit soort gedrag win je anders niet. Daarbij: als Lodewijk niet de battle met Faja verliest is hun spel ook nog zinloos geweest.
Te vroeg ingezet en vergeten dat de sociale kant ook meespeelt: dit gaat zich tegen hen keren. En terecht. Ik vind het laf, geen open vizier. De uitschakeling van Olivier was ook een slim en gemeen spel, maar als tegenreactie om zelf te overleven. Dit was negens voor nodig op dit moment in het spel.
En ja, dom van Tess om hier in mee te gaan: te weinig vooruit denkend, denkt alleen aan haar eigen overleven van dit moment en dat had ze inderdaad anders kunnen organiseren door Lodewijk in te lichten.
Maakt me niet uit of dat waar is. Fatima net zo schuldig aan dit complot. Alleen Tess kan ik het wel vergeven maar die had eigenlijk Lodewijk in moeten lichten..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:31 schreef miep63 het volgende:
[..]
Had Fatima eerst niet willen wachten met Lodewijk eruit te stemmen, vanwege de proeven? En dat die twins toch op haar ingepraat hebben?
Bij mij heeft Fajah ook een hele hoge gunfactor, maar voor het spel zal ik het toch interessanter vinden als Lodewijk er in blijft. En bijvoorbeeld lekker mag toekijken hoe die pokertrio verwoede pogingen doen een vuurtje aan te maken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
Tess.
Ik vind haar ook gewoon lief. Dat pokertrio mag er van mij direct uit en ik hoop dat Lodewijk van Fajah wint, al gun ik 't haar ook wel. Ik denk zelfs dat zij wint, omdat ze die proef nu al meerdere keren gedaan heeft. Toch denk ik dat Lodewijk meer te bieden heeft als echte robinson in de eindproef bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |