Dat idd, en Peggy was duidelijk niet in vertrouwen genomen dus die weet dat ze de volgende is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:20 schreef Vijf_voor het volgende:
Slimme zet van de pokeraars, domme zet van Tess. Tess had beter een complot kunnen maken met Lodewijk en Peggy om zo een van de pokeraars eruit te stemmen. Die zijn met z'n drieen veel gevaarlijker. En je hebt dan Lodewijk als vriend.
Omdat 2012quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:15 schreef tralalala het volgende:
Matige aflevering weer.
Ik heb een hekel aan dat trio dus daarom vind ik het complot niet tof.![]()
Waarom zijn er eigenlijk geen 2 proeven per aflevering meer?
Het was ook de allereerste keer dat ze moesten stemmen, totaal onverwachts ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat idd, en Peggy was duidelijk niet in vertrouwen genomen dus die weet dat ze de volgende is.
Het is natuurlijk sowieso stom om een stelletje niet te breken zodra je de kans hebt dus er had een complot moeten zijn om een van de broertjes weg te sturen.
Hoezo bij 3 tegen 3 had ie maar 1 munt in hoeven zetten en zou er nog 4 over hebben..quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 02:46 schreef Musti het volgende:
[..]
Het was ook de allereerste keer dat ze moesten stemmen, totaal onverwachts ook.
Wie had er dan een complot moeten smeden?
Sowieso ging het pokertrio samen stemmen.
(Als Tess een complot zou smeden met Lodewijk) Dan zou het 3 tegen 3 zijn. Met als gevolg dat Lodewijk munten ging inzetten. Blijven er voor hem 2 munten over bij de volgende ronde + ook nog eens (heel waarschijnlijk) 2 stemmen tegen hem. Dan is de stand 2 + 2 en de muntjes zijn op voor Lodewijk.
Die samensmelting moet echt niet veraf zijn vermits Mathias of Christophe iets zei over een 14-tal dagen en die zijn bijna op volgens mij.
En bij de samensmelting maakt kamp Zuid, kamp Noord gewoon verder af bij de stemming. Opnieuw de oude kliek (kamp) tegen het zwakkere Noord.
IMHO natuurlijk.
Trouwens mocht er niet tactisch gestemd worden, dan was er zeker geen zak meer aan. Tactisch is toch evenveel survival in dit spel na al die jaren?
De spelregels veranderen ook steeds naarmate het spel vordert. Bij een eerlijk spel was het programma al lang opgedoekt.
er staat 29 mei tot 10 juli, wellicht dat het 29 mei tot 10 juni was?quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:23 schreef Doodloper het volgende:
De opnames van ER dit jaar waren volgens Wikipedia van 29 juni tot 10 juli, maar https://twitter.com/RuudFeltkamp heeft gewoon doorgetwittert?
#snapniksvan
oh en Paul ook gewoon doorgetwittert zo te zien
We zijn nu toch al bij dag 12? En de samensmelting moet nog komen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef franklop het volgende:
[..]
er staat 29 mei tot 10 juli, wellicht dat het 29 mei tot 10 juni was?
Dan zou het 2 weken ofzo zijn, dat lijkt me ook niet nee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:40 schreef franklop het volgende:
[..]
er staat 29 mei tot 10 juli, wellicht dat het 29 mei tot 10 juni was?
hmm wacht, dan zou het aantal dagen daar niet kloppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, en de kijkcijfers: 1.097.000 kijkers. Hoogste aantal tot nu toe dit seizoen.We zullen zien, zei de blinde.
Volgens mij was "dag 13" al in beeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 11:42 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
We zijn nu toch al bij dag 12? En de samensmelting moet nog komen.
De eilandraad was dag 13 inderdaad.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij was "dag 13" al in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |