Jawel! Maar we hebben het begin doorgekeken, vandaag ingesprongen bij The Mentalist.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef iBenny het volgende:
Lutte, wist jij dat het nieuwe afleveringen zijn van The Mentalist en Castle?!
Die aflevering van vorige week was tof. Deze is fakking saai en kutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jawel! Maar we hebben het begin doorgekeken, vandaag ingesprongen bij The Mentalist.
Ja heb niet gekekenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die aflevering van vorige week was tof. Deze is fakking saai en kut
Klinkt bekendquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja heb niet gekekenIk moet zoveel volgen heb d'r de tijd en energie niet voor.
Nu De zomer voorbij.
Sinds Sterren Springen. En toch kijken we er naar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Die BN'ers onder hypnose-show lijkt me de grootste bullshit sinds, sinds... sinds.... toen!
Patty Brard doet mee, dat zegt al genoegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Die BN'ers onder hypnose-show lijkt me de grootste bullshit sinds, sinds... sinds.... toen!
Sinds Patty met een komkommer in d'r wauwel zat en nummer 31 sambal bij met een zwaard d'r komkommer doormidden sneed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
Hehehehe!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen even een uurtje op de crosstrainert bij aapje.
whehehequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Sinds Patty met een komkommer in d'r wauwel zat en nummer 31 sambal bij met een zwaard d'r komkommer doormidden sneed.
Ik moet ook nog ff fixen dat ik kan sporten bij m'n aapjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen even een uurtje op de crosstrainert bij aapje.
Wel lekker kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
M'n Pavlov zegt nu gelijk 'clavicula'quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef PatriQue89 het volgende:
omg.. mijn sleutelbeenderen zijn zichbaar!
Sobotta doet de groetjes aan Femurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n Pavlov zegt nu gelijk 'clavicula'
Je wat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
M'n Pavlov zegt nu gelijk 'clavicula'
Niceeequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sobotta doet de groetjes aan Femur
ik heb er zoooo'n spijt van dat ik die ooit verkocht heb...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niceee
Sobotta heeft m'n rug naar de klote geholpen
Toen het bij Talpa kwam keek er niemand naar, nu zullen er wel weer ruim anderhalf miljoen mensen kijken. Gewoon omdat Patty achter maanmannetjes rentquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Sinds Sterren Springen. En toch kijken we er naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |