SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat?!
Ik wil niet dat andere mannen in jou gaan roeren. Dat je het weet.
Ik vind de meeste leden van fok! apart.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
PH, Soms kom je heel apart over weet je dat.. Misbruik van wat
Ik ga uit, ik doe een dansje en ik ga naar huis. Vaak ga ik zelfs eerder naar huis, omdat bepaalde etnische minderheden erg aanwezig zijn en hinderlijk zijn.
That's it.
Sinds wanneer heb jij interesse voor mijn achterwerk ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat?!
Ik wil niet dat andere mannen in jou gaan roeren. Dat je het weet.
Been there, done that.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik vind de meeste leden van fok! apart.
Je snapt heus wel wat ik bedoel. Meisjes die shitt in hun drankje krijgen en daarna verkracht worden.
Ik heb interesse in het geheel. Maar de mannen die zich interesseren in jou niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij interesse voor mijn achterwerk ?
Ik denk eerder dat we bij de daders horen dan bij de slachtoffers.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
Je snapt heus wel wat ik bedoel. Meisjes die shitt in hun drankje krijgen en daarna verkracht worden.
Die wijven zijn te goedgelovig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:49 schreef pureheart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we bij de daders horen dan bij de slachtoffers.
Wat een liefde toch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb interesse in het geheel. Maar de mannen die zich interesseren in jou niet.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check deze, grap op het einde
Godsamme, wat een vent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
check deze, grap op het einde
Arisch ras, jewait de perfecte genen enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom hebben ze allebei blond haar en blauwe ogen?
Dat ze niet tegenwerken omdat ze knock out zijn wil niet zeggen dat het geen verkrachting is he.quote:
Nuri heeft gewoon bruine hoor, maar hij is wel donker "blond", ik ook trouwensquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom hebben ze allebei blond haar en blauwe ogen?
Dan zouden ze de held moeten spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Arisch ras, jewait de perfecte genen enzo.
Poll: Door wie word je liever verkracht?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:58 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dat ze niet tegenwerken omdat ze knock out zijn wil niet zeggen dat het geen verkrachting is he.
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 16:17 schreef Croupouque het volgende:
Haar naam was Maria Johanna Kruiswijk, geboren op 13-3-1923 te Waddinxveen. Liefhebbende echtgenote, moeder, oma en vrijwilligster in verzorgingstehuis 'Den laatschten asem'. Ik had haar al enkele weken op het oog, maar liefde laat zich nu eenmaal niet afdwingen. Nu was het dan toch eindelijk zover; vastberaden plaatste ik de roestige schep in de grond, duwde hem met mijn voet aan en gooide het eerste zachte hoopje aarde naast me neer. Het was een benauwde en vochtige nacht, ik hoopte dat dat een stille voorbode was terwijl ik stevig doorschepte en zo min mogelijk geluid probeerde te maken. Betrapt worden is toch wel het laatste waar je op zo'n moment op zit te wachten. Toen ongeveer tachtig minuten later de ondergrondse verkenningstocht van mijn schep gestuit werd door het bevredigende doffe geluid van de houten kist veegde ik het zweet van mijn voorhoofd en trok mijn inmiddels doorweekte overhemd recht. Je wil er natuurlijk wel een beetje presentabel uitzien. Ik knielde op het deksel, veegde haastig de laatste restjes zand weg en legde mijn oor op het hout. "Maria", fluisterde ik zachtjes, "ik ben gearriveerd." Ik veegde mijn handen af aan mijn broek, met het puntje van mijn huissleutel verwijderde ik de rouwrandjes van onder mijn nagels en ik at een pepermuntje. De kist zwiepte open alsof hij net uit de etalage gekomen was, geen enkel scharniertje piepte en geen plank kraakte.
Daar lag ze dan, mooier en vrediger dan ik ooit had durven dromen. "Je overtreft mijn stoutste verwachtingen, Maria" sprak ik luid met een lichte snik in mijn stem. Ik schrok van mijn eigen enthousiasme en was zowaar even vergeten dat ik onopgemerkt moest blijven. Deze nacht was voor Maria en mij alleen. Voorzichtig zette ik voet in de kist en boog over haar heen, haar bleke dunne huid ritselde als een stukje crêpepapier toen ik langzaam met het puntje van mijn neus over haar wang gleed en mijn lippen op haar hals plaatste. Ik proefte een beetje van de bitterzoete olie die als een dun glinsterend laagje op haar voorhoofd lag en beet zachtjes op haar onderlip. Ik schrok even toen een klein stukje lip aan mijn voortand bleef plakken en losscheurde, maar ik likte het op sensuele wijze met mijn tong weg. Haar opengesperde ogen glinsterden in het maanlicht.
Mijn hart ging als een bezetene tekeer en ik schuurde heel even met mijn hard geworden lid tegen haar bovenbeen, terwijl ik de knoopjes van haar blouse lostrok. Ik pakte met beide handen haar hoofd beet, trok haar ruw naar me toe en kuste haar met volle overgave op de mond. Bossen haar vielen in mijn schoot. "Godverdomme lieverd, wat heb ik hier lang op gewacht..." fluisterde ik gepassioneerd in haar oor terwijl ik met mijn handen haar krakende karkas verkende. Ik scheurde haar rok open, knoopte mijn broek los en peuterde heel secuur de maden uit haar slip. Ik legde ze één voor een op een rijtje naast de kist, ze hadden het voorrecht om deze nacht de enige toeschouwers te zijn van het innige liefdesspel tussen Maria en mij. Ik stuntelde wat met het condoom. Natuurlijk had ik thuis al geoefend, maar nu was ik toch dermate nerveus dat het omdoen me aardig wat moeite kostte. Ik excuseerde me, maar Maria toonde zich uiterst begripvol. Dit was een eerste keer waar iedere gezonde jongeman van droomt.
Haar ijskoude en kurkdroge schede schuurde als een bevoren inktvis tegen mijn geslachtsdeel toen ik voorzichtig bij haar naar binnen ging. Spoedig nam het tempo waarmee ik stootte toe, want reeds na twee minuten voelde ik dat ik dit niet veel langer vol kon houden. "Als het pijn doet, moet je het zeggen" zei ik, meelevend als ik ben, maar ik werd overstemd door een geluid dat leek op twee blokken piepschuim die ruw tegen elkaar gewreven werden. Voordat ik haar kon waarschuwen kreeg ik mijn niet uit te stellen orgasme, ik kon alleen maar hopen dat zij ook genoten had van het korte maar hevige moment. Ik streelde met mijn wijsvinger haar tepel en kuste liefdevol het bruin/groene stukje huid op haar buik, maar ik wist ook dat dit moment niet eeuwig kon duren. Ze begreep het. Razendsnel trok ik mijn kleding weer aan, gaf haar nog één keer een dikke pakkerd op haar ene nog intacte wang en maakte me uit de voeten. Ik heb haar daarna nooit meer gezien.
Ik was 14, en nog zo onervaren en onschuldig. Ik heb daarna nog vele graven op schandalige wijze geschonden, maar zo bijzonder als die eerste keer zal het nooit meer zijn. Het is toch iets wat je je leven lang koestert, en ik zal Maria daarom eeuwig dankbaar zijn.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Poll: Door wie word je liever verkracht?
• Nuri Alço
• Tecavüzcü Coskun
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Nuri Alço ve Tecavüzcü Coşkun
Coşkun açtır, Nuri abi tok.
Coşkun kot giyer, Nuri abi beyaz takım elbise.
Coşkun kaba kuvvet kullanır, Nuri uyku ilacı.
Coşkun sevgi barındırmaz, kin kusar, Nuri abi sever belli etmez.
Coşkun bira içer, Nuri abi viski.
Coşkun uyuşturucuyu kullanır ve satar, Nuri abi kullanmaz, sattırır.
Coşkun arkadaşları ile gezer, Nuri abi tek takılır.
Coşkun traş olmaz, Nuri abi sinek kaydıdır.
Coşkun Cadillac, Ponciac gibi geniş arabalar kullanır, Nuri abi Mercedes’e
biner.
Coşkun mekan dinlemez, Nuri abi mutlaka yatak odası kullanır.
Coşkun hedefe her durumda saldırır, Nuri abi hedefi baygınlaştırır.
Coşkun görevini yaparken kin kusar kuvvet kullanır, Nuri abi dokunuşlarla
işini tamamlar.
Coşkun polis tarafından ilk yakalanır, Nuri abi son.
Coşkun serseridir, Nuri abi organizasyon ve teknoloji insanıdır.
Coşkun tecavüz eder ama ispatlayamaz, Nuri abi mutlaka kaset kaydı yapar.
Coşkun para ve uyuşturucu için babasını satar, Nuri abi onurludur
Coşkun emir alır, Nuri abi emir verir.
Coşkun, vasıfsız bir sokak sapığı olarak güdülerinin esiridir…
Nuri Alço ise kötülüğü simgeleştiren bir anlayışın ipek bornozundan
saten çarşaflı yuvarlak yatağına kadar tüm teşkilatı tamam gürbüz ve yiğit
figürdür
Dit inderdaad. Heb Nuri altijd de meer 'sophisticated' verkrachter gevonden en Coskun echt zo'n smeerlap.quote:
Dan hoop ik dat Weismann of de andere mannen hier jou van achteren zullen nemen op het moment dat jij koud onder de grond ligt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Je voelt er toch niets van...
watsjullieprobleem
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Weismann of de andere mannen hier jou van achteren zullen nemen op het moment dat jij koud onder de grond ligt.
Boeie, je voelt er toch geen ruk van
Zolang het maar liefdevol is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Weismann of de andere mannen hier jou van achteren zullen nemen op het moment dat jij koud onder de grond ligt.
Boeie, je voelt er toch geen ruk van
Beter stel je het slapen een paar uurtjes uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef pureheart het volgende:
Wow ben moe
Ik ga zo al slapen (heel vroeg voor mij)
Mag niet voor huwelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Why? zG keurt het nog goed ook? Iyilik doen jwt.
Als ik ervoor betaald krijg, mss.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Why? zG keurt het nog goed ook? Iyilik doen jwt.
Echt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1tje van mij. Of ie liever wilde doen tegen JFM, want vond 't zo fucking lelijk wat ie deed.
Jij moet nog veel leren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1tje van mij. Of ie liever wilde doen tegen JFM, want vond 't zo fucking lelijk wat ie deed.
Geldgeil denk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik ervoor betaald krijg, mss.
Oh lord.. Pls... Ik wis 'm wel anders?! Dat gezeik over geloof kan ik niet meer aanhoren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je betrekt religie bij dit onderwerp?.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef TheMagnificent het volgende:
Ben jij toevallig degene achter de Electric Retard-comics, zarGon?
Laten we maar een nieuw onderwerp openbreken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh lord.. Pls... Ik wis 'm wel anders?! Dat gezeik over geloof kan ik niet meer aanhoren.
Like what?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we maar een nieuw onderwerp openbreken.
Lief zijn,schat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ze is te oud.
Jullie gaan mijn leven verpestenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beter stel je het slapen een paar uurtjes uit.
Altijd zo vleiend .quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, ze is te mooi voor me, daarom ben ik met jou.
Je zei liefjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:26 schreef Ambipur het volgende:
Je hoeft niet voor me op te komen JFM. Ik voel me zeer zeker niet aangevallen door je liefje, hoor..
Ik weet er een, wel een cliché.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we maar een nieuw onderwerp openbreken.
Lang/Breed/Donker. Een echte vent, ipv een die er lult als 'n slet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik weet er een, wel een cliché.
Je ideale man/vrouw en foto's aub.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kies altijd voor jou.
Ze hoort bij mij.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:39 schreef Triggershot het volgende:
Ik denk wel dat ik voor Ambipur zou gaan.
Clichévraag, clichéantwoord: Julis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:34 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik weet er een, wel een cliché.
Je ideale man/vrouw en foto's aub.
Nee, even serieus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Clichévraag, clichéantwoord: Julis.
Bij wie? TS en Ambi?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan weer liefde, dan weer haat.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef Ambipur het volgende:
Weiss, waar staat die Bangbro. voor.. Komt me zooo bekend voor, nedense.
Een religieuze orde die daklozen onderdak biedt en verzorgt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef Ambipur het volgende:
Weiss, waar staat die Bangbro. voor.. Komt me zooo bekend voor, nedense.
Wat is julis?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Clichévraag, clichéantwoord: Julis.
Oh werkelijk, zal ik er even een n google search op doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een religieuze orde die daklozen onderdak biedt en verzorgt.
Ja, ze maken ook filmpjes van hun missiewerk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh werkelijk, zal ik er even een n google search op doen?
Salak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze maken ook filmpjes van hun missiewerk.
No doubt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:48 schreef TheMagnificent het volgende:
Zo te horen zou ik goed in de smaak vallen bij de dames hier.
Hmmmm....... Ik vind dit geen echte mannen....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef pureheart het volgende:
Gerard Pique
Bradley Cooper
Maar eigenlijk zijn de meeste mannen tussen 25 en 35 wel aantrekkelijk.
Zolang ze maar langer dan 1.70 zijn en niet dik of mager zijn.
Gekke.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmm....... Ik vind dit geen echte mannen....
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een religieuze orde die daklozen onderdak biedt en verzorgt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh werkelijk, zal ik er even een n google search op doen?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ze maken ook filmpjes van hun missiewerk.
quote:
Laat eens wat foto's zien danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmmm....... Ik vind dit geen echte mannen....
Nu wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Pls nigga.. Ken 't concept heuur.
Waarom weer zo'n opmerking?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef pureheart het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ze in tegenstelling tot jou wel een leven![]()
Heb je daar echt een relatie mee?
Ja .quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
No hommo, maar als ik vrouw was geweest, zou ik Tom Hardy doen.
Op sommige foto's leuker dan anderequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Omdat hij bijna de hele dag op fok! zitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waarom vind je het zo moeilijk te geloven, pureheart?
Ja, al zo'n 1,5 jaar. Why?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef pureheart het volgende:
[..]
Zo te zien heeft ze in tegenstelling tot jou wel een leven![]()
Heb je daar echt een relatie mee?
Nee.quote:
Ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef pureheart het volgende:
[..]
Omdat hij bijna de hele dag op fok! zit
Daarom
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef zarGon het volgende:
Kenan %C4%B0mirzal%C4%B1o%C4%9Flu, dus..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef pureheart het volgende:
[..]
Daarom
quote:
Ik kwam...emmersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
hier is mijn ideale man xD
x0x0
En dat zeg jijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef pureheart het volgende:
[..]
Daarom
- Zo standaard.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
Als die gast er continu zo zou uitzien, wel ja..
http://splashpage.mtv.com(...)ises-tom-hardy-bane/
Maar ik heb dan ook totaaaaaal geen smaak.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
x0x0
Nee, dat wordt mij verteld door mijn omgeving..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
- Zo standaard.
- Jezelf alvast indekken..
Dan moet ik mijn vader zo ver mogelijk van jou houdenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
Als die gast er continu zo zou uitzien, wel ja..
http://splashpage.mtv.com(...)ises-tom-hardy-bane/
Maar ik heb dan ook totaaaaaal geen smaak.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn vader zo ver mogelijk van jou houden
Want die lijkt er op
Dit is toch die aap van YK?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef Levolution het volgende:
[ afbeelding ]
x0x0
Ik maar recent hoor.. zo verslaafd..quote:
Janksnor. Zo leef ik al jaren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik maar recent hoor.. zo verslaafd..
Oke hiervoor had ik ook geen leven, maar ik wisselde activiteiten af.. dan zat ik een beetje te lezen, een beetje te wandelen door gangen of buiten, een beetje in de keuken uit de raam staren (ja op zulke momenten voel ik me net een bejaarde)
Maar sinds ik op slowchat zit doe ik bijna niks meer, zelfs eten niet (weet je nog toen ik zo laat naar bed was gegaan gisteren? ik had bijna 12 uur niks gegeten
Je liet me toch maar 1 foto zienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Ambipur het volgende:
PH, op die rechter???
-Zeg nix.......-
Dit is al de zoveelste keer. Je verdient billenkoek. Zeg sorry.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit is al de zoveelste keer. Je verdient billenkoek. Zeg sorry.
Leuke 'ruwe' man, ja.quote:
Doe het dan op z'n minst goed.quote:
Hou je bek dichtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Schelden is haram, zuster.
Je bent moderator, geen zin in een banquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doe het dan op z'n minst goed.. "F you" is van hetzelfde niveau als l*l en k*t.
Open deur, maar ik trap 'm niet in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
Hou je bek dicht
Sinds ik hier ben is er weinig over van de zuster die ik was
Om een "fuck you" (in deze context) krijg je heus geen ban hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
Je bent moderator, geen zin in een ban
Omdat ik stoer wil doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Open deur, maar ik trap 'm niet in..
Waarom reageer je zo geprikkeld?
Lekker aardig weer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:06 schreef pureheart het volgende:
[..]
Hou je bek dicht
Sinds ik hier ben is er weinig over van de zuster die ik was
ah okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Om een "fuck you" (in deze context) krijg je heus geen ban hoor.
Minstens 1.90m.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leuke 'ruwe' man, ja.
Vind dat gegeil op het uiterlijk allen zo 'makkelijk'. Punten opsommen zou leuker zijn, maar ja, dat zal dan weer 85% overeenkomen.
Dat is bij iedereen zo toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik kan wel een heel lijst opsommen, maar het is chemie die beslist bij mij.
Mijn imaan is nu sowieso redelijk zwakquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lekker aardig weer.Moet je toch echt bij je eigen nafs te rade gaan.
Gaan we t nu weer over geloof hebben?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef pureheart het volgende:
[..]
Mijn imaan is nu sowieso redelijk zwak
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zo, even kijken wat we jou kunnen geven.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook nog een voorkeur voor een penislengte?.
Jij noemt anders ook werk/scholing.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken slettebakken die kijken naar:
Auto & Dikte Porto & Populair of niet.
Van jouw leeftijd?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken slettebakken die kijken naar:
Auto & Dikte Porto & Populair of niet.
Als je je iman af laat hangen van een nietszeggend topicje, dan kun je dat wel stellen, ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef pureheart het volgende:
[..]
Mijn imaan is nu sowieso redelijk zwak
Hij begon erover, niet ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Gaan we t nu weer over geloof hebben?
Daar heb ik een reden voor..:) Ik weet hoe het is voor een man, als de vrouw meer verdient etc. Daarom is dat een regelrechte eis..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:10 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij noemt anders ook werk/scholing.
Je praat er continu over. Fucking irri.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:11 schreef pureheart het volgende:
[..]
Hij begon erover, niet ik![]()
En was met jou en geloof elke keer..
Bijna niemand praat erover, heel af en toe een opmerking en je staat meteen paraat
Als je met een neanderthaler gaat misschien. Ik word echt niet onzeker als mijn partner meer verdient dan ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Daar heb ik een reden voor..:) Ik weet hoe het is voor een man, als de vrouw meer verdient etc. Daarom is dat een regelrechte eis..
Het kan ook andersom, mijn imaan zwak om andere redenen en daarom zit ik nu vaak op fok!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als je je iman af laat hangen van een nietszeggend topicje, dan kun je dat wel stellen, ja.
Ja, sorry, maar als ik ergens getallen zie, trek ik dat meteen door. 'Langer dan ik' en zo is heb ik dan weer geen problemen mee.quote:
Ik zie ze wel eens... Ik hoor de verhalen wel eens... Vies.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van jouw leeftijd?
Tja, soort zoekt soort. Zulke mensen bestaan ook. Maar ik heb het dus niet over zulke personen.
Meen je dit?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je praat er continu over. Fucking irri.
Ohhh... Jullie moeten echt vaker dingen roepen. Mijn beeld van de Turkse man begin ik aardig bij te stellen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Als je met een neanderthaler gaat misschien. Ik word echt niet onzeker als mijn partner meer verdient dan ik.
Vind het sowieso flauwekul om die twee zaken zo te correleren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:12 schreef pureheart het volgende:
[..]
Het kan ook andersom, mijn imaan zwak om andere redenen en daarom zit ik nu vaak op fok!
Wat heb jij te bieden eigenlijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ohhh... Jullie moeten echt vaker dingen roepen. Mijn beeld van de Turkse man begin ik aardig bij te stellen!
Verteeeel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:12 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik zie ze wel eens... Ik hoor de verhalen wel eens... Vies.
Correctie..... De heer in kwestie zie ik graag langer dan ik, dus minstens 1m90.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar als ik ergens getallen zie, trek ik dat meteen door. 'Langer dan ik' en zo is heb ik dan weer geen problemen mee.
Als ik er verder op in ga, gaat ambipur weer boos wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vind het sowieso flauwekul om die twee zaken zo te correleren.
Meisje gaat op date. Date wordt laat, dus ze pakken hotel, er gebeuren dingetjes, gozer koopt het volgende dag af door naar PC te rijden en een pracht van een tas te halen. zulke zielige dingen. niet interessant.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Verteeeel..
Altijd leuk zulke verhalen.
Op welk gebied?quote:
Hahahahaha... tutquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:15 schreef pureheart het volgende:
[..]
Als ik er verder op in ga, gaat ambipur weer boos worden
Omdat ik haar nu mag wil haar een beetje respecteren ()
Luister naar lezingen en dergelijke. Vind ik persoonlijk altijd wel fijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:12 schreef pureheart het volgende:
[..]
Het kan ook andersom, mijn imaan zwak om andere redenen en daarom zit ik nu vaak op fok!
Sssst... "t is al weer goed..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef zarGon het volgende:
Jezus. Activeer allebei even jullie bitch shield.
Ik heb echt geen zin in een bitchfight, niet met haarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef zarGon het volgende:
Jezus. Activeer allebei even jullie bitch shield.
Ohaaaaa........ Wat n trol.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Levolution het volgende:
Nu op Net 5. Zo'n dikke Marieke die met een mocro gaat trouwen.
Sowieso wil die mocro gewoon naar Nederland komen, wat moet je anders met zo'n varken?
Sorry ik kan er niet op ingaan vanwege ambipurquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Luister naar lezingen en dergelijke. Vind ik persoonlijk altijd wel fijn.
Jezus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Meisje gaat op date. Date wordt laat, dus ze pakken hotel, er gebeuren dingetjes, gozer koopt het volgende dag af door naar PC te rijden en een pracht van een tas te halen. zulke zielige dingen. niet interessant.
Het is geen onderzoek hoor. Gewoon, wat heeft de man aan jou?quote:[..]
Op welk gebied?
Vandaag 23 uur.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ayça, wanneer was ook alweer die docu waar Fidan Ekiz het over had in DWDD?
Zo'n naïeve vrouw. Zag er laatst ook één en die moest ergens in Azië voor d'r schoonmoeder zorgen. Dat vond ze natuurlijk niet leuk.quote:
Ik heb een schoon hart. Ik ben erg loyaal, ben zorgzaam etc. Standaardshit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jezus..
Dat zijn toch allemaal zaken waar je geen voldoening uithaalt. Lege loze hulsjes.
[..]
Het is geen onderzoek hoor. Gewoon, wat heeft de man aan jou?
Ze zijn allemaal dik joh... Was dit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zo'n naïeve vrouw. Zag er laatst ook één en die moest ergens in Azië voor d'r schoonmoeder zorgen. Dat vond ze natuurlijk niet leuk.
Wat verwacht je dan bitch, dat je de ganse dag in een hangmat mag hangen in één of andere jungle?
Dit is de gemiddelde Nederlandse vrouw, aanschouw.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal dik joh... Was dit.
Wat is zij lomp!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is de gemiddelde Nederlandse vrouw, aanschouw.
Al de tweede keer dat ik 'schoon hart' lees. En telkens denk ik: "JA, FIJN VOOR DE MAN DIE GAAT KLAARKOMEN IN JE HART".quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb een schoon hart. Ik ben erg loyaal, ben zorgzaam etc. Standaardshit.
Pussy...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef pureheart het volgende:
[..]
Sorry ik kan er niet op ingaan vanwege ambipur
Precies. Nederlandse vrouwen zijn totaal niet elegant of vrouwelijk.quote:
Spreektaal, meneer professor...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Al de tweede keer dat ik 'schoon hart' lees. En telkens denk ik: "JA, FIJN VOOR DE MAN DIE GAAT KLAARKOMEN IN JE HART".
Zuiver hart.
Hmja. Dat je je leven mag delen met die ene persoon..
Ik ben zelf ook groot.. Qua lichaam niet zo dik goddank, maar ik krijg vaak te horen dat mijn figuur erggggg vrouwelijk is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:23 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies. Nederlandse vrouwen zijn totaal niet elegant of vrouwelijk.
Ik ga sowieso minderen hierquote:
Ah, ik zie het al...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaag 23 uur.
Heb geen tvmja je zal het vast wel terug kunnen kijken
Ja maar, je kan ook lang zijn en nog steeds elegant. Zelfs Turkse vrouwen met overgewicht zien er nog goed uit, puur omdat ze goede rondingen hebben (zandloper of peer). Nederlandse vrouwen zijn 'appels' en hebben een dikke pens. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spreektaal, meneer professor...
[..]
Ik ben zelf ook groot.. Qua lichaam niet zo dik goddank, maar ik krijg vaak te horen dat mijn figuur erggggg vrouwelijk is.
Op mijn werk zie ik het ook, ze zijn zo lomp gewoon.
Je hebt in ieder geval geluk dat je in Nederland zit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spreektaal, meneer professor...
[..]
Ik ben zelf ook groot.. Qua lichaam niet zo dik goddank, maar ik krijg vaak te horen dat mijn figuur erggggg vrouwelijk is.
Op mijn werk zie ik het ook, ze zijn zo lomp gewoon.
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ik ga sowieso minderen hier
8 van de 10 keer was het leuk, maar soms uit t niets voel ik vijandigheid; geen zin in die plotse omschakeling
Als ik er antwoord op ga geven dan krijg we weer een heel discussie en ik weet op voorhand al dat deze slecht gaat aflopenquote:
Doe wat aan zelfreflectie. Jij kan soms ook erg bot overkomen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef pureheart het volgende:
[..]
8 van de 10 keer was het leuk, maar soms uit t niets voel ik vijandigheid; geen zin in die plotse omschakeling
Wat heb ik jou gisteren gezegd. Niet alles wat jij ziet, hoeft ook daadwerkelijk zo te zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:26 schreef pureheart het volgende:
[..]
Dit idd.. Heb ook een Zandloper/Peer figuur. meeste Nederlandse dames hebben een dikke buik idd..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja maar, je kan ook lang zijn en nog steeds elegant. Zelfs Turkse vrouwen met overgewicht zien er nog goed uit, puur omdat ze goede rondingen hebben (zandloper of peer). Nederlandse vrouwen zijn 'appels' en hebben een dikke pens. Ziet er niet uit.
Why?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geluk dat je in Nederland zit.
Mens, fuck it. Je bent op het internet, ontvang gezeik en lever gezeik.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef pureheart het volgende:
[..]
Als ik er antwoord op ga geven dan krijg we weer een heel discussie en ik weet op voorhand al dat deze slecht gaat aflopen
Heb ik gedaan en kom tot niks.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe wat aan zelfreflectie. Jij kan soms ook erg bot overkomen.
Fijn dat je dat even bevestigd : )quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat heb ik jou gisteren gezegd. Niet alles wat jij ziet, hoeft ook daadwerkelijk zo te zijn.
[..]
Dit idd.. Heb ook een Zandloper/Peer figuur. meeste Nederlandse dames hebben een dikke buik idd..
[..]
Why?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:30 schreef pureheart het volgende:
[..]
Heb ik gedaan en kom tot niks.
Bij deze wil ik graag een voorbeeld waar ik iets van kan leren.
Kijk, wij kennen elkaar wat langer dan een dag of week. Sommigen praten hier al zo'n 3/4/5 jaar met elkaar. Wij weten wie het zegt, op welke manier het gezegd wordt. Die homograpjes kan ik maken met Triggershot, omdat ik weet hoe het overkomt en hij weet hoe ik het bedoel. Af en toe een seksgrapje hoort erbij, we zijn wandelende seksmachines.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef pureheart het volgende:
[..]
Als ik er antwoord op ga geven dan krijg we weer een heel discussie en ik weet op voorhand al dat deze slecht gaat aflopen
Omdat lange mensen hier 'normaal' zijn. Lange mannen en vrouwen is men hier gewend. In Turkije zelf bijvoorbeeld is een vrouw van 1,90 meter gewoon een reus. In Turkije zal je dus ook minder snel een man vinden die voldoet aan jouw lengte-eis.quote:
Ik denk dat wij in het oosten langer zijn ofzo..... Mijn nichtjes in TR zijn huugeeee. Net als ik. Al mijn neven (echt iedereen) zijn minstens 1m90 met uitloop naar 2m... In 't oosten heb ik niet veel moeite met het spotten van lange mensen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat lange mensen hier 'normaal' zijn. Lange mannen en vrouwen is men hier gewend. In Turkije zelf bijvoorbeeld is een vrouw van 1,90 meter gewoon een reus. In Turkije zal je dus ook minder snel een man vinden die voldoet aan jouw lengte-eis.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:29 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mens, fuck it. Je bent op het internet, ontvang gezeik en lever gezeik.
Waarom ben ik steeds de enige die daarop aangesproken wordt? Ben ik de enige moslim ofzo?quote:
Laat je niet zo in een hoek duwen dan. Bijt terug.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef pureheart het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben ik steeds de enige die daarop aangesproken wordt? Ben ik de enige moslim ofzo?
Maar nog steeds weet ik niet wat ik fout doe?
Omdat jij de enige bent die het kut vindt in dit topic? Ik zeg alleen tegen jou dat je schijt moet hebben, mensen gaan hier op je zeiken, hoort erbij. Zeik gewoon net zo hard terug.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef pureheart het volgende:
[..]
[..]
Waarom ben ik steeds de enige die daarop aangesproken wordt? Ben ik de enige moslim ofzo?
Nou ja dat had ik al geaccepteerdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kijk, wij kennen elkaar wat langer dan een dag of week. Sommigen praten hier al zo'n 3/4/5 jaar met elkaar. Wij weten wie het zegt, op welke manier het gezegd wordt. Die homograpjes kan ik maken met Triggershot, omdat ik weet hoe het overkomt en hij weet hoe ik het bedoel. Af en toe een seksgrapje hoort erbij, we zijn wandelende seksmachines.
Dus, vertel, wat scheelt eraan?
Ho ho.. 2 dagen geleden liep ik hier te zeuren en ben ik er ook op aangesproken. Dat waardeerde ik enorm! Je kunt het zien als kritiek op iets wat je doet, niet op jouw persoon.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:35 schreef pureheart het volgende:
[..]
[..]
Ah. Ik kom uit Bolu (noordwesten) en ben nooit in het oosten van Turkije geweest. Mijn algemene beeld over Turkije is dat de mensen gemiddeld genomen korter zijn dan Nederlanders.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat wij in het oosten langer zijn ofzo..... Mijn nichtjes in TR zijn huugeeee. Net als ik. Al mijn neven (echt iedereen) zijn minstens 1m90 met uitloop naar 2m... In 't oosten heb ik niet veel moeite met het spotten van lange mensen.
Dit is mijn beeld ook, maar ook ik heb van anderen gehoord dat ze in het oosten langer zijn. Opa's van 1,90m enzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Ik kom uit Bolu (noordwesten) en ben nooit in het oosten van Turkije geweest. Mijn algemene beeld over Turkije is dat de mensen gemiddeld genomen korter zijn dan Nederlanders.
Denk dat ze daar idd kleiner zijn...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ah. Ik kom uit Bolu (noordwesten) en ben nooit in het oosten van Turkije geweest. Mijn algemene beeld over Turkije is dat de mensen gemiddeld genomen korter zijn dan Nederlanders.
Je kan gerust een conversatie houden over TheMagnificent als je daar zin in hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef pureheart het volgende:
[..]
Nou ja dat had ik al geaccepteerd
Dat is niet wat ik bedoel
Eerder dat ik mensen vind veranderen wanneer onderwerp ''religie'' om de hoek komt kijken
Iedereen wordt opeens giftig
Jaaaaaaaaaaaa... Mijn opa was ook enorm, zeggen ze..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is mijn beeld ook, maar ook ik heb van anderen gehoord dat ze in het oosten langer zijn. Opa's van 1,90m enzo.
Hoe lang is jouw vriendin en waar is ze afkomstig van (uit Turkije)? Als je geen zin hebt in antwoord geven, negeer dit dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is mijn beeld ook, maar ook ik heb van anderen gehoord dat ze in het oosten langer zijn. Opa's van 1,90m enzo.
Niemand wordt giftig, jouw standpunten waren alleen extreem.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:38 schreef pureheart het volgende:
[..]
Nou ja dat had ik al geaccepteerd
Dat is niet wat ik bedoel
Eerder dat ik mensen vind veranderen wanneer onderwerp ''religie'' om de hoek komt kijken
Iedereen wordt opeens giftig
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Denk dat ze daar idd kleiner zijn...Mannen uit t oosten, vooral de jongeren, zijn erg lang.
Hm, dat wist ik niet. Zou dat een reden hebben eigenlijk?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa... Mijn opa was ook enorm, zeggen ze..Mijn omas waren dan weer wel inieminie.
Oke, misschien echt dom wat ik nu roep.. Maar, ik heb 't idee dat Alevieten langer zijn. Soennieten zijn vaak wat kleiner.. Zou 't iets met genen te maken kunnen hebben?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hm, dat wist ik niet. Zou dat een reden hebben eigenlijk?
Zelf is ze 1,65m, afkomst houd ik achterwege (wel oosten).quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe lang is jouw vriendin en waar is ze afkomstig van (uit Turkije)? Als je geen zin hebt in antwoord geven, negeer dit dan.
Okidoki.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zelf is ze 1,65m, afkomst houd ik achterwege.
Ja dat analyseren doe ik vaakquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef Ambipur het volgende:
PH,
Ik las gisteren dat je een half jaar gaat proberen aan jezelf te werken. Ik raad jou echt aan, om het voor jezelf beter te maken. Sommige problemen zijn niet zomaar zelf op te lossen.
Je vergalt straks je leven, door zo te zijn. Ik weet niet of je het door hebt, maar je voelt je met alles aangesproken, nu weet ik dat dat ook soms kan hebben, maar ik zie dit in en probeer dit aan te pakken.
Je analyseert alles, vrouwenkwaaltje, maar dat is zonde van je hersenen.
Waarom bel je niet hiernaar toe: Ipsy.nl?
La, het zijn allemaal Turken toch.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke, misschien echt dom wat ik nu roep.. Maar, ik heb 't idee dat Alevieten langer zijn. Soennieten zijn vaak wat kleiner.. Zou 't iets met genen te maken kunnen hebben?
Jaa.. ik ga even wat losser worden en sorry mensen volgens mij verpest hier steeds de sfeer.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:37 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat jij de enige bent die het kut vindt in dit topic? Ik zeg alleen tegen jou dat je schijt moet hebben, mensen gaan hier op je zeiken, hoort erbij. Zeik gewoon net zo hard terug.
En niet gelijk in de slachtofferrol kruipen, je bent niet de enige moslim.
Haşaquote:
Net maakte hier iemand een opmerking over mijn geloofsgenoten. Boeie, negeren die hap, alsof ik daar wakker van ga liggen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja dat analyseren doe ik vaak
Maar toen je net die opmerking maakte, voelde ik me aangetast in mijn identiteit (want dat is mijn levenovertuiging voor mij); ik voelde mij ook meteen minder welkom hier
Ik snap dat jullie weinig met religie hebben en om die reden heb ik mezelf heel vaak onderdrukt om erover te beginnen. Maar wanneer iemand er een opmerking over maakt, dan lijkt het alsof ik de enige ben die erover wordt aangesproken; alsof ik ermee was begonnen.. snapje?
Yog La, zo bedoelde ik 't niet :pquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
La, het zijn allemaal Turken toch..
Soenniet-, sjiiet en aleviet-genen..
Ik zou het eerder betrekken op de locatie (oosten) dan op wat de mensen geloven. En sowieso genen, ja....
Extreem? Waren? Volgens mij ben ik nog steeds niet van visie veranderd. Behalve dat ik aan mijn attitude mag werken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:42 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niemand wordt giftig, jouw standpunten waren alleen extreem.
Als ik een moskee binnenwandel en ga roepen dat ik elke dag heroïne spuit en wodka middels een tampon rectaal inbreng, gaat men mij daar ook vreemd aankijken.
Wij Noord-Westenaren zijn gewoon superieur. We verbruiken minder energie omdat we klein van stuk zijn en kunnen dus beter overleven in de woeste naaldbossen van Bolu. Ook blijven wij onopgemerkt als we op een hert jagen. Lange mensen zijn slungelig en struikelen over elke tak. Ze zouden het geen dag overleven in onze ruige jungle.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zou het eerder betrekken op de locatie (oosten) dan op wat de mensen geloven. En sowieso genen, ja....
Truequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:44 schreef zarGon het volgende:
Discussies omtrent religie en politiek zijn overigens altijd wat feller dan koetjes en kalfjes.
Ik ben erg blij met mijn lengte. Niemand, maar dan ook niemand, die met mij solt. Niemand die mij makkelijk benadert, durven ze niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wij Noord-Westenaren zijn gewoon superieur. We verbruiken minder energie omdat we klein van stuk zijn en kunnen dus beter overleven in de woeste naaldbossen van Bolu. Ook blijven wij onopgemerkt als we op een hert jagen. Lange mensen zijn slungelig en struikelen over elke tak. Ze zouden het geen dag overleven in onze ruige jungle.
Zijn alevieten niet gewoon net iets welvarender?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nonsens, Frank Zane was ook maar 1,74m maar geen enkele slungelige dogulu zou met hem sollen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mijn lengte. Niemand, maar dan ook niemand, die met mij solt. Niemand die mij makkelijk benadert, durven ze niet.
En... kleine mannen zijn lelijk!
Wat is niet waar?quote:
Materieel? Juist niet..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:52 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zijn alevieten niet gewoon net iets welvarender?
Vallah meis.. Ik ken ze niet.... Vind ze echt lelijk, vooral die van 1,65 ofzo.... Toooo fucking short.quote:
Je betrekt het te veel op jezelf.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:45 schreef pureheart het volgende:
[..]
Ja dat analyseren doe ik vaak
Maar toen je net die opmerking maakte, voelde ik me aangetast in mijn identiteit (want dat is mijn levenovertuiging voor mij); ik voelde mij ook meteen minder welkom hier
Mijn persoonlijke mening (kan dus verschillen van de mening van de anderen hier):quote:Ik snap dat jullie weinig met religie hebben en om die reden heb ik mezelf heel vaak onderdrukt om erover te beginnen. Maar wanneer iemand er een opmerking over maakt, dan lijkt het alsof ik de enige ben die erover wordt aangesproken; alsof ik ermee was begonnen.. snapje?
''Jullie'' omdat de meesten hier het er toch over eens zijn dat de manier hoe ik met geloof omga extreem is. Ik bedoel in een discussie krijg ik bijna iedereen op mijn dak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Haşa
[..]
Net maakte hier iemand een opmerking over mijn geloofsgenoten. Boeie, negeren die hap, alsof ik daar wakker van ga liggen!
Je praat continu met jullie, maar TM, zG, Ayca, wie dan ook, hebben allemaal een andere mening over zaken.
Je voelt je te snel aangevallen..
We hebben een andere smaak I guess.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vallah meis.. Ik ken ze niet.... Vind ze echt lelijk, vooral die van 1,65 ofzo.... Toooo fucking short.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |