Schijnbaar weten de bewoners niet dat er nog een extra camera hangt in de badkamer
Zo is Bianca in bad gegaan niet wetend dat er nog een andere camera op haar gericht stond
Deze heeft alles feilloos geregistreerd.
Voor het complete artikel (bovenal FOTO'S!) zie http://home.wanadoo.nl/goodyman/bigbrother_2000/nieuws/2000-09-17_badritueel-001.htm
Mensen: veul pluzier!
V
quote:Maar jij was er wel als 1 van de eersten bij om dit topic te openen, Verbal...
Op 18 september 2000 13:52 schreef Verbal het volgende:
ik vind het onkies dat zij ongevraagd met haar tieten op het net wordt geflikkerd.
quote:precies, zij heeft er ook niet om gevraagd dat heel nederland naar haar gaat zitten kijken. Toch?
Op 18 september 2000 13:52 schreef Verbal het volgende:
vinnet vooral erg sneu voor haar. Ik vind Bianca wel een van ergste tiepjes die ertussen zitten (en dat is dus met ferme concurrentie), maar ik vind het onkies dat zij ongevraagd met haar tieten op het net wordt geflikkerd.V
quote:Daar gaat het niet om, Ulx. Tuurlijk heeft zij een flinke portie van haar privacy opgegeven in de strijd om de pegels, maar ik vind het vooral erg sneu dat dat beetje privacy dat die lui nog hebben van ze wordt afgenomen. Hoe irritant ze ook zijn. Dat ze allerlei capriolen moeten uithalen om ongezien in bad te zitten, prima, maar vertel ze dan wel eerst effe precies waar de ogen van de grote broer verstopt zijn. Wel zo eerlijk.
Op 18 september 2000 13:56 schreef Ulx het volgende:
precies, zij heeft er ook niet om gevraagd dat heel nederland naar haar gaat zitten kijken. Toch?
Aaaaanyway, that's just me...
V
quote:Jij ook, Arcee...
Op 18 september 2000 13:54 schreef Arcee het volgende:
Maar jij was er wel als 1 van de eersten bij om dit topic te openen, Verbal...
V
quote:Mwoah, ik denk dat 't wel meevalt. Als je echt niet gezien wilt worden doe je A. niet mee met Big Brother en ga je B. niet in bad. Ik denk eerder dat ze 't wel spannend vindt.
Op 18 september 2000 14:03 schreef Verbal het volgende:
Ik vind het dus gewoon triest dat dit te zien is, terwijl je ziet hoeveel moeite ze doet om niks te laten zien.
quote:Ja, maar mij hoor je dat niet ontkennen en mij hoor je zeker ook niet klagen!
Op 18 september 2000 14:05 schreef Verbal het volgende:
Jij ook, Arcee...
Verder is het geen verborgen camera geweest maar gewoon de grote camera die naast de douche hangt.
quote:Waar heb ik dit eerder gehoord? De bus...Jop?
Op 18 september 2000 14:03 schreef Verbal het volgende:
... maar ik vind het vooral erg sneu dat dat beetje privacy dat die lui nog hebben van ze wordt afgenomen.
quote:Ik weet niet waar je dat eerder gehoord hebt...
Op 18 september 2000 15:41 schreef Bjorn het volgende:
Waar heb ik dit eerder gehoord?
quote:Oooooo, het was een retorische vraag... aha...
De bus...Jop?
quote:
Jij had zeker al je hand in je broek, of niet?
V
Moeten ze maar eerst beter naar camera's zoeken het is RLsoap en badderen is RL
quote:
Op 18 september 2000 13:54 schreef Arcee het volgende:
Maar jij was er wel als 1 van de eersten bij om dit topic te openen, Verbal...
quote:Kijk V, dat is nou privacy
Op 18 september 2000 18:31 schreef Verbal het volgende:
quote:Perfect voorbeeld van hoe belachelijk deze situatie was. Als volwassen vrouw ZO preuts en dan toch in een hiis met 24 camera's !!!! Tipje voor Bianca: Als het dan zo belangrijk voor je is om niet gezien te worden. Maak dan een schuimbad, ga daar in bikini in en trek onderwater de bikini uit. Maar goed voor dergelijke creativiteit is een zeker IQ noodzakelijk en DAT is er wel uitge'cast' door VOO....
Op 18 september 2000 13:35 schreef Koentje het volgende:
Hoi piepeltjes!Schijnbaar weten de bewoners niet dat er nog een extra camera hangt in de badkamer
Zo is Bianca in bad gegaan niet wetend dat er nog een andere camera op haar gericht stond
Deze heeft alles feilloos geregistreerd.Voor het complete artikel (bovenal FOTO'S!) zie http://home.wanadoo.nl/goodyman/bigbrother_2000/nieuws/2000-09-17_badritueel-001.htm
Mensen: veul pluzier!
Kom op jongens... we leven in de 21e eeuw!! Een beetje naakt en nog niet eens op tv... tsss. Die luitjes in dat huis weten heus wel dat ze 24 uur per dag gevolgd worden.
Volgens mij hadden ze ook meer lol met het proberen om niet naakt in beeld te komen, dan dat ze het nou echt erg vond dat ze naakt gezien zou worden.
en we kijken er toch niks af
Ik zie niet in wat hier mis mee is, iedereen wordt toch naakt geboren dus moet kunnen, maar dat was wel linken naar naakt materiaal en dat mag hier niet volgens de Policy
quote:Maar dit was functioneel naakt toch
[b]maar dat was wel linken naar naakt materiaal en dat mag hier niet volgens de Policy
And you are dressed to dream.
quote:
Op 18 september 2000 18:31 schreef Verbal het volgende:En bedankt
V
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |