1000 kliks naar mijn website, geef ik je wel ¤5,- voor hoorquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:06 schreef Smack10 het volgende:
Hallo,
Mijn eerste post in Digital Corner. Ik heb een blog op wordpress.com en daarop Wordads om te proberen. Nu heb ik voor een maand waarin ik 40.000 impressies heb gekregen en meer van 1000 clicks maar $0.93 gekregen.
Dit is toch erg weinig ofniet?
We hebben het hier over een receptenblog met vooral verkeer vanuit Nederland (ik weet niet of ik de link mag plaatsen hier i.v.m. spam).
De blog was niet opgericht om geld te gaan verdienen, maar wil er nu toch wel een verdienmodel op toepassen, gezien het trafficvolume..
Graag jullie mening?
De eerste parels van goud moet ik nog tegenkomenquote:Op zondag 14 oktober 2012 01:34 schreef Eris het volgende:
Er zitten namelijk echte gouden parels tussen...
quote:Op zondag 14 oktober 2012 02:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat moet je met 10 euro per week dan
En wat is in godsnaam een gouden parel
Thailand.quote:Op zondag 14 oktober 2012 13:00 schreef JDx het volgende:
Bitchesss, waddup
Vannacht weer meer uitgegeven dan er binnen kwam. Wordt steeds moeilijker. Is er niet ergens een eiland waar je heel goedkoop kan wonen? Hutje aan het strand en een internet verbinding. All I need!
Gaat snel zat.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef Skiet het volgende:
Dit topic zou ook iets breder getrokken moeten worden. Dus ook inkomsten via advertentienetwerken en affiliatenetwerken. Niet het bouwen en onderhouden van het website, maar het exploiteren van websites.
Het gaat er niet om dat het niet snel gaat, het gaat er om dat er meer is dan Adsense.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:27 schreef JDx het volgende:
Ik doe bij sommige meteen, maar ook wel eens pas later. Eerst traffic opbouwen alsof je het niet doet om het geld
[..]
Gaat snel zat.
Maak er wel gebruik van ja, maar meer vanuit de sociale media omdat het een makkelijk onderwerp is om een 'sprongetje' te maken naar je eigen dienst/product etc.quote:Op zondag 14 oktober 2012 20:29 schreef borbit het volgende:
Iemand de sprong van die dude uit de ruimtecapsule gezien? Heel internet staat er vol mee, gebruiken jullie wel eens van dit soort media hypes om geld te verdienen. En wat zijn goede tactieken om op zoiets mee te liften?
Dat doe je heel erg goed met zo weinig bezoekers.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 11:24 schreef JDx het volgende:
Gister mijn target van 16,67/dag (500/maand) weer ruim gehaald, het ziet er naar uit dat het deze maand wel steady blijft en dat ik de 500 ga halen. En dat met maar 352 bezoekers op alle sites samen haha.
Maar eens kijken wat mijn volgende target gaat worden voor de volgende maanden binnenkort, niet te ruim eroverheen, want heb wel het idee dat ik met 5 cent per bezoeker het maximale eruit haal op dit moment.
Moet je iig al wel voldoende content hebben, anders accepteert Google de aanvraag nietquote:Op zondag 14 oktober 2012 19:58 schreef Maxbet het volgende:
Doen jullie eigenlijk gelijk bij het online gaan van een project Adsense erop, of pas als er een beetje traffic op gang komt?
Gemiddeld CTR is tegenwoordig 1% meen ik. Vroegah was dat nog 3%.quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat doe je heel erg goed met zo weinig bezoekers.
Ik heb voor maand oktober tot nu toe 1.592 bezoekers, 2 kliks, 40 cent
How2forge.infoquote:Op zondag 14 oktober 2012 21:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gemiddeld CTR is tegenwoordig 1% meen ik. Vroegah was dat nog 3%.
Maar met een CTR van 0.125% doe je echt iets fout lijkt me... is het een forum oid?
Ik denk dat je doelgroep sowieso al een probleem vormt wat betreft ad-inkomsten. Percentage dat adblockers gebruikt zal stuk hoger liggen dan gemiddeld.quote:
85% nieuwquote:Op zondag 14 oktober 2012 23:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik denk dat je doelgroep sowieso al een probleem vormt wat betreft ad-inkomsten. Percentage dat adblockers gebruikt zal stuk hoger liggen dan gemiddeld.
Ook lijkt het me een site die eerder vaste bezoekers trekt dan dat er steeds nieuwe binnenkomen via Google.. is dat zo?
Qua content zou de aanvraag eigenlijk wel goed moeten komen, staan nu ongeveer 2000 woorden uniek op. Maar echt traffic is er nog niet.. Denk dat ik daar morgen eens mee aan de slag ga, met adsense netjes erin zetten..quote:Op zondag 14 oktober 2012 21:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Moet je iig al wel voldoende content hebben, anders accepteert Google de aanvraag niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |