Echt fijn: Zo'n paspoort in je broekzak als je gaat stappen/gebruik maakt van de openbare weg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:58 schreef Lemans24 het volgende:
Sowieso, wie neemt er nou een ID kaart?
Paspoort for the win!
Je kan toch ruim van tevoren vernieuwen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:56 schreef er1k- het volgende:
Net een retourtje Charleroi - Krakow geboekt... 6 december t/m 11 december. 10 December is de verloopdatum van m'n ID-kaart.
Dat is waar, ik ben dan ook altijd in overtreding. En nog nooit beboet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:07 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Echt fijn: Zo'n paspoort in je broekzak als je gaat stappen/gebruik maakt van de openbare weg.
Toen ik van Warschau naar NL vertrok, vroeg er niemand naar mijn ID of paspoort. Niet bij de security en niet bij het boarden. Ik heb hetzelfde gehoord van mensen die vanaf Krakau vlogen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:34 schreef er1k- het volgende:
Is dat zo? Ik ben benieuwd.
Wilde al een tijdje naar Krakow toe en heb zonder direct plan het ticket geboekt. Komende tijd eens uitkijken waar we eventueel terecht gaan komen.
Wat is jouw ervaring om vanuit Modlin naar het centrum te komen ? Gaat dat makkelijk ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:31 schreef tomatenrood het volgende:
[..]
Toen ik van Warschau naar NL vertrok, vroeg er niemand naar mijn ID of paspoort. Niet bij de security en niet bij het boarden. Ik heb hetzelfde gehoord van mensen die vanaf Krakau vlogen.
Ik heb geen ervaring met Modlin. Ik vloog toen vanaf Chopin.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:37 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat is jouw ervaring om vanuit Modlin naar het centrum te komen ? Gaat dat makkelijk ?
Hoelang duurde het? Van welke maatschappij en hoeveel kost het?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef jakkop het volgende:
Zo, heb mijn prepaid Mastercard binnen.
Is dat nieuw? Dus als je vanaf Weeze vliegt betaal je die 6 euro alsnog.quote:No fee applies to payments by:
1. Ryanair Cash Passport holders
2. MasterCard Prepaid in all markets (for exceptions see below †)
† excludes flights originating from the following countries - U.K, Ireland, Italy, Germany & Spain.
klopt, dat is omdat optie 1) Ryanair cash passport in Duitsland beschikbaar is. Door deze gratis te maken kunnen ze tarieven zonder de 6 euro blijven communiceren, want er is een gratis alternatief, hetzij niet voor Nederlanders beschikbaar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:41 schreef jakkop het volgende:
Huh lees net dit op de Ryanair website:
[..]
Is dat nieuw? Dus als je vanaf Weeze vliegt betaal je die 6 euro alsnog.
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaardenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:23 schreef Messina het volgende:
Iemand ervaring met een camera meenemen in de handbagage? Ik lees overal dat 't niet mag, tenzij op 't vliegveld gekocht. Is het nu echt een probleem?
quote:8.3.2 u moet ervoor zorgen dat de Ingecheckte Bagage geen geld, juwelen, edelmetalen, sleutels, camera´s, computers, medicijnen, brillen, zonnebrillen, contactlenzen, horloges, mobiele telefoons, persoonlijke elektronische apparaten, verhandelbare waardepapieren, effecten, sigaretten, tabak of tabaksproducten, andere waardevolle artikelen, bedrijfsdocumenten, paspoorten en andere identificatiedocumenten of monsters bevat.
8.7.1 Er wordt maaréén stuk handbagage per passagier toegestaan (behalve voor baby’s waarvoor geen Bagage is toegestaan), voor zover deze voldoet aan bepaalde beperkingen inzake gewicht en grootte (klik hier om ons Reglement inzake Handbagage te raadplegen). Handtassen, aktetassen, laptops, winkelaankopen, camera's, enzovoort, moeten worden vervoerd binnen uw toegestane één stuk handbagage. Extra/te grote handbagage zal bij de boardinggate geweigerd worden of als het mogelijk is zal het geplaatst worden in het ruim van het vliegtuig tegen een toeslag volgens het tarief voorzien in de Tabel van Ryanair Toeslagen (klik hier om deze tabel te raadplegen). Als u niet zeker bent over de afmetingen, controleer uw tas bij de balie voor het afleveren van tassen voordat u doorgaat naar de beveiligingsdienst van de luchthaven. Ryanair is niet verantwoordelijk voor te grote handbagage die bij de boardinggate geweigerd wordt en vervolgens door u wordt achtergelaten.
Dat spreekt elkaar dus nogal tegenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
http://www.ryanair.com/nl/reisvoorwaarden
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |