Heu... Ik kom ook eens kijken

Beterschap voor Bitterends meisje!
Mijn baby heeft haar eerste prikjes gehad afgelopen maandag, vond ik ook sneu. Hangerig en suffig dat ze was. Tandjesleed is dus nog erger

dat staat ons nog te wachten.
Verder doet M. het keurig, tis een 'kleintje', nu bijna 55 cm en weeg 5030, twee kilo erbij dus! Puur op borstvoeding en daar ben ik toch een beetje trots op als dat mag. Dat verloopt namelijk via kolven en in flesjes geven. Dus ik zit voor een voeding alvast te kolven voor de voeding erop, om de vier uur nu. Probeer overdag de twee voedingen dat vriend aan het werk is wel live te voeden, zodat ik dan geen dubbel werk heb. Gaat al een paar dagen goed, hoop er binnenkort nog een voeding bij 'live' te doen...
Kwisted, ik snap je! Ik vind het ook superzwaar, maar merk dat het echt beter wordt. (Zoals ze me al hadden gezegd hier.) De eerste weken was het bij mij net als Isis erg veel huilen. Ik snapte niks van die baby, waar was die gebruiksaanwijzing! Overdag slapen is echt een 'must', ik kon dat niet. Vandaar oververmoeid en zie dan maar weer eens bij te tanken. Nu gaat het een stuk beter, had ook bloedarmoede en slik daar deze maand mooie rode pilletjes voor

.
M. is nu acht weken en volgens mij hadden we deze week sprongetje. Hoe lang duren die sprongetjes eigenlijk, denk deze nu twee dagen...Maar kan ook nasleep zijn van de prikjes misschien? Gisteren heeft ze overdag misschien in totaal 2 uur geslapen, elke keer gingen die oogjes weer open met een paar huiltjes. Resultaat: een oververmoeide baby die alleen nog maar kon huilen. Zijn maar even met dr gaan wandelen savonds, en toen heeft ze van een uur of 21 tot 5 geslapen! Is soort van doorslapen

maar telt niet echt omdat ze behoorlijk wat had in te halen. Vandaag heeft ze een betere dag, ligt nu al anderhalf uur te slapen en heb met mezelf afgesproken dat ik vandaag NIKS doe. Niks geen 'oh, nog even stofzuigen' of 'even snel een wasje opvouwen'... Ik heb tijd voor mezelf nodig, hang heerlijk op de bank met een kop thee...(hopend dat ze nog even blijft slapen

)
Ondertussen spookt het 'werkprobleem' (Long story short: 'aanbieding' gekregen, 6maanden loon en na mn verlof niet meer terugkomen) nog door m'n hoofd, ben er nog steeds niet over uit wat ik zal doen...Tinuviel, lukt het solliciteren?