Zal ik hem voor je maken?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:58 schreef Harajuku. het volgende:
Fotoboek is eigenlijk genoeg, of is iedereen niet zo lui als ik
Ik hoef niet op de lijst, ik ben de baasquote:
Rustig rustig...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik hoef niet op de lijst, ik ben de baas
Vertel al je vrienden ook om mee te doen
In het begin heb je wel wat tijd nodig om hints te zoeken, met zoveel mensen. Maar goed, het is geen dagtaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef plopkweker het volgende:
Hoelang duurt een ronde ongeveer? Ik vind het best jammer dat ik de a.s ronde niet mee kan doen
Lees nu nog eens rustig de vraag doorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
In het begin heb je wel wat tijd nodig om hints te zoeken, met zoveel mensen. Maar goed, het is geen dagtaak.
Ah oke, dan kan ik dus best snel de volgende ronde instappenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lees nu nog eens rustig de vraag door
Een ronde duurt ongeveer 4-5 dagen als ik het me goed herinner. Maar dat hangt heel erg van het spelverloop af.
En je hebt niet elke dag even om mee te doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:44 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ah oke, dan kan ik dus best snel de volgende ronde instappen
Dankzij dit bericht herinner ik mezelf dat internetcafe's nog bestaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En je hebt niet elke dag even om mee te doen?

quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:20 schreef timmmmm het volgende:
Als je mee wil doen, pak dan even het laatste lijstje, en zet daar je naam bij (het liefst met de juiste linkjes, maar omdat ik zo'n goed mens ben, wil ik dat ook wel voor je doen, als je het niet snapt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |