Tegen de slechte tegenstanders ja. Zet daar iemand met het syndroom van down neer en die tikt ze er ook in.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In zijn enige seizoen waar hij echt veel heeft gescoord. Huntelaar scoort altijd en overal.
Onzin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen de slechte tegenstanders ja. Zet daar iemand met het syndroom van down neer en die tikt ze er ook in.
Niet waar, heb het meegemaakt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tegen de slechte tegenstanders ja. Zet daar iemand met het syndroom van down neer en die tikt ze er ook in.
Ja, inderdaad. Kijk gewoon die cijfers na. Jij bent godverdomme nog subjectiever en blinder dan ik.quote:
Doe jij dat ook op college?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Kijk gewoon die cijfers na. Jij bent godverdomme nog subjectiever en blinder dan ik.
Wat?quote:
Nou ja, ik blijf wel net zo lang bezig tot die ander inziet dat hij het fout heeft. Ook bij deze heb ik gelijk maar dat moet hij nog inzien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
KIJK GEWOON DIE CIJFERS NA JE BENT GODVERDOMME en dan door blijven ranten.
Iemand met down schiet ze er niet in want die kan niet hard schieten. Feit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou ja, ik blijf wel net zo lang bezig tot die ander inziet dat hij het fout heeft. Ook bij deze heb ik gelijk maar dat moet hij nog inzien.
Een bal op twee meter van het goal kan je ook niet missen. Van Persie is completer, beter, hij is gewoon de beste.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Iemand met down schiet ze er niet in want die kan niet hard schieten. Feit.
Feyenoord werd overgenomen door Israëlische investeerders, dat was echt geweldig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:57 schreef ertdop het volgende:
Even een niet gerelateerde ultimate team vraag tussen door, heeft iemand al financiele overname gebruikt met cariere?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Feyenoord werd overgenomen door Israëlische investeerders, dat was echt geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |