Hqhairquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:04 schreef Lindytje het volgende:
Hm.... beautybay doet vreemd hier met de beveiliging...
Priemke, wat was jouw site van pellet?
hqhair.comquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:04 schreef Lindytje het volgende:
Hm.... beautybay doet vreemd hier met de beveiliging...
Priemke, wat was jouw site van pellet?
Ik heb er veelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hqhair.com
En ik heb nu maar 2 palettes he... qua make-up... Naked 1 en anniversary..... en straks dus vice. En that's itDus velen make-up faal doe ik niet
Geen Naked 2?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hqhair.com
En ik heb nu maar 2 palettes he... qua make-up... Naked 1 en anniversary..... en straks dus vice. En that's itDus velen make-up faal doe ik niet
als je naked 1 hebt is naked 2 niet echt nodigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Geen Naked 2?![]()
Die vind ik eigenlijk nog vele malen mooier dan Naked 1
Dat, ik was laatst bij sephora en dacht bij naked 2: meh...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je naked 1 hebt is naked 2 niet echt nodig
Welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee. Helft zit ook in naked 1quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel![]()
De kleuren in Naked 2 zijn wat koeler van toon. Ik had 1 al, maar gebruik 2 veel vaker. Dat ik er af en toe ff bij na moet denken dat ik 1 ook nog heb en kan gebruiken en zo
Weet ik, hij ligt voor mijn neus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, hij is zo mooooooooi <3
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, hij ligt voor mijn neus.
Aaahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet steeds een bietje jenken nog
Dat mag toch ook gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik moet steeds een bietje jenken nog
Ja, is ook wel zo... maar het is stom.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat mag toch ook gewoon
Is niet stom...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo... maar het is stom.
IK HEB OOK NOG OM MIJN HAMSTER MOETEN JANKEN OKquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Mss het volgende:
Het is een hont, geen hamster. Tuurlijk mag je janken!
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IK HEB OOK NOG OM MIJN HAMSTER MOETEN JANKEN OK![]()
Everything Tim?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef Dwyn het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een beautyblog van een jongen.
Ik blijf dat toch een beetje raar vinden. Vooral als ie de producten dan ook nog gaat testen op zijn eigen gezicht..quote:
Het is wel een schatje hoor, maar zoveel make-up?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik blijf dat toch een beetje raar vinden. Vooral als ie de producten dan ook nog gaat testen op zijn eigen gezicht..
Everythingtimquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef Dwyn het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een beautyblog van een jongen.
niet nodig, maar wel prettig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NYX bij boozyshop, ofniedan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:20 schreef Lindytje het volgende:
Dit vind ik altijd zo lomp...
Let op! Op = op, bla bla bla, -20% korting.
Oh, een prijsstijging dus??![]()
Het is toch bijna 17uquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
of je maakt ff kortsluiting in de vergaderzaal
De eerste die het met me eens isquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet nodig, maar wel prettig.
Ik heb nakend 1 en 2, 15 annieversatie, 11 (quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De eerste die het met me eens is
De vetgedrukte heb ik en da wasset welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb nakend 1 en 2, 15 annieversatie, 11 () sleek pellets, een W&W pellet, 3 Zoeva pellets (
) 2 NYX pellets en nu nog Vice pellet onderweg.
![]()
natuurlijk nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gebruik je ze ook echt allemaal?
Wat een vraaaaaaaaaaaaaag om hier te stellenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gebruik je ze ook echt allemaal?
geen sleek pellets???quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb naked, 15th, Book of shadows 3, toofaced natural eye, pixie pinups en enchanted glamourland, 3 88 palettes, een groot palette van Cargo en nude on nude van NYX. Ja, dat was m geloof ik..
Ohja, en ook nog iets van 4 palettes in mijn visagiekoffer, maar die tellen niet
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wat een vraaaaaaaaaaaaaag om hier te stellen
Ja, maar dat zijn geen pellets, dat zijn trio's en quattro's...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
En wet and wild heb jij toch ook? Een inglot...
oh dus 6 telt niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn geen pellets, dat zijn trio's en quattro's...
5 wet 'n wild dan nog, trio's
een inglot trio
4 mac quattro's en een palette met 6 kleurtjes van mac
en nog wat catrice quattro's (2 of 3 maar)
en nog een pleuriszooi losse oogschaduws...
hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
7 sleekpellets en 30 verschillende loose powders van everydayminerals. En ik gebruik eigenlijk amper make-up ohai
oh okquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, da's ginne palet, da's een sextet![]()
Wel meer kans denk ik! Wil dat zelf ook nog een keer gaan doen...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga alle losse powders pressen denk ik. Misschien ga ik ze dan wel gebruiken.
Of houd ik mezelf nu voor de gek?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik zag vandaag je Bambi trui nog lopen
Ja best wel!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zag het er een beetje leuk uit?
Gewoon zo`n losse pannetjespellet kopen en dan pressen. Dan heb ik ze iig makkelijk voor het pakken en hoef ik niet eerst elk potje open te schroeven om te zien wat er ook alweer in zatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel meer kans denk ik! Wil dat zelf ook nog een keer gaan doen...
Kom maar opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:01 schreef Mss het volgende:
Ik ben nu niet thuis, maar wil dat vanavond best doen hoor.
Wat heb je gekauft?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Falen is: naar de drogist gaan voor fantasy fire, die er nog niet is, en toch 28 euro afrekenen bij de kassa
translucent pressed powder van essence, een mascara, concealer, Deo, eyeliner, puntenslijper, kwassie, lakkie, ehhhquote:
Een kwassie en een lakkie!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
translucent pressed powder van essence, een mascara, concealer, Deo, eyeliner, puntenslijper, kwassie, lakkie, ehhh
heb je geld over ofzoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
translucent pressed powder van essence, een mascara, concealer, Deo, eyeliner, puntenslijper, kwassie, lakkie, ehhh
een klein beetjequote:
Pro store, ik heb er een die je wel mag overnemen, gebruik toch nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:46 schreef Dwyn het volgende:
Ik wil nog altijd die Lip Erase van MAC maar volgens mij hebben ze die niet overal?
Nog nooit gebruikt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pro store, ik heb er een die je wel mag overnemen, gebruik toch niet
Datquote:
quote:
The huntsmanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
Woei snowwhite and the huntsman kijken
Ohja, die hebben wij ook nog staan. Wat was er ook al weer met de huntsman? Is dat niet Thor? Praat hij in deze film ook alleen in caps lock?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:04 schreef PriemGirl het volgende:
Woei snowwhite and the huntsman kijken
Jep, dat is Thor!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:35 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, die hebben wij ook nog staan. Wat was er ook al weer met de huntsman? Is dat niet Thor? Praat hij in deze film ook alleen in caps lock?
Lievquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:27 schreef princess-a het volgende:
Ik heb zoiets geniaals gekocht net, een rond babysponsje aan een stokje.. geen idee waar het echt voor gemaakt is (want Noors geloof ik) maar ik ga er dit weekend fijn mn nagels mee sponzen
[ afbeelding ]
quote:Sponsstokje om inkt te tamponeren
Jaa!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is het dit P-A?
[ afbeelding ]
[..]
mini spons op stokjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:35 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaa!!Waar heb je op gezocht?
Ik heb hem ook net gevonden inderdaad, maar ik heb er maar 17 cent voor betaaldquote:
Heb je een Deense winkel in de buurt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:40 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net gevonden inderdaad, maar ik heb er maar 17 cent voor betaaldNieuw winkeltje geopend hier met snuisterijtjes voor echt heel weinig, heb ook een kwastje gekocht voor cleanup, 80 cent ofzo
Dit winkeltje: http://grenes.dk/index.php?page=79
Les 1 van effectief googelen: ken geen schaamte, start simpelquote:
Pehehhe jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ook echt 300 winkels in verweggistan en dan 1 winkel in Groningen
Groningenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Groningen
Das dicht bij Denemarken
True!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Les 1 van effectief googelen: ken geen schaamte, start simpel
Net als Denemarkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat het zulks een pokkeneind is
Heb jij logeerruimte ank?
Wat, Denemarken of Groningen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Ik daag je uit schaar. Wij kunnen dat hendig doen in een lang weekend
Is goed!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
2x max. Maak wel een foto als ik thuis ben maandag!
beide. Groningen lukt me sobersoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat, Denemarken of Groningen?
Denemarken ook wel als we flink doorrijden in Duitsland. (moeten wel doorrijden, want we moeten dan ook langs DM en Primarkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beide. Groningen lukt me soberso
challenge accepted.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denemarken ook wel als we flink doorrijden in Duitsland. (moeten wel doorrijden, want we moeten dan ook langs DM en Primark)
Ik ga mee. Ja? Okequote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Denemarken ook wel als we flink doorrijden in Duitsland. (moeten wel doorrijden, want we moeten dan ook langs DM en Primark)
Goeden planquote:
ik heb een Volvo turboquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
800km, dat moet in 4 uurtjes te doen zijn![]()
O nee, want dat kan mijn auto niet.. En in Nederland mag het niet
en zuipen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden plan
MEET IN DENEMARKEN EN DAN MINI-SPONJES OP STOKJES KOPEN!
Dan zijn we er in 3 uurquote:
Ohai ik ook. Hebben we wel een bus nodig voor onze aankopen. Wanneer gaan we, dit weekend?quote:
quote:
in Volvo passen er vier?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai ik ook. Hebben we wel een bus nodig voor onze aankopen. Wanneer gaan we, dit weekend?
bb objects.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Met 4 man de hele volvo uitroken
Jullie zijn natuurlijk al-tijd welkomquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:46 schreef Stormqueen het volgende:
Jammer dat het zulks een pokkeneind is
Heb jij logeerruimte ank?
Ja maar al onze aankopen! Ik heb alleen al de koffer nodigquote:
Met z'n allen uit het raam hangen terwijl we met 200 over de snelweg gaanquote:
vrijdag iets eerder en zondag iets eerderquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat is weekend? Vrijdag 5u vertrekken en zondagavond om 22.00u weer terug?
Volvo!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar al onze aankopen! Ik heb alleen al de koffer nodig
D'aw... Partypooperquote:
I'm in!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vrijdag iets eerder en zondag iets eerder
Duurt lang jonge!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:00 schreef Lindytje het volgende:
Dan gaan we wel met mijn peugeotjeDie kunnen we helemaal uitroken
Die kan alleen geen 200 vrees ik
Ik ben dan vrijdag tot maandag vrijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb het weekend van de 20e nog niks
Ja, dat vroeg ik me ook ineens afquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom willen we eigenlijk naar Denemarken? Alleen voor sponsjes op stokjes?
omdat het kan!!! En ik ben daar nog nooit geweest!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom willen we eigenlijk naar Denemarken? Alleen voor sponsjes op stokjes?
Ik ook nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het kan!!! En ik ben daar nog nooit geweest!
In Denemarken schijn je nogal goed te kunnen shoppen!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat het kan!!! En ik ben daar nog nooit geweest!
En dat! Ik heb een paar weken geleden 8 nieuwe kledinghangers gekocht.. en toch heb ik nu al geen lege hangers meerquote:
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dus we gaan naar de kempervennen?
Ik zeg Ponypark slagharenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Dus we gaan naar de kempervennen?
te briljant!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
Hoe briljant zou het trouwens zijn om een weekend zo'n pauperhuisje te huren en ons een weekend lang klem te zuipen en nagels te lakken en slechten films te kijken en nog meer te zuipen en te vreten?? :S
Enige wat nog idealer is dan jouw huis is een huis waar gerookt mag wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
Het maakt me niet uit waar. Dus dan zal het wel hier zijn
Ik ben voorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:13 schreef Lindytje het volgende:
Aangezien toch iedereen de 20ste vrij is... wie komt er bier drinken hier?
Pehehhe jullie zijn echt vreemdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Huisje huren kan nooit duur zijn nu.
Fred en ik hebben in november een huisje voor 8 personen gehuurd met z'n 2en. Werd vandaag gebeld of ik gratis wilde laten upgraden naar een 14-persoonshuisje![]()
Dan zouden we elkaar niet eens hoeven te zien
Dat moet goedkoper kunnen!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Pehehhe jullie zijn echt vreemd
WIJ VERZIEKEN JOUW CARRIEREquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat moet goedkoper kunnen!
Kut man, ik was zo goed bezig een blogpost te maken
Schijtwijvenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WIJ VERZIEKEN JOUW CARRIERE
Antwerpenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
http://www.vakantieveilin(...)erstrand_herfst.html
58 servicekosfenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
Jeuzusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
Ja dan is t nog goedkoop, maar wel emo.gif waardigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Delen door veel man. Schijt aan.
Wij zijn wel een groepquote:Jongeren en groepen
Alleenreizende jongeren en/of groepen worden niet toegelaten. Bij twijfel eerst contact opnemen met het park.
Ik zat ook bij Roompot, waar ben jij aan het kijken dan?quote:
Hun idee is 2 gezinnen waarschijnlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, anders kun je toch nooit een 8-10 pers huisje vullen
Dan zijn we allemaal potquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hun idee is 2 gezinnen waarschijnlijk
ikke!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil weten, voor het weekend 18-21 okt, als ik ga bieden, wie gaat er mee??
nee, vaste prijs!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
WAAR?? WANNEER?? MOET JE NOG BIEDEN?
Ja dat ook een beetjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan 20ste 's avonds wel, maar niet voor het hele weekend
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:25 schreef Lindytje het volgende:
Dan gaan skjoe en ik er wel het hele weekend zitten
Ze hebben midgetgolf, roep bambi!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.bungalows.nl/n(...)park-de-bikkels.html
Ghehequote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien is er wel een bruiloft in de buurt om te crashen
met z'n zessen tweetjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
BAM!! We komen vrijdag aan en gaan dan gewoon zondag weer weg
Serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
BAM!! We komen vrijdag aan en gaan dan gewoon zondag weer weg
ik heb verlofdagen?:')quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:33 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, ik neem aan dat jij ma weer moet werken?
nou komen danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Serieus?hahaha
O man, ik wil ook mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |