SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
MW3 opnieuw kopen.Of dat inderdaad (wat in de spoiler staat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBox gamertag:NLGoliath
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:19 schreef PierreTT het volgende:
Dat kan slechts op een manier. Wanneer je speelt op de map Seatown moet je achterin de map, bij die waterput zijn. Daar ga je dan op de rand staan met een sniper. Nu komt het: Je moet nu springen, een volledig rondje draaien en ondertussen een flashgrenade gooien op de ladder die je iets verderop ziet. Dit luistert erg nauw, want je moet de ladder wel raken! Als je dat goed doet, zal je zien dat al je stats direct weer op nul staan. Succes!
sterfquote:
Vrij vertaald naar hedendaags nederlands: De amen.quote:
Que!?quote:Op maandag 15 oktober 2012 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wel grappig is, dit is gewoon correct Frans.
Dat ik je verhaal apprecieerdequote:Op maandag 15 oktober 2012 20:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik snap dat jij het typte, maar wat wilde je zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |