Dit dus.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, LoG is inderdaad juist superstrak en verre van modderig.
Dat zei ik dus al, maar ik formuleerde het verkeerd, ik bedoelde dat het "vies"klinkt.. maar meer op de manier van .. het geschreeuw, de gitaren in Drop A/B/C/D en de vette blastbeats..quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, LoG is inderdaad juist superstrak en verre van modderig.
Oow jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat zei ik dus al, maar ik formuleerde het verkeerd, ik bedoelde dat het "vies"klinkt.. maar meer op de manier van .. het geschreeuw, de gitaren in Drop A/B/C/D en de vette blastbeats..
We hebben dan blijkbaar een andere redenatie van Vies.. ik gebruik het in de jongeren term. ofwel, het klinkt TOF.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:32 schreef brother52 het volgende:
Nee, vies klinkt het ook niet.
Je weet gewoon weer eens niet waar je het over hebt....
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
We hebben dan blijkbaar een andere redenatie van Vies.. ik gebruik het in de jongeren term. ofwel, het klinkt TOF.
Waarom ga JIJ niet gewoon weg?.. JIJ bent hier de gene die MIJ altijd maar loopt uit te dagen/ uit te lokken en te fucken gast.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand een PM sturen als hij WEER weg is? Topic gaat weer uit m'n AT.
Ga zelf lekker weg, ik stoor mij niet aan Brad.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:40 schreef -Menn0- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand een PM sturen als hij WEER weg is? Topic gaat weer uit m'n AT.
Yep, aanraderquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:11 schreef The_Dean het volgende:
Iemand gisteren die docu over Paradiso gekeken? Zo ja, was het interessant?
LoG vind ik ook echt niks. CoB heeft het niet zo erg, maar het is vooral die Amerikaanse zooi. Wordt een muur van geluid je kant op geduwd. Echt, als je in E niet kunt heerschen kun je het in B, C, whatever ook niet, denk ik danquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef Braddie het volgende:
[..]
in die echte vieze metal wel ja (Lamb Of God/Children Of Bodom/Suicide Silence) Daar word het te snel wat jij leuk noemt "modderzooi"
Het word in drop D allemaal net wat makkelijker gemaakt om te heersen zeg maarquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
LoG vind ik ook echt niks. CoB heeft het niet zo erg, maar het is vooral die Amerikaanse zooi. Wordt een muur van geluid je kant op geduwd. Echt, als je in E niet kunt heerschen kun je het in B, C, whatever ook niet, denk ik dan.
Precies want dat zou inhouden dat ik gewoon in E wel strak speel maar in drop C ineens weer niet?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef Cynic het volgende:
Een andere stemming zorgt voor een heel andere sound, dat lijkt me het voornaamste.
Dat het dan ineens niet meer klinkt/niet strak is lijkt me redelijke flauwekul.
Hij speelt in Meshuggah?quote:Een vriend van me speelt in zon djent-band met 2 8-snarige gitaren en dat is vreselijk strak en gedefinieerd.
Volgens mij is het een andere manier van spelen..... (Maar dat kan ik fout hebben)quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies want dat zou inhouden dat ik gewoon in E wel strak speel maar in drop C ineens weer niet?
[..]
Hij speelt in Meshuggah?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Precies want dat zou inhouden dat ik gewoon in E wel strak speel maar in drop C ineens weer niet?
[..]
Hij speelt in Meshuggah?
Ze hebben helaas geen zanger, dat mis ik wel een beetje. Heb ze live gezien, echt heel goed. Komt ook geen versterker aan te pas trouwens, allemaal POD HD rechtstreeks de tafel in.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef brother52 het volgende:
Ah, een naam om te onthouden. Klinkt wel lekker.
Ja, zonder zanger mist er vaak toch iets. Had ik bij Long Distance Calling.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze hebben helaas geen zanger, dat mis ik wel een beetje. Heb ze live gezien, echt heel goed.
Dat zie je de laatste tijd ook steeds vaker. Dat digitale spul is de laatste jaren ontzettend verbeterd.quote:Komt ook geen versterker aan te pas trouwens, allemaal POD HD rechtstreeks de tafel in.
Ik begin dat djent de laatste tijd wel meer te waarderen.quote:Ik snap heel die muziek ook niet, je moet daar echt anders voor denken geloof ik. Dit is de nieuwe prog.
Pfoe, ik word er een beetje zenuwachtig van. Het doet me denken aan nare fusion jazz.quote:
Ik neem aan BEADF#Bquote:
Uh, neequote:
Omdat naar F je een grotere interval downtunet dan de rest van de snaren. Dus geen 'hele stappen', maar je hebt er een halve ingesmokkeldquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Uh, nee
Heb alles aantal hele stappen naar beneden gestemd.
Kan je uitleggen waarom F# beter is?
Niet dat ik die snaar vooralsnog gebruik, maar wil straks ook niet valse solo's spelen en me afvragen waar het nou aan ligt
Zelf vind ik op die positie G dan weer makkelijker, omdat je dan de standaard tuning hebt van EADGBE, maar dan met een lage B erbij en de hoge E er af.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Omdat naar F je een grotere interval downtunet dan de rest van de snaren. Dus geen 'hele stappen', maar je hebt er een halve ingesmokkeld. Je gaat overal een kwart omlaag. Een omgekeerde kwart van B is F#.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |