Iemand?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:30 schreef RvLaak het volgende:
Mijn volgende spaardoel wordt een 12-snaar. Iemand een tip wat een goede (niet te dure) gitaar is?
Niet iedereen is een hipsterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:40 schreef guitarist het volgende:
[..]
Op de iPhone heb je een memo recorder, als je daar mee op neemt, komt het automatisch in iTunes!
Nee, die zijn gewoon onwetend.quote:
ik heb de 12 snarige Harley benton. Voelt en klinkt goed, maar ik heb nog nooit op een andere gespeeld dan die van mij!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iemand?
[..]
Niet iedereen is een hipster
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, die zijn gewoon onwetend.
Nou, misschien een licht maar niet hét licht...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, die hebben het licht gezien...
Dat vind ik dus van die Apple-rommelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, misschien een licht maar niet hét licht...
Blij dat ik van die androidrommel af ben.
Als er iets is wat niet logisch in elkaar zit...
Cheers, zal ik naar kijkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
ik heb de 12 snarige Harley benton. Voelt en klinkt goed, maar ik heb nog nooit op een andere gespeeld dan die van mij!
Ik was na 2 dagen helemaal om. iOS werkt veel intuïtiever dan android.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat vind ik dus van die Apple-rommelIk kan niet wennen aan iOS als ik dat ding van het werk mee heb...
Ik hoor anders steeds meer mensen de overstap zonder spijt andersom maken. Ik vind iOS allesbehalve logisch. "We hebben maar één knop en elke keer is het weer een verrassing wat er gebeurt als je erop drukt" Daar zit totaal geen logica achter. Ik geef hier op het werk ook graag wat tegengas aan de iPhone fanboys met hun veel te dure, veel te zware, kleine en achterhaalde telefoontjes...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was na 2 dagen helemaal om. iOS werkt veel intuïtiever dan android.
Het grote probleem met welke versie van android je ook hebt is dat het product gewoon niet af is en je binnen de kortste keren achter loopt met je OS. Elke fabrikant moet zijn eigen schil er nog eens overheen maken en voor oudere toestellen (ouder dan zo'n driekwart jaar) nemen ze gewoon de moeite niet om daar een eigen versie voor te maken....
Ohja!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar goed, het gaat hier om gitaren
Hoezo is het steeds weer een verrassing wat die knopt doet? Of heb je problemen met je kortetermijngeheugen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik hoor anders steeds meer mensen de overstap zonder spijt andersom maken. Ik vind iOS allesbehalve logisch. "We hebben maar één knop en elke keer is het weer een verrassing wat er gebeurt als je erop drukt" Daar zit totaal geen logica achter. Ik geef hier op het werk ook graag wat tegengas aan de iPhone fanboys met hun veel te dure, veel te zware, kleine en achterhaalde telefoontjes...
Nee, de ene keer gaat die een stap terug, de andere keer gaat verschijnt een snelmenu, de andere keer gaat die naar het hoofdscherm, de andere keer verschijnt weer een zoekvenster en dat is logischquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo is het steeds weer een verrassing wat die knopt doet? Of heb je problemen met je kortetermijngeheugen?
Nee hoor, ANdroid 4.0 werkt gewoon perfect. En met 4.1 werkt het zelfs nog vloeiender. iOS is in jaren totaal niet vernieuwd, waar Android dat wel heeft gedaan.quote:Maar je bent het dus blijkbaar met me eens dat je met android altijd achter loopt en dat dat product gewoon niet af is want daar reageer je verder niet op...
Samsung Galaxy S3: +/- 500 euroquote:En wat is duur?
Het is maar net wat je er voor over hebt. Zoveel goedkoper zijn die toestellen van Samsung of HTC niet. En je krijgt er kwalitatief een stuk minder voor terug.
iPhone 4 voelt een stuk zwaarder aan dan mijn S3.quote:Wat is zwaar?
Die paar gram? Merk je dat verschil echt?
S3: 4,8 inch scherm met 1280x720 resolutiequote:Wat is klein?
Een iPhone past ten minste nog steeds fatsoenlijk in je broekzak. Als ik een groot scherm wil, neem ik wel een iPad
Mag niet van Belsen, die vind dit een slowchat....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:11 schreef starla het volgende:
Voor geneuzel over androids gaan jullie maar lekker naar de gitaristentopic slowchat!
Oh wacht, die bestaat niet...
Het lijkt erop dat jij nog nooit een iPhone hebt gebruikt, want dat gedrag mbt knoppen heb ik nog nooit gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, de ene keer gaat die een stap terug, de andere keer gaat verschijnt een snelmenu, de andere keer gaat die naar het hoofdscherm, de andere keer verschijnt weer een zoekvenster en dat is logisch![]()
iPhone 5 = 670, nog heel duur, maar niet zo duur als jij beweerd.quote:[..]
Samsung Galaxy S3: +/- 500 euro
iPhone 5: vanaf 689 euro...
Specs geilenquote:En die Samsung heeft betere specs, dus hoezo kwalitatief minder?
T'is maar net waar je voorkeur ligt qua scherm. Ik hoef niet zo'n koelkast. Geef mij maar een telefoon van een fatsoenlijk formaat, die lekker in mijn broek past en perfect samenwerk met mijn iMac.quote:[..]
S3: 4,8 inch scherm met 1280x720 resolutie
iPhone 4/4s: 3,5 inch, iPhone 5: 4 inch 1136x640 resolutie
Daar zitten we toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:11 schreef starla het volgende:
Voor geneuzel over androids gaan jullie maar lekker naar de gitaristentopic slowchat!
Oh wacht, die bestaat niet...
ben er op zich best benieuwd naar, lijkt me leuker dan die andere crap waar ik geen kut van kanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Yesh, nouja de Xbox en PlayStation dan. De pc versie later deze maand.
Ach, maar een jaartje vertraging. Valt nog best wel mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
Yesh, nouja de Xbox en PlayStation dan. De pc versie later deze maand.
De filmpjes op youtube zijn veelbelovend...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:06 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ben er op zich best benieuwd naar, lijkt me leuker dan die andere crap waar ik geen kut van kan
Ik heb hem en het werkt inderdaad verdomde goed. Nog weinig foutjes kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:45 schreef Dribbel_ het volgende:
Vandaag ff Rocksmith getest. En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben hoe goed het werkt. En het is nog best leuk ook.
Appels komen maar 1 keer per jaar uit dus die zouden ook 9 van de 12 maanden achterlopen omdat hun update cycle maar 1 keer per jaar is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hoezo is het steeds weer een verrassing wat die knopt doet? Of heb je problemen met je kortetermijngeheugen?
Maar je bent het dus blijkbaar met me eens dat je met android altijd achter loopt en dat dat product gewoon niet af is want daar reageer je verder niet op...
En wat is duur?
Het is maar net wat je er voor over hebt. Zoveel goedkoper zijn die toestellen van Samsung of HTC niet. En je krijgt er kwalitatief een stuk minder voor terug.
Wat is zwaar?
Die paar gram? Merk je dat verschil echt?
Wat is klein?
Een iPhone past ten minste nog steeds fatsoenlijk in je broekzak. Als ik een groot scherm wil, neem ik wel een iPad
Een product dat gewoon af is, heeft geen updates nodig...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:36 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Appels komen maar 1 keer per jaar uit dus die zouden ook 9 van de 12 maanden achterlopen omdat hun update cycle maar 1 keer per jaar is.
Wat is daar mis mee dan? Klopt toch gewoon?quote:En zie je laaste zin nog eens
Jep, iedereen zijn mening.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een product dat gewoon af is, heeft geen updates nodig...
[..]
Wat is daar mis mee dan? Klopt toch gewoon?
Nee. Iedere telefoon heeft wel zijn eigen navigatie, maar Maps is een losse app.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
Maps werkt gewoon prima hoor en is geen onderdeel van het OS of is google maps wel een onderdeel van android dan?
Leren ? HEt zijn 3 akkoorden de hele tijdquote:
Dat is voor mij al heel wat!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Leren ? HEt zijn 3 akkoorden de hele tijd
Chill nummer wel
Juistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 23:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Je kan zelfs gewoon powerchords spelen joh
't Is toch ook een slowchat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mag niet van Belsen, die vind dit een slowchat....
Dan zit je vast nog niet op ios 6.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 22:08 schreef brother52 het volgende:
Maps werkt gewoon prima hoor en is geen onderdeel van het OS of is google maps wel een onderdeel van android dan?
Je bedoelt de home button? Die terug brengt naar je homescherm? Je beginscherm? Hoe krijg jij het voor elkaar om ergens anders uit te komen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
"We hebben maar één knop en elke keer is het weer een verrassing wat er gebeurt als je erop drukt"
Weet je zeker dat het een iPhone was ?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, de ene keer gaat die een stap terug, de andere keer gaat verschijnt een snelmenu, de andere keer gaat die naar het hoofdscherm, de andere keer verschijnt weer een zoekvenster en dat is logisch
Ja hoor, ook onder iOS 6 werkt het prima maar ook daar is het geen onderdeel van het OS.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:10 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dan zit je vast nog niet op ios 6.
Als je op de home button drukt in het home scherm, krijg je een zoekmenu. 2x homebutton geeft een overzicht van alle openstaande apps. En nou genoeg geslowchat, nu weer over gitaren lullen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je bedoelt de home button? Die terug brengt naar je homescherm? Je beginscherm? Hoe krijg jij het voor elkaar om ergens anders uit te komen?
[..]
Weet je zeker dat het een iPhone was ?
Mooi nummer.quote:
Dat akkoordenschema heb ik nog nooit eerder gehoordquote:
Lengte niet echt, dat is ook nog afhankelijk van het model westerngitaar. De mensuur is wel hetzelfde. De toets/hals van een Spaanse gitaar is wel breder dan van een western.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:28 schreef robbert007 het volgende:
Hey,
Ik had een vraagje, is er een verschil in de lengte en breedte van een spaanse en een western gitaar?
In het blad van De Gitarist van deze maand staat een heel item over de akoestische gitaar.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:28 schreef robbert007 het volgende:
Hey,
Ik had een vraagje, is er een verschil in de lengte en breedte van een spaanse en een western gitaar?
Harley Benton is geloof ik een beetje het huismerk van Thomann, dus dat kan wel kloppen.quote:Op zondag 14 oktober 2012 10:52 schreef RvLaak het volgende:
Zoals ik al eerder aangaf, ben ik semi op zoek naar een 12-snaar... Na een korte zoektocht, kwam ik hier op uit: http://www.thomann.de/nl/(...)_12stringwestern.htm
Is dit wat? Ik kan namelijk alleen Duitse sites vinden met deze gitaar
Ik ben momenteel duidelijk niet op zoek naar een echt goede 12-snaar. Dat kan wachten tot ik er 1 goed kan bespelen.
Dan zou ik nog een beetje bijsparenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 12:54 schreef AntiChrist het volgende:
jullie nog tips voor een leuke niet al te dure (300 max) Combo? speel voornamelijk rock / metal
heb nu een Line 6 Spider 2 maar die ben ik goed zat
Misschien, maar dat is ook veel oefenen eerstquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:50 schreef Paul182 het volgende:
Ik wil dit spelen, maar dat palmmuten gaat snel en doet pijn aan me pols/arm , hoort dat of doe ik het verkeerd?
Ik zit meestal gewoon op me bureau stoel omdat ik met de muziek van me computer meespeelquote:Op maandag 15 oktober 2012 11:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien, maar dat is ook veel oefenen eerst
Hoe speel je, houdingsgewijs?
Echt les nemen? Dan heb je echt een stok achter de deur...quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:13 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die wat tips heeft voor websites om te oefenen? Ik gebruikte voorheen www.Justinguitar.com , maar ik merk dat ik amper een ritme opbouw qua spelen. Het is wanneer ik er zin in heb en dat is het probleem. Ik moet doorzetten omdat het niet echt soepel gaat.
Ik was op het punt dat ik een aantal akkoorden kende, dat ik wel een beetje kon wisselen tussen die akkoorden. Het vinden van de juiste maat ging alleen lastig. Ik zou volgens die website en met de basisakkoorden die ik heb geleerd Love me Do van The Beatles moeten kunnen spelen, maar dat lukt me echt niet.
Misschien dat het via een andere leermethode wel beter gaat, dus hebben jullie nog tips?
Oké dat ben ik even vergeten te zeggen. Daar heb ik momenteel geen geld voor. Misschien dat ik het met kerst kan vragen.quote:Op maandag 15 oktober 2012 13:23 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Echt les nemen? Dan heb je echt een stok achter de deur...
Ben zelf ook nog lid van Jamplay.com, een (betaalde) site waar ook lessen worden gegeven met verschillende docenten.
Maar dat is het met internet en zelf studie, het is zo makkelijk even wat anders te doen...
Hmmm, geld kan een issue zijn jaquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oké dat ben ik even vergeten te zeggen. Daar heb ik momenteel geen geld voor. Misschien dat ik het met kerst kan vragen.
Dat is inderdaad makkelijk. Te makkelijk zelfs en daardoor laat ik met super talent() even liggen omdat het wat minder gaat.
Let us know, ik ben erg benieuwdquote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef genakt het volgende:
Net rocksmith besteld. Hopelijk is het wat!
Oeh, tof... Ben benieuwd. Welke versie (PC/PS3/Xbox360)?quote:Op maandag 15 oktober 2012 16:45 schreef genakt het volgende:
Net rocksmith besteld. Hopelijk is het wat!
PC versie. Komt de 18e uit dus hopelijk krijg ik hem nog thuisbezorgd voor t weekendquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 10:16 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Oeh, tof... Ben benieuwd. Welke versie (PC/PS3/Xbox360)?
Damnit, ook maar besteld. Wist niet dat ie al zo goed als uit wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:08 schreef genakt het volgende:
[..]
PC versie. Komt de 18e uit dus hopelijk krijg ik hem nog thuisbezorgd voor t weekend
Ik hoop vooral op after-market kabeltjes, zodat ik het spel kan downloadenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:43 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Damnit, ook maar besteld. Wist niet dat ie al zo goed als uit was
Hehe, njah... Vind het op zich niet erg om geld uit te geven aan dingen die ik leuk vindquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop vooral op after-market kabeltjes, zodat ik het spel kan downloaden. Als ik het dan leuk genoeg vindt, koop ik het wel.
Een MAC versie zou helemaalzijn
![]()
waar heb je hem ? ik heb voor 44 euroquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 11:43 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Damnit, ook maar besteld. Wist niet dat ie al zo goed als uit was
Oeh! Ik bij de Wehkamp, voor 49.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:18 schreef genakt het volgende:
[..]
waar heb je hem ? ik heb voor 44 euro
Apart ik heb ook bij de wehkapmquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:21 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Oeh! Ik bij de Wehkamp, voor 49.
Wel apart dat ze daar 10-15 euro goedkoper zijn dan een aantal andere winkels maar hey, das prima! Hopen dat ze hem idd snel kunnen leveren
Ik heb hem besteld met bezorgprioriteit, kost wat extra maar weet je wel dat je hem als eerste hebtquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 13:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Apart ik heb ook bij de wehkapm44 euro voor spel en dan 1 euro zoveel bezorg kosten
Nee dat kan dus nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:28 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar of je ook eigen nummers toe kan voegen
Bij de pc versie van gh3 was het ook niet mogelijk en hebben ze het er ook in gemod.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:40 schreef Griebus het volgende:
[..]
Nee dat kan dus niet
Werkt voor de rest prima, speel het al maanden (ps3 import versie, download content gewoon rechtstreeks uit de VS)
Ik zal het spel zeker kopen, als ik het leuk vindquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 12:34 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Hehe, njah... Vind het op zich niet erg om geld uit te geven aan dingen die ik leuk vindGuitar Hero is mijn aanleiding geweest om gitaar te gaan spelen (Cliffs of Dover!) en dit lijkt me toch een hele toffe!
True, meestal ook de verstandigere manierquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 21:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zal het spel zeker kopen, als ik het leuk vind. Eerst proberen, dan kopen.
Ik heb geduldquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:38 schreef m0ridin het volgende:
[..]
True, meestal ook de verstandigere manierMaar vlgens mij (nog) geen aftermarket kabels gezien (en de originele die ik op ebay zag waren net zo duur als het spel zelf).Hoe dan ook, een impulsaankoop geheel in stijl!
Ik vind het eigenlijk best wel okéquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:23 schreef guitarist het volgende:
2 track demo van mijn side project released!
http://zingmeemetjb.bandcamp.com/
starter setjes zijn meestal het net niet, kan je beter kijken voor een losse gitaar+ kleine versterker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Thezappa het volgende:
middag,
na jaren drummen wil ik me gaan verdiepen in gitaar spelen..
ga denk ik een kant en klaar setje kopen en zelf eerst maar eens proberen
luister zelf metal / en of blues
zijn er nog setjes kant en klaar die jullie aanraden...of andere tips?
wilde vanmiddag kijken bij feedback.nl in apeldoorn
graag jullie ervaren reactie
Tweedehands is een handige optie, kwalitatief net wat nettere spullen voor dezefde prijs.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Thezappa het volgende:
middag,
na jaren drummen wil ik me gaan verdiepen in gitaar spelen..
ga denk ik een kant en klaar setje kopen en zelf eerst maar eens proberen
luister zelf metal / en of blues
zijn er nog setjes kant en klaar die jullie aanraden...of andere tips?
wilde vanmiddag kijken bij feedback.nl in apeldoorn
graag jullie ervaren reactie
Wat vraag je voor de plexi?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef CoiLive het volgende:
Ik heb al mijn modeling spullen de deur uit gedaan. Ik was er klaar mee. Niet zozeer vanwege het geluid, maar wel vanwege al het gedoe. Teveel opties die ik nooit gebruik en als ik het wel deed was het alleen maar voor de leuk en even klooien, maar nooit iets structureels en ik vond het vervelend dat ik de boel niet even makkelijk snel kon inpakken en verslepen of gewoon verplaatsen vanwege de monitor speakers etc.
Ik ga het allemaal simpeler aanpakken en dan wil ik beginnen met een leuke combo amp. Ik heb op het moment ook nog mijn Marshall Plexi Cloon staan, maar die is veel te lomp en te groot en ik weet nog niet wat ik daarmee ga doe. Ik heb nu 3 a 4 combo's op het oog:
1. Fender Deluxe Reverb.
2. Fender Blues Deluxe
3. Fender Hot Rod Deluxe III
4. Fender Super Sonic 22
1. De Deluxe Reverb is wat mij betreft de standaard voor wat ik wil. Het enige nadeel is dat die geen drive channel heeft en ik daarvoor dus een los pedaal moet hebben en dat zie ik voor nu toch wel als een nadeel. Meer kabels en adapters. Deze is wel redelijk aan de prijs, maar tweede hands vaak nog wel te krijgen voor 900 a 950 euro.
2. De Blues Deluxe heeft een mooie warme toon en een drive channel en is de compactste van de 4 en is ook de goedkoopste.
3. De Hot Rod heeft ook een drive channel en zelfs een 'more drive' switch voor als je nog net even iets harder wil gaan. Het is zeker geen zware rock, maar dat is ook zeker geen must. Deze amp is wel zwaarder, iets duurder en ik heb het idee dat hij minder warm klinkt dan de Blues Deluxe. Dankzij de 'more drive' heeft hij wel iets meer mogelijkheden.
4. De super sonic heeft een beetje van alles wat met verschillende voicings zonder me te overladen met teveel opties en een drive die je ver kan opvoeren. Toch staat die me een beetje tegen hoewel ik niet kan uitleggen waarom.
Op dit moment heb ik mijn zinnen wel redelijk gezet op de Blues Deluxe, zeker als ik die tweedehands kan vinden. Niet alleen vanwege het geluid, maar ook zeker de looks.
Iemand anders nog iets zinnigs te zeggen hierover?
Het is een feit dat de kwaliteit van starterssetjes meestal niet goed is (of ronduit slecht), maar feit blijft imo wel dat het een goedkope manier is om te ervaren of gitaar spelen wat voor jou is of niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef Thezappa het volgende:
ooo dan hoef ik dus niet naar feedback...haha apeldoorn ja
ja budget heb ik niet echt ?
starters setje is dus niet echt wat.. mmm
Hmm, ik zit er juist over te denken om het tegenovergestelde te doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:45 schreef CoiLive het volgende:
Ik heb al mijn modeling spullen de deur uit gedaan. Ik was er klaar mee. Niet zozeer vanwege het geluid, maar wel vanwege al het gedoe. Teveel opties die ik nooit gebruik en als ik het wel deed was het alleen maar voor de leuk en even klooien, maar nooit iets structureels en ik vond het vervelend dat ik de boel niet even makkelijk snel kon inpakken en verslepen of gewoon verplaatsen vanwege de monitor speakers etc.
Dat is allemaal nog zeer onduidelijk. Er zijn een aantal scenario'squote:
Zo had ik het dus eerst ook, maar ik ben overgestapt op een laptop en wil alles flexibeler en mobieler hebben. Als je het zo hem zoals jij het nu hebt, dan is een modeller geen probleem en raad ik je de Eleven Rack aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:18 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hmm, ik zit er juist over te denken om het tegenovergestelde te doen.
Standaard zit mijn gitaarkabel namelijk gewoon in mijn interface en monitoren zijn aangesloten op die interface.
Als ik mijn versterker al gebruik dan is het kloten omdat ik hem eerst weer moet aansluiten en onder de zooi vandaan moet halen.
Maargoed, ik doe dan ook niet dingen als structureel met een bandje spelen(en dan nog moet mijn laptop het nog kunnen opvangen) of optreden oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |