FYPquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef DutchSL het volgende:
Over een paar jaar schrijven we :
FUT werd kut vanaf Fifa 13.
Seems legit..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef wieisboos het volgende:
ik had die kerel op marktplaats dus een mailtje gestuurd[ afbeelding ]
Ja toffe spellen waren dat!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dezekapot gespeeld en keihard om gelachen.
Q zou ook wel kunnen altijd vermakelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Q toch? Altijd op de training de hele tijd dat doen zonder dat er iets gebeurde, ik moest toen altijd zo hard lachen
Sinds wanneer speel jij FIFA dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dezekapot gespeeld en keihard om gelachen.
Iemand die hier post heet ook Larsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef wieisboos het volgende:
Fifa 2000 altijd longshots vanaf de middenlijn die erin gingenquote:
Had ik ook ik heb hem even gezegd wat ik van hem enk en mijn gegevens natuurlijk meegestuurd voor de coinsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef wieisboos het volgende:
Klopt, prachtig was dat altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fifa 2000 altijd longshots vanaf de middenlijn die erin gingendeed ik altijd met Leonardo toen hij nog bij Feyenoord speelde
Toen stond onze PC nog in de woonkamer
iedereen had dat spel, zaten we om de dag bij iemand anders thuis met zijn 8en rond een computer
Ziet er legitiem uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef wieisboos het volgende:
Iemand die drumt bij Metallica heet ook Larsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel jij FIFA dan?
[..]
Iemand die hier post heet ook Lars
Heb je die link van marktplaats?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:49 schreef wieisboos het volgende:
Echt kapot om gelachen, dat commentaar, dat geluid sowieso, die graphics, de gameplay, echt alles was slechtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja toffe spellen waren dat!Kan er helaas geen beeldmateriaal meer van vinden..
Sinds '92 ongeveerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sinds wanneer speel jij FIFA dan?
http://computer-software.(...)0-000-coins-weg.htmlquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je die link van marktplaats?
Ook baas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:54 schreef DutchSL het volgende:
De enige Davilex game die ik heb gespeeld was A2 racer.
Extra benzine!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:54 schreef DutchSL het volgende:
De enige Davilex game die ik heb gespeeld was A2 racer.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:55 schreef BDIL het volgende:
Er was toch zon armagedon game op de PS1 , waar je met auto's tegen alles aan moest knallen en kapot maken in een stad?
Carmegedon. En dat speelde ik op de pcquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:54 schreef Rijst het volgende:
Toen ik klein was speelde ik.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |