quote:
Prive-detective lijkt me een vervelend beroep. een beetje rondneuzen in anderman's zaken en dan door NSB-en aan anderen. Vind ik niet 'kies'.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Of privédetective![]()
Overigens kun je ook gewoon je diploma halen en daarna koerier worden natuurlijk.
Lijkt me geweldig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prive-detective lijkt me een vervelend beroep. een beetje rondneuzen in anderman's zaken en dan door NSB-en aan anderen. Vind ik niet 'kies'.
heerlijk juistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prive-detective lijkt me een vervelend beroep. een beetje rondneuzen in anderman's zaken en dan door NSB-en aan anderen. Vind ik niet 'kies'.
Een piloot rijdt niet in een auto voor z'n werkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
Piloot
Ambulance chauffeur
Politie agent
Soldaat
maar die rijdt toch elke keer weer een stukje met landen en opstijgenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een piloot rijdt niet in een auto voor z'n werk
En vliegt ook overal heen. afhankelijk wat je allemaal vervoert.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
maar die rijdt toch elke keer weer een stukje met landen en opstijgen
Is dat in een auto?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:36 schreef Doodloper het volgende:
[..]
maar die rijdt toch elke keer weer een stukje met landen en opstijgen
in de James bond auto welquote:
ja lekker half uit elkaar gerukte mensen van de weg af moeten schrapenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:42 schreef Luxuria het volgende:
Ambulancechauffeur lijkt me wel tof.
Piloot, wat een briljante suggestie! Tenzij je iemand graag opzadelt met een walgelijke studieschuld van meer dan een ton en geen werk in het vooruitzicht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:35 schreef Captain_Ghost het volgende:
Piloot
Ambulance chauffeur
Politie agent
Soldaat
Daarom gaan meeste afgestudeerd piloten naar Azie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Piloot, wat een briljante suggestie! Tenzij je iemand graag opzadelt met een walgelijke studieschuld van meer dan een ton en geen werk in het vooruitzicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |