SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2012 14:06:46 ]
Normaal en Steven in 1 zinquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
Steven kun je gewoon een keer normaal doen![]()
Ik loop jou ook niet constant af te zeiken
Dat doe ik al. Sinds ze mij geclaimd heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze is bi dus jij kan ook geilen toch![]()
Flipsels kan minitronic met gemak in elkaar slaan
Netjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat doe ik al. Sinds ze mij geclaimd heeft.
Stel je aan wijfquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kap met die irritante leugens dan, is wel leuk geweest en ik erger me eraan
Sjorren?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik aan het doen ben
Welke?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een film
u gaat niet door voor de oven magnetron combinatie
En de amerikaanse koelkast?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een film
u gaat niet door voor de oven magnetron combinatie
Die heb ik al gewonnenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En de amerikaanse koelkast?
Is het wat?quote:
Hij heeft iets beters te doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Steven komt niet naar de meet toch? Dat is wel een dikke -1
Nopequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Steven komt niet naar de meet toch? Dat is wel een dikke -1
Kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij heeft iets beters te doen
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij heeft iets beters te doen
Oh dat ene gaat niet door hoor maar ik ga zaterdag alsnog wat beters doenquote:
Neequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:14 schreef Geo4kant het volgende:
Ga je weer scharrelen met die ex van je Steven?
Dump die vriend van je dan gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goede reden om te gaan was om jou een x te zien
Blijven lachen en verstandig doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee
Die is echt helemaal knettergek geworden
Vandaag weer smsjes gekregen en shit en ik wist nou niet of ik moest lachen of boos moest worden
teruggestuurd : hahahahaha jij spoort echt nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijven lachen en verstandig doen.
NEVAHHHHquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dump die vriend van je dan gewoon
Wedden van welquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Blijven lachen en verstandig doen.
Jawelquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
teruggestuurd : hahahahaha jij spoort echt niet
ik zal binnenkort even die naaktfoto's van haar op haar eigen facebook zetten en dan het wachtwoord van zowel haar facebook als email veranderenquote:
Gastttttttt, waarom bassiequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed advies Bassie
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zal binnenkort even die naaktfoto's van haar op haar eigen facebook zetten en dan het wachtwoord van zowel haar facebook als email veranderen
Dat is sneu.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik zal binnenkort even die naaktfoto's van haar op haar eigen facebook zetten en dan het wachtwoord van zowel haar facebook als email veranderen
tjaquote:
ADRIAANTJEEEEEEEEE ALTIJD BLIJVUH LACHUUUUUUUUHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gastttttttt, waarom bassie
En waarom adriaan.
Klaagt ze mij maar aan, i don't give a shitquote:
ik ook niet schatjenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Klaagt ze mij maar aan, i don't give a shit
En hoe komt men erachter dan dat steven het was? Hij kan toch in een of ander internetcafe gaan zittenquote:
Of gewoon onder tor netwerk en locatie veranderen naar amersfoortquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En hoe komt men erachter dan dat steven het was? Hij kan toch in een of ander internetcafe gaan zitten
Van jezelf jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef Rockiejj het volgende:
Dit is een vrij land, je mag naaktfoto's plaatsen waar je wilt. Vind ik.
Ik zal ze dan ook openbaar zetten zodat iedereen ze kan zienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef Rockiejj het volgende:
Dit is een vrij land, je mag naaktfoto's plaatsen waar je wilt. Vind ik.
Steven heeft een motief, en ik neem aan dat ze een klantenregister hebben ofzo,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En hoe komt men erachter dan dat steven het was? Hij kan toch in een of ander internetcafe gaan zitten
Dan kunnen ze het ook tracken hoor..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze doet het toch zelfquote:
Alsof ze zo slim is op fok te gaan kijkenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
Achja dat je het dan eerst op een openbaar forum neerzet dat je het gaat doen is niet handig![]()
Al twijfel ik of het als bewijs gebruikt kan worden.
Alsof zij jou aanklaagt..
Ook niet.quote:
Ook dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
steven kan al die berichten toch aanpassen
Waarom zou ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
steven kan al die berichten toch aanpassen
lolwat dan kijkt ze toch de andere kant opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook niet.
Ik mag niet eens in mijn nakie in mijn eigen huis lopen mits afgeschermd.. Als ik naakt loopt en mijn buurvrouw ziet dat en is er niet van gediend kan ze stappen ondernemen tegen mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:25 schreef Ro-ald het volgende:
Hier een naaktfoto van mij
zo'n slijmerige penor had ik me al bij jou voorgesteld jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
zo'n slijmerige penor had ik me al bij jou voorgesteld ja
Als ik jou was raad ik je het af,quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, het lijkt erop dat ze mij nu met rust laat dus grote kans dat ik het niet eens hoef te doen
Als jij Steven was dan raadde je het jezelf af?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als ik jou was raad ik je het af,
maargoed je moet dat zelf weten
Dat is een uitdrukking hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als jij Steven was dan raadde je het jezelf af?
Dat klopt maar als heel de wereld zou praten/schrijven/whatever zodat mensen je 'wel begrijpen' zou het een zooitje worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef wietparkiet het volgende:
Oh ja zo![]()
Maargoet hij begrijpt wel wat ik bedoel
Okayquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh dat ene gaat niet door hoor maar ik ga zaterdag alsnog wat beters doen
Geenstijl taalquote:
Roaldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:55 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Roald
Hoe gaat 'ie?Ja goed met jou? Bazen filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:57 schreef Dientje12 het volgende:
ik moet zaterdag 's ochtends werken en dan smiddags en zondag vrij zoals mij gezegd is dus ik ben rond 4 uur denk ik wel in nuland
Meh, grieperig, voor de rest gaat het wel lekkerquote:
Ooh een te droge antwoord?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
Maar had het eigenlijk over mijn quote
Nee nog nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:16 schreef Ro-ald het volgende:
Dientje zet jezelf dan op aanwezig in het meettopic?
Oh oke.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
straks gaat het toch nog niet door
Nee, je deed me quoten voordat ik mn PI ninja had gewijzigd.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi
Terug van school en rijles
quote:
Typisch slimme baasquote:
huh? wat was het eerst dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, je deed me quoten voordat ik mn PI ninja had gewijzigd.
Ik heb 3 instructeurs gehadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die gast:
SPIEGELEN SPIEGELEN ZPIEGELN EINZWEI SPIEGELEN
die 2equote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb 3 instructeurs gehad2 ervan waren kneusjes. 1e luie neger en de 2e was meer bezorgd om zn net nieuwe auto ('NEEM DIE RONDE VERKEERSDREMPEL WEL RÉCHT ANDERS SLIJTEN DE SCHOKBREKERS NIET HETZELFDE')
de laatste was een toffe gast en had m toen ook binnen no time
Wut niet leren spiegels te gebruikenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vreselijk zo'n stresskip naast je terwijl je al zenuwachtig bent
Luie neger was ook niet alles, kwam gewoon een half uur te laat en dan rekende hij wel volledige lestijd van mijn pakketOf hij belde, terwijl hij al tien min te laat was dat hij niet meer kwam want zn kind was ziek.
En hij woonde gewoon bij mij in de straatIk kon gewoon op balkon gaan staan en dan zag ik zn auto nog staan voor de deur (ik lesde altijd heel vroeg).
Hij heeft me in die paar maanden ook niet geleerd om in mn spiegels te kijkenZei alleen maar: oh hier rechts, hier links. That's it
Niet veel later nadat ik ging klagen werd hij dan ook ontslagen
Ja preciesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut niet leren spiegels te gebruikendamn terecht dat hij ontslagen is.
Ging wel goed opzich denk ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
LBtjeGing je rijles weer zo goed?
Jouw rhymesquote:
Bedankt manquote:
Hihiquote:
Ik wilde zeggen: Bakkes houwenquote:
Ik zal het nooit meer doen sorry het spijt mequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bedankt man
[..]
Hihi
[..]
Ik wilde zeggen: Bakkes houwen![]()
Maar dat kan niet want je bent lb
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:30 schreef Snowbells het volgende:
Aw 2 feestjes volgende week en 1 dag Amsterdam.
Leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Shoppen! Vooral beetje rondwandelen.
log uit dan...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet nog zo fucking veel doen en inpakken en ik zit hier maar
Op mijn bday?quote:
autistquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neh ik doe wel multitasken
Ja, zeg je ouders dat je iets speciaals wil voor je bday en dat ze die dag het huis uit moeten omdat bazenfeestquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, zeg je ouders dat je iets speciaals wil voor je bday en dat ze die dag het huis uit moeten omdat bazenfeest
oh naja dan nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Nee dat willen ze wel hebben
Opslaan voor nageslachtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Als ik eigen huisje heb, is iedereen welkom hoor
Hi OVquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf ik zie intro met een andere chick staan
OMG WA FOTO NUquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf ik zie intro met een andere chick staan
Ik heb volgende week 'vakantie'. Lees: tentamens en paper deadlinesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:40 schreef Snowbells het volgende:
Zin in vakantieeee. Morgen bios (geen idee welke film)
Ik denk al, het loeder stuurt me net nog een kusje op wa.quote:
Awquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb volgende week 'vakantie'. Lees: tentamens en paper deadlines
Mehehequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk al, het loeder stuurt me net nog een kusje op wa.
Jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook? als je een grapje maakt dat jij het hardste lacht..
T-Mobile OVquote:
Waarom huilen als je mij een hartje stuurtquote:
En het dan niet willen vertellen omdatquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jasoms al voordat ik het heb verteld
Nee ik vertel het altijd gewoon als ik je uitlachquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En het dan niet willen vertellen omdat
Oh nee een binnenlolletje
hekel daar aan
Was voor LB want slechte humor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom huilen als je mij een hartje stuurt
Valt toch weinig uit te lachen aan mij..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee ik vertel het altijd gewoon als ik je uitlach
Oh ik moest wel lachenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Was voor LB want slechte humor.
Jij had een binnenlolletje en wou mij niet vertellenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:42 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En het dan niet willen vertellen omdat
Oh nee een binnenlolletje
hekel daar aan
Achter je rug om meer inddquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Valt toch weinig uit te lachen aan mij..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij had een binnenlolletje en wou mij niet vertellen
Nee, ik keek je aan en moest lachenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij had een binnenlolletje en wou mij niet vertellen
mij een huil pi gevenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Was voor LB want slechte humor.
Ohhhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar bij droge humor plaats ik altijd [ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar bij droge humor plaats ik altijd [ afbeelding ]
Wat waarom?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, ik keek je aan en moest lachen
Somsquote:
KPN OVquote:
Oke G sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Genoeg G niet uitmelken die grappen, laat de koe heel.
quote:
Iedereen is in de leer, je hebt nooit genoeg geleerd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oke G sorryik moet nog leren toch
Ik ruik shoarma en ik ga het nog eten ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK RUIK FRIET SPECIAAL
IK WIL HET
Frietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK RUIK FRIET SPECIAAL
IK WIL HET
verpkapte patat/friet discussie postquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK RUIK FRIET SPECIAAL
IK WIL HET
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Iedereen is in de leer, je hebt nooit genoeg geleerd.
Verdovende middelen die verdoven die gevoelens ja hahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
ik wil dit gevoel niet meer voelen
Wie is Dino dit is een gesprek onder 4 ogen in een openbare ruimte ga geen mensen erbij halen.quote:
moest je maar geen bier om 09:30 gaan klappenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:47 schreef Plastic_zak het volgende:
ik wil dit gevoel niet meer voelen
Kom dan ikke stuur mijn hond op je afquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Oceanview het volgende:
Ik ga muh vader haluhh h00Wrr!!1!!11
Sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wie is Dino dit is een gesprek onder 4 ogen in een openbare ruimte ga geen mensen erbij halen.
Je zei: "Ik hoef niks te leren, ik weet alles"quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
moest je maar geen bier om 09:30 gaan klappen
Ja dit is wel waar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je zei: "Ik hoef niks te leren, ik weet alles"
quote:
Spinazie kan ook lekker zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef Typisch het volgende:
Vuile.
Ik wilde spinazie eten en nu las ik frietpatataids en nu heb ik daar trek in, door jullie word ik dik .
doe de spiegel gebruiken XDquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme wilde ik net een foto maken van iemand met een super dikke kont loopt ze weg
Had je wel het klik geluidje uit gezet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godverdomme wilde ik net een foto maken van iemand met een super dikke kont loopt ze weg
Allichtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Had je wel het klik geluidje uit gezet?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja wat, voor als je mensen stiekem fotografeerd en je hoort opeens *klik* en daarna kijkt die gene omhoog en sta jij daarquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja wat, voor als je mensen stiekem fotografeerd en je hoort opeens *klik* en daarna kijkt die gene omhoog en sta jij daar
[ afbeelding ]
Daar heb ik schijt aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ja wat, voor als je mensen stiekem fotografeerd en je hoort opeens *klik* en daarna kijkt die gene omhoog en sta jij daar
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan.
Weer iets geleerd vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou wel wat voor jou zijn hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat zou wel wat voor jou zijn he
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga weg vieze rotterdammer mongol
Tuurlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik der zag was mijn vriendin nog een vrouwtje hoor.
Trannie alertquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vorige keer toen ik der zag was mijn vriendin nog een vrouwtje hoor.
Ik kwoote jou hoor mafkeesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is ook niet aardig om snow zo te noemen.
doe es aardig johquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kwoote jou hoor mafkees
Herinneringen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
Wel allemaal oefenen voor zaterdag he? Als je de tekst niet kent wordt FL boos![]()
Werkweek met allemaal mensen uit Eindhoven die dit zingen.quote:
FL wordt niet boos op mijquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:20 schreef Ro-ald het volgende:
Wel allemaal oefenen voor zaterdag he? Als je de tekst niet kent wordt FL boos![]()
Hahaha Guus Meeuwisquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Werkweek met allemaal mensen uit Eindhoven die dit zingen.
Jij kent ook de tekst.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
FL wordt niet boos op mij
Ik ga met een braboquote:
Ja domme vraag eigenlijkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga met een brabowat denk je zelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |