SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn huidige is ook enorm in vergelijking met wat ik vroeger had.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
overigens zijn die moderne kinderhoepels veel te licht voor een volwassene, vroeger waren ze nog gewoon van massief plastic
Twee tientjes ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Was ie duur?
Hoeeee duur hihaho
Stelten = pijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
nostalgisch kinderspeelgoed
Klossen
Loloballen
Hoepels
stelten
Ik ben voor mini-Mirs.quote:
Ze hebben ook een haaienvlieger.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.beachthings.co.uk/inflatable-shark-91cm-long/
(vraag me niet hoe (hehehe, hoe) ik op deze site kom)
Wrom moet ik hier nog steeds zo om lollerenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wrom moet ik hier nog steeds zo om lolleren![]()
Er kan geen zin meer voorbij komen zonder hoe (ook als collega's het zeggen) en ik die zit te grinnikenquote:
Same. Ik zit dan ook echt van hehehehe te lolleren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Er kan geen zin meer voorbij komen zonder hoe (ook als collega's het zeggen) en ik die zit te grinniken
Matigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, mijn heksen kunnen ineens niet met halloween voor de kinderlampionnentocht.
Een vanwege zwangerschap en de andere wegens borderline.
DAT WIST JE 2 MAANDEN GELEDEN OOK
Er is maar zo weinig in dit bericht dat ik begrijpquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
godsamme, mijn heksen kunnen ineens niet met halloween voor de kinderlampionnentocht.
twee buurtgenotes doen theater, en die begeleiden altijd de lampionnentocht voor kleuters die we met halloween doen. In een heksenpak met een leuke act. En krijg net een mail dat ze allebei niet kunnen, een wegens zwangerschap en de andere wegens stemmen in d'r hoofd.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Er is maar zo weinig in dit bericht dat ik begrijp
Wanneer is die tocht? 11 november?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
27 oktober.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wanneer is die tocht? 11 november?
Ah, duidelijkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
twee buurtgenotes doen theater, en die begeleiden altijd de lampionnentocht voor kleuters die we met halloween doen. In een heksenpak met een leuke act. En krijg net een mail dat ze allebei niet kunnen, een wegens zwangerschap en de andere wegens stemmen in d'r hoofd.
Het is geen Sint Maarten jonge.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Wanneer is die tocht? 11 november?
ohquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is geen Sint Maarten jonge.
een hormonster en een wackoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ah, duidelijker
Volgens mij zijn dat omstandigheden die die act alleen maar garpiger maken, maar dat zal wel weer aan mij liggen
alleen snoepgrage kinderen kennen hetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Volgens mij kennen ze dat daar niet eens, bedenk ik me nu.
EN ALTIJD DIE VERDOMDE ZURE MANDARIJNEN EN TAAITAAI WAAR JE ELKAAR MEE DE HERSENS KAN INSLAANquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alleen snoepgrage kinderen kennen het
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
EN ALTIJD DIE VERDOMDE ZURE MANDARIJNEN EN TAAITAAI WAAR JE ELKAAR MEE DE HERSENS KAN INSLAAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |