quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:23 schreef Braamyo het volgende:
[..]
4,5 m graniete arechtblad word er volgende week bij mij geplaatst
18000!?! Netjesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
Duurt lang
[..]
Tevens is de OP mijn 18000e post
Dat klopt, ik wilde ook helemaal geen lapo, dus ben heel blij dat jij dit SC-ding weer hebt gemaakt, ik snap dat nooitquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
Duurt lang
Je vond het dus eigenlijk niet te lang duren, je wilde je 18000 gewoon halen door middel van een OP!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
Duurt lang
[..]
Stiekem had ik al zo'n idee jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dat klopt, ik wilde ook helemaal geen lapo, dus ben heel blij dat jij dit SC-ding weer hebt gemaakt, ik snap dat nooit
Jawel ik vond het wel lang durenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je vond het dus eigenlijk niet te lang duren, je wilde je 18000 gewoon halen door middel van een OP!
insert yoda stemmetjequote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stiekem had ik al zo'n idee ja
[..]
Jawel ik vond het wel lang duren
Hij wilde geen topic aanmakenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
insert yoda stemmetje
patience you must have
blijf maar zitten, ik kom je wel helpen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ga me zo eens aankleden, denk ik! Maar ik zit nog zo lekker
Bloot blijven ftw.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ga je anders naakt naar je sollicitatiegesprek?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Dacht zoiets gelezen te hebben laatstquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef MeneerLogica het volgende:
Vin, ik herken je nu niet meer zonder je plaatjehelemaal raar. Alsof je iemand ziet die ze kapsel drastisch verandert heeft. Het went wel.. maar het aanzicht blijf raar.
I knowquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kif, je bent echt levenloos.
kapsel kun je niet terugdraaien dit wel. het blijft raar...moet nog wennenquote:
Hosselaarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I knowDaarom moeten wij ook afspreken
Truequote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
kapsel kun je niet terugdraaien dit wel. het blijft raar...moet nog wennen
Ik ga jou hosselenquote:
Hij is ook gelijk ze rauwe beestachtige uitstraling kwijt. Zat hem dus allemaal in het plaatje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:35 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
kapsel kun je niet terugdraaien dit wel. het blijft raar...moet nog wennen
Ik verander hem zo weer terug hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hij is ook gelijk ze rauwe beestachtige uitstraling kwijt. Zat hem dus allemaal in het plaatje.
denk dat hij dat hosselen nu kan vergeten. zijn magie is hij hiermee zeker kwijtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Hij is ook gelijk ze rauwe beestachtige uitstraling kwijt. Zat hem dus allemaal in het plaatje.
Leven is overrated.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kif, je bent echt levenloos.
Jezus, zit hier gelijk nat te worden.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik verander hem zo weer terug hoor
veel plezier!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:38 schreef Braamyo het volgende:
Zo, ik gaan aan de arbeidt, check jullie later !
quote:
Dat moet ik niet hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Jezus, zit hier gelijk nat te worden.
zit je ons hier gewoon te teasen van pepperheet naar ijskoud....quote:
Duhquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:41 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
zit je ons hier gewoon te teasen van pepperheet naar ijskoud....
Ik had Till Lindemann van Rammstein als UI, nu heb ik Kifquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik volg hier echt geen kut van
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had Till Lindemann van Rammstein als UI, nu heb ik Kif
Ik zie het niet op mn mobielquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had Till Lindemann van Rammstein als UI, nu heb ik Kif
Ok, wachtquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zie het niet op mn mobiel
Mogguh.quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Mogguh.
ik was er al hoor, maar druk aan het werk, en af en toe spiek ik even of het hier over iets gaat wat ik kan volgen...
Gestuurd via whatsappquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Gestuurd via whatsapp
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou jij nog een UI van Zapp, hebben we de rolverdeling ook weer scherp
morgenquote:
Zappquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nou jij nog een UI van Zapp, hebben we de rolverdeling ook weer scherp
lange nacht?quote:
Ik wilde het net zeggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zapp
Nee, ik ben meer een Amy, zo'n nymph weetjewel.
Vanaf vandaag zorg ik weer goed voor mezelf. Kopje thee 's ochtends, broodjes, fruit.quote:
Goed zoquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanaf vandaag zorg ik weer goed voor mezelf. Kopje thee 's ochtends, broodjes, fruit.
Noesquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:57 schreef Mistress_X het volgende:
En ik heb me toch beroerd geslapen
Ach ziel. Was vriendje weer niet thuis?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:57 schreef Mistress_X het volgende:
En ik heb me toch beroerd geslapen
Geef hem een por? Of helpt dat niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn wederhelft lag de hele nacht flink te snurken
quote:
Oh ik haaaaat datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren zei vriendin nog dat ik steeds slanker aan het worden was. Toen had ik net friet met joppiesaus naar binnen gewerkt en dacht ik: "Kut, ja ... Dat is ook zo. Dat moet ik zo houden ook".Dus eventjes geen ongezonde shizzle meer. Toch niet goed voor m'n darmpjes, al dat vet.
Ik mocht mijn ex altijd een knietje of elleboog geven als hij dat deed. En dat deed ik natuurlijk ook. Na een paar keer hield hij wel op.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:58 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Helpt even, paar minuten en dan weer dat gesnurkquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geef hem een por? Of helpt dat niet?
Oh das wel stomquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:00 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Helpt even, paar minuten en dan weer dat gesnurk
Ik ga m'n best doen. Gezonder eten en niet meer op het station/school halen. Kost zoveel geld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Maar je bent weer goed bezig zo te horen
Met als gevolg dat ik niet kan slapen want ik moet hem steeds porrenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht mijn ex altijd een knietje of elleboog geven als hij dat deed. En dat deed ik natuurlijk ook. Na een paar keer hield hij wel op.
niets houdt me tegen. ze geeft een knietje, elleboog. uiteindelijk neus dichtknijpen en dan wordt ik wakker en dan opzij liggen en dan houdt het eindelijk op. heb zelfs al een neusoperatie gehad maar zelfs dat hielp nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik mocht mijn ex altijd een knietje of elleboog geven als hij dat deed. En dat deed ik natuurlijk ook. Na een paar keer hield hij wel op.
Ik mocht het niet, ik deed het wel en het hielp geen flikkerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar, best zonde. Meenemen is 100x goedkoper.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Gezonder eten en teveel op het station/school halen. Kost zoveel geld.
Soms moeten ze net wat anders liggen en dan gaat het ineens goed. Maar ik vind het zelf ook hondsirritant hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Met als gevolg dat ik niet kan slapen want ik moet hem steeds porren
Ik mag het wel van mijn vriend, maar het werkt niet, zelfs een plantenspuit werkt nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht het niet, ik deed het wel en het hielp geen flikker.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik mocht het niet, ik deed het wel en het hielp geen flikker.
WTF, lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:02 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ik mag het wel van mijn vriend, maar het werkt niet, zelfs een plantenspuit werkt niet
Idd, maar dan moet ik dat allemaal inkopen enz. Morgen maar weer eens boodschapjes doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar, best zonde. Meenemen is 100x goedkoper.
Succes
Ja dat snap ik dat je daar eerst boodschappen voor moet doenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, maar dan moet ik dat allemaal inkopen enz. Morgen maar weer eens boodschapjes doen.
Hij zorgde dat hij pas ging slapen als ik sliep. Maar dat helpt maar deelsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:02 schreef Fera het volgende:
[..]Dat is helemaal kut. Naar de bank schoppen dan maar.
Ja, maar ik bedenk me gewoon net dat het ondertussen weer nodig is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat je daar eerst boodschappen voor moet doen
Ik had graag nog een uurtje of anderhalf meer geslapen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:00 schreef TheClown1 het volgende:
jjh dan ben je nog vroeg wakker als je toen pas thuis was!
Ja, idd ... Ik word altijd wakker als iemand bij me in bed kruipt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij zorgde dat hij pas ging slapen als ik sliep. Maar dat helpt maar deels.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedenk me gewoon net dat het ondertussen weer nodig is.
Ben pas om 8 uur thuis, dan zijn ze dicht.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja vanavond nog boodschappen dus is ook niet alles
Ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd ... Ik word altijd wakker als iemand bij me in bed kruipt.
Ook op donderdagavond?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben pas om 8 uur thuis, dan zijn ze dicht.
kan ik me voorstellen. moet er vanavond om 2uur uit. weet niet hoe ik dat ga doen want normale ritme is rond middernacht naar bed en om 7 uur eruit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik had graag nog een uurtje of anderhalf meer geslapen.
Oh, dat niet. Het was zo oorverdovend dat ik sowieso wel wakker werdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd ... Ik word altijd wakker als iemand bij me in bed kruipt.
O ja, ik woon nu in een stad.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat niet. Het was zo oorverdovend dat ik sowieso wel wakker werd.
Hehequote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja, ik woon nu in een stad.Moet ik even kijken, maar ik weet niet of ik dan zin heb om alles nog te halen.
Morgen heb ik vrij.
Ja, verplicht presentaties kijken van andere klassen. Echt doodsaai ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheIk verwacht van niet na zo'n lange dag school
![]()
Jeuj, weekend
Pindakaas bahquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef MeneerLogica het volgende:
Godver, me kipfilet en kaas zijn op. Nu 6 broodjes pindakaas -.- Komt me nu al me strot uit
Zes broodjes, daar doe ik bijna een week mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef MeneerLogica het volgende:
Godver, me kipfilet en kaas zijn op. Nu 6 broodjes pindakaas -.- Komt me nu al me strot uit
Haha jezus, ik eet er 12 per dagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Zes broodjes, daar doe ik bijna een week mee.
Ik vind het ranzigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:08 schreef MeneerLogica het volgende:
Vind t wel lekker, en is goed voor je. Maar 6 is te veel.
Ah bah, daar heb ik een hekel aanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, verplicht presentaties kijken van andere klassen. Echt doodsaai ...Maar het is in de hoorcollegezaal dus ik zet gewoon FOK! open.
Hoeveel heb je er al op dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:07 schreef MeneerLogica het volgende:
Pindakaas met een klein laagje boter eronder. Zo slecht, maar wel lekker.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:08 schreef MeneerLogica het volgende:
Vind t wel lekker, en is goed voor je. Maar 6 is te veel.
ik kan er ook niet tegen. vreselijke lucht is dat en de smaak.....niet te omschrijven.quote:
Nu 2, nog 4 to go.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah bah, daar heb ik een hekel aanGelukkig is er nog FOK!
[..]
Hoeveel heb je er al op dan?
Damn. Ik ben niet zo'n broodeter. Liever brinta, yoghurt of een salade.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha jezus, ik eet er 12 per dagPlus fruit.
Je lijkt mijn vriend wel, die eet ook altijd zoveel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha jezus, ik eet er 12 per dagPlus fruit.
Pindakaas is niet slecht voor je hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Pindakaas met een klein laagje boter eronder. Zo slecht, maar wel lekker.
Thank god there's FOK!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah bah, daar heb ik een hekel aanGelukkig is er nog FOK!
[..]
Hoeveel heb je er al op dan?
Die lucht inderdaadquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:09 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik kan er ook niet tegen. vreselijke lucht is dat en de smaak.....niet te omschrijven.
Weet ik, maar met extra boter is het niet heel gezond. Beetje overbodig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Pindakaas is niet slecht voor je hoor
Haha ja dat klopt, ook al is boter tot een bepaald punt wel goed voor je.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik, maar met extra boter is het niet heel gezond. Beetje overbodig.
True.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:10 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja dat klopt, ook al is boter tot een bepaald punt wel goed voor je.
snickers eet ik ook niet. ooit als kind een beugel gehad. ortho zei geen kauwgum. ik kon het niet weigeren. kauwgum bleek plakken aan de beugel. toen moest ik pindakaas smeren op het plastic en een uur in de vriezer. je kon het dan zo afkrijgen maar daarna echt moeite gehad met die beugel. die geur kon ik er niet vanaf poetsen.quote:
Kickboksen ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:13 schreef MeneerLogica het volgende:
Aanstellers, is goed voor je spieren!
Heul niet. Als je niet traint maakt het geen zak uit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:13 schreef MeneerLogica het volgende:
Aanstellers, is goed voor je spieren!
hahahaha, sorryquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
snickers eet ik ook niet. ooit als kind een beugel gehad. ortho zei geen kauwgum. ik kon het niet weigeren. kauwgum bleek plakken aan de beugel. toen moest ik pindakaas smeren op het plastic en een uur in de vriezer. je kon het dan zo afkrijgen maar daarna echt moeite gehad met die beugel. die geur kon ik er niet vanaf poetsen.
Iedereen traint wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet. Als je niet traint maakt het geen zak uit.
Goed eten is anders dan veel etenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:14 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als je hard traint en niet goed eet is er niks goed voor je spieren.
Gezond + veel = snellere spier opbouw als je je lichaam kent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:14 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Goed eten is anders dan veel eten
na 10 jaar is mij dit nog bijgebleven. ben ook niet zo blij als mijn vrouw pindakaas wil eten.quote:
Ik train alleen mijn rechter onderarm.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan toch nietjij je zin. Jij traint je rechterzijde ook toch.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dan toch nietjij je zin. Jij traint je rechterzijde ook toch.
Nietus, je borst+ bovenarm spant zich ook aan!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik train alleen mijn rechter onderarm.
Mijn vriend beweerd andersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Gezond + veel = snellere spier opbouw als je je lichaam kent.
Had het over jezelf plezieren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Nee.
Niet iedereen doe aan sport.
Heb zelf een graad in voedingsdeskundige dus weet wel waarover ik het heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Mijn vriend beweerd anders
Gezond eten, dat is het belangrijkste, en gebalanceerd.
Hij leverd vaak zeer zware inspanningen ivm zijn werk, en zo word het ook aangegeven door de sportinstructeurs op zijn werk.
Touchéquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:15 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nietus, je borst+ bovenarm spant zich ook aan!
Jij had het over dat pindakaas sowieso goed voor spieren je is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Had het over jezelf plezieren.
Oke dan formuleer ik het zo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij had het over dat pindakaas sowieso goed voor spieren je is.
Dat ontken ik ook niet, maar als je in een bepaalde tijdsspanne erg veel inspanning moet leveren is gebalanceerd eten toch echt beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb zelf een graad in voedingsdeskundige dus weet wel waarover ik het heb.
Dat is beter ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oke dan formuleer ik het zo.
Als je traint, en je wilt spieren kweken. Is pindakaas een goede keuze voor op brood.
Ja oke dat is zeker waar, ik had het meer over trainen met regelmaat. Begreep je verkeerdquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, maar als je in een bepaalde tijdsspanne erg veel inspanning moet leveren is gebalanceerd eten toch echt beter.
Dat kloptquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:17 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oke dan formuleer ik het zo.
Als je traint, en je wilt spieren kweken. Is pindakaas een goede keuze voor op brood.
Inderdaad, we praatten langs elkaar heen, jij had het over kweken van spiermassa, ik over het leveren van een enorme fysieke inspanningquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:18 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja oke dat is zeker waar, ik had het meer over trainen met regelmaat. Begreep je verkeerd
Buk maarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:19 schreef Murdera het volgende:
Mensen die elkaar gelijk geven.![]()
Ik wil bloed zien.
Ja idd, en enorme fysieke inspanning maar explosief is ook weer verschillend. Maar snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:19 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Inderdaad, we praatten langs elkaar heen, jij had het over kweken van spiermassa, ik over het leveren van een enorme fysieke inspanning
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik wil roken maar me keel zegt needus doe het niet.
Tuurlijk wil ik je wel vin, begrijp sarcasme nou is.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat je me toch niet hoeftVerlost van de kusjes
Ok, op mijn schoenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:27 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Tuurlijk wil ik je wel vin, begrijp sarcasme nou is.je voor jou! (waar je maar wilt
)
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je DM zegt wel wat anders, jij bent echt vies
Komt omdat je te druk was met andere dingen aanrakenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog geen DM knop aangeraakt vandaag.
Nou moe zegquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nou zeg, dit vind ik niet kunnen hoor! BAN!
Heul nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:30 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Komt omdat je te druk was met andere dingen aanraken
Hij is heul geen homo heurquote:
Dat weet ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet
[..]
Hij is heul geen homo heur
Doeiquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef MeneerLogica het volgende:
Naja ik ga maar weer even wat doen.dag allemaal
Vooruit dan maarquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nooit is eenterug voor Logica
weer pindakaas?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:42 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Uggs zijn bah
Kwam in mijn beeld toen ik voor schoenen zat te kijken op zalando
Oh, die vind ik tof. En ze lopen heerlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:42 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Uggs zijn bah
Kwam in mijn beeld toen ik voor schoenen zat te kijken op zalando
Jij kijkt wel vaak hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:43 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Ja, kijken of er nog iets moois tussen zat, krijg je mijn nachtmerrie in beeld, Uggs
Dat meen je niet!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die vind ik tof. En ze lopen heerlijk.
2 weken geleden, niet overdrijven Vinniieequote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij kijkt wel vaak he
Die laarzen die je van de week postte nog gekocht?
Is mijn geheugen zo goed dat ik iets van 2 weken geleden kan onthouden?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
2 weken geleden, niet overdrijven Vinniiee
Heb je ze al eens aan gehad?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:45 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Dat meen je niet!!!!!
En ze zijn achterlijk duur.
Nee, en ik wil ze ook niet hebbenquote:
Dan snap ik je uitspraak.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:49 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee, en ik wil ze ook niet hebben
Wat vind je van deze trouwens?
http://www.zalando.nl/ken(...)d-ke311a01g-302.html
Gelukkig mogen we van smaak verschillenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan snap ik je uitspraak.
En die pumps zijn butt ugly.
Jup.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Gelukkig mogen we van smaak verschillen
Jezus. Paar weken geleden wilde je ze zelf nog kopen..quote:
Toen had ie TGND nog niet geneukt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus. Paar weken geleden wilde je ze zelf nog kopen..
Ja, jouw Miranda zegt dat altijd, hè? Ons Heloef vertelt van die topverhalen, zoals hij ze vertelt, vertelt geen een ze.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef heloef het volgende:
Kaneel ik heb een topverhaal. Maar dat is natuurlijk een van mijn specialiteiten.
Mijn nichtje is verloofd. Dit is niet zo vreemd maar wat is het opvallende hier aan?
A. Ze is jonger dan mij
B. De familie zit nu op mijn verloofde te wachten.
C. Al het bovenstaande is correct.
LEGO Batman 2. Helemaal uitgespeeld.quote:
Dat waren anderenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jezus. Paar weken geleden wilde je ze zelf nog kopen..
Onzin. Gewoon zeggen dan sommige en niet +1. Zo kom j wel heel erg over als; ik waai met alle winden mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat waren anderenNiet het standaard model
Is dit niks voor jou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat waren anderenNiet het standaard model
Je bedoelt, ik zeg hetzelfde als het meisje dat ik wil hosselenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon zeggen dan sommige en niet +1. Zo kom j wel heel erg over als; ik waai met alle winden mee.
Ok, zit wat inquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon zeggen dan sommige en niet +1. Zo kom j wel heel erg over als; ik waai met alle winden mee.
hahaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt, ik zeg hetzelfde als het meisje dat ik wil hosselen.
Ahhhh.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef Fera het volgende:
The road of suffering continues. Twee tussenuren.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:01 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Is dit niks voor jou?
[ afbeelding ]
http://www.aguysguide.nl/2011/03/verboden-mode.htmlquote:UGGs
UGG's zijn lekker warm en comfortabel, maar alles behalve fashionable. Alle vrouwen lopen er mee en als mannen UGG’s dragen dan denk je al snel dat ze homo zijn. Gelukkig weten de echte homos het wel te combineren. Als je outfit er niet mee eens is, dan zijn wij dat ook niet. De UGG's worden dan snel UG(GS)LY!
Van jou altijd.quote:
Pauperschoenen.quote:
Uggly indeed.quote:
Ik knap echt gigantisch af op mannen die dat soort schoenen dragenquote:
Ik vind ze echt spuuglelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draag ze nu.
Pauperschoenen.Jij kan ze niet eens betalen.
Kan ik wel begrijpen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik knap echt gigantisch af op mannen die dat soort schoenen dragen. Hoe lekker ze ook mogen lopen
.
Dat maakt het niet minder triest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overigens had ik ze op de meet ook aan.
Ugg heeft wel meer modellen dan alleen de sloffen die jij kentquote:
Ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt, ik zeg hetzelfde als het meisje dat ik wil hosselen.
Mijne zijn toch wel 2 keer zo prijzig hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze echt spuuglelijk.
Ik kan All Stars betalen, dus kan ik ook Air Maxes betalen. Maar ik zou ze nog niet dragen als ik er geld bij kreeg.
Te cute.quote:
Zoveel geld voor een paar sportschoenen uitgeven??quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijne zijn toch wel 2 keer zo prijzig hoor.
Maar dan heb je de schoenen toch niet aan.quote:
Als we een prijzige schoenen wedstrijd gaan houden dan win ik. Dus begin er maar niet aanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijne zijn toch wel 2 keer zo prijzig hoor.
Zoals ik zei, dat was een ander model.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.dat bedoel ik. Gewoon dom, zit ik een maand geleden met hem nog te praten over uggs en welke hij mooi vond en wilde kopen en hier spamde en dan nu dit.
kan ik niet tegen.
Awwww.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Te cute.
Gisteren lag ik met m'n hond op de bank te knuffelen. Hij sliep als een baby, zo lief.Vriendin heeft 'm graag op de bank, vindt ze gezellig.
145, valt wel mee dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:07 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Zoveel geld voor een paar sportschoenen uitgeven??
Ik ben wel wijzer dan een wedstrijd met jou aan te gaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als we een prijzige schoenen wedstrijd gaan houden dan win ik. Dus begin er maar niet aan.
Ik ook niet. Helemaal omdat hij best wel weet dat Ugg heel veel modellen heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja.dat bedoel ik. Gewoon dom, zit ik een maand geleden met hem nog te praten over uggs en welke hij mooi vond en wilde kopen en hier spamde en dan nu dit.
kan ik niet tegen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
145, valt wel mee dus.
Maar ze zijn erg fijn. Stevig (ik verneuk schoenen nog wel snel en deze houden het al lang uit) zitten heerlijk en vallen niet echt op, de meeste mensen zien het niet tot ik ze er op attendeer.
[..]
Ik ben wel wijzer dan een wedstrijd met jou aan te gaan.
Dat weet ik, maar ik heb het over de sloffen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ugg heeft wel meer modellen dan alleen de sloffen die jij kent.
Want.quote:
In huis zijn Crocs wel chill, maar ik ga d'r echt niet mee buiten lopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik heb liever Crocs dan serverproblemen.
Liever crocs dan aids.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk per definitie een afkeer van sneakersquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik ben best dol op mijn nette schoenenMaar Vans lopen ook wel lekker
Geil.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee dit:
Een combi-boorhamer
[ afbeelding ]
Ik doelde eigenlijk meer op alle soorten schoeisel in de wereldquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar gaan mijn kansen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk per definitie een afkeer van sneakers. Alleen All Stars kan ik nog mee omgaan, verder is eigenlijk alles een no go
.
wat is er zo lekker aan die crocks? lopen ze zo lekker ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
In huis zijn Crocs wel chill, maar ik ga d'r echt niet mee buiten lopen.
Dat in combinatie met de gedachte aan een voorbinddildo.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee dit:
Een combi-boorhamer
[ afbeelding ]
Daarvan krijg ik hem niet omhoog.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:16 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee dit:
Een combi-boorhamer
[ afbeelding ]
Ik heb ze nog nooit aan gehad.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
In huis zijn Crocs wel chill, maar ik ga d'r echt niet mee buiten lopen.
Liever jouw kontje in bed dan crocs.quote:
Oooooooowwwwquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk meer op alle soorten schoeisel in de wereld.
Dus jouw vriend moet altijd op nette schoenen lopen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk per definitie een afkeer van sneakers. Alleen All Stars kan ik nog mee omgaan, verder is eigenlijk alles een no go
.
nu zijn we wel nieuwsgierig wat het is hahaquote:
[SEX SC #323] Met een zonnetje in de herfstquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:17 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
nu zijn we wel nieuwsgierig wat het is haha
Dat komt omdat je het niet probeertquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar gaan mijn kansen.
mijn nette schoenen kan ik nog steeds niet een dag dragen.
Hij moet niksquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jouw vriend moet altijd op nette schoenen lopen?
jij sukkelquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
Wtf, ik wil een aardbeiensmoothie, gooi ik er banaan bij door.
Ik heb ze elke avond aan. Laatst naar werk aangedaan, maar alleen op de heen weg kunnen dragen wegens enorme blaren.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het niet probeert.
Zijn ze dan niet te groot of te klein?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ze elke avond aan. Laatst naar werk aangedaan, maar alleen op de heen weg kunnen dragen wegens enorme blaren.
Ik vind dat soort apparaten wel mooi, ik weet alleen niet hoe ik er mee om moet gaan. Maar ik wil dat ooit nog wel leren eigenlijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:17 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Is een cadeau voor mijn vriend
Alvast voor de kerst
Nope.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Zijn ze dan niet te groot of te klein?
Ik heb met leren schoenen altijd wel dat ik er even een dag of anderhalf aan moet wennen, maar daarna kan ik er hele dagen op lopen, zonder probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |