quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:18 schreef Sekhmet het volgende:
Een penis is een uitgegroeide clitoris!
Niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:21 schreef wolfrolf het volgende:
Ja als je je clit uitknijpt komt er zaad uit en kan je een andere meisje zwang0r maken cool he
Een man (XY) is nog altijd eerder een onderontwikkelde vrouw (XX)...er mist een stukje. Dat proberen ze te compenseren met een piemeltje.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:32 schreef SilentHunterNL het volgende:
Vrouwen zijn gewoon onderontwikkelde mannen.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:05 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Een man (XY) is nog altijd eerder een onderontwikkelde vrouw (XX)...er mist een stukje. Dat proberen ze te compenseren met een piemeltje.
Jongeh dat is mijn garp maar dan nog matigerquote:Op donderdag 11 oktober 2012 16:31 schreef sinepedraap het volgende:
Het is alleen de eikel maar dan heel klein. Wel altijd een clitcondoom om doen zodat jij zelf niet zwanger raakt
Ik lees nooit alle reacties in een topic, voel me er gewoon te goed voor. Sorry.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jongeh dat is mijn garp maar dan nog matiger
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:15 schreef Prissor het volgende:
Ik heb gehoord van meerdere mensen dat een clitoris een ingegroeide penis is. Weet een van jullie of dat zo is?
Zo is het. Een vrouw is een onontwikkelde man.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:18 schreef Sekhmet het volgende:
Een penis is een uitgegroeide clitoris!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |