Maar hoe heet zo'n ding nou?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Luigi het volgende:
Goftedomme zo'n ding kost 55 pleuro's nieuw..
Ik zit even met mijn handen in dat gat van zijn pyamabroek maar zodra ik weer een handje vrij heb....quote:
Je hebt echt geen 2 handen nodig lijkt me?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:47 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zit even met mijn handen in dat gat van zijn pyamabroek maar zodra ik weer een handje vrij heb....
"Inklapbaar achterzitje". Je verwacht het niet he? Nee je moet gewoon op gewicht zoeken kennelijk. Dan valt de baby meuk er vanzelf tussenuit.quote:
Weet je wel hoe groot die van die italiaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hebt echt geen 2 handen nodig lijkt me?
Van wie?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef Lois het volgende:
[..]
Weet je wel hoe groot die van dinges is? Dat gat dus?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef Luigi het volgende:
[..]
"Inklapbaar achterzitje". Je verwacht het niet he? Nee je moet gewoon op gewicht zoeken kennelijk. Dan valt de baby meuk er vanzelf tussenuit.
Over fietsstoeltjes?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo! Gaat het al over seks?
Seks achterop de fiets, dat heb ik echt nog nooit gedaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hallo! Gaat het al over seks?
Op een opklapstoeltje wel?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Seks achterop de fiets, dat heb ik echt nog nooit gedaan
ja dat wel... maar niet op de achteropdefiets variant.quote:
Op de bagagedrager. Zit niet echt lekker kan ik zeggen..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:55 schreef Lois het volgende:
[..]
Seks achterop de fiets, dat heb ik echt nog nooit gedaan
Oh wacht.. bij nader inzienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Op de bagagedrager. Zit niet echt lekker kan ik zeggen..
quote:
jajaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:57 schreef Lois het volgende:
Ja maar dat was allemaal voor mijn hartaanval he, toen ik nog wild was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |