Fixed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:28 schreef Mandamo het volgende:
Ik ben boos! Mijn moeder heeft zomaar de Donald Duck EN de Donald Duck Extra opgezegd zonder dat eerst bij mij melden. Ik Mijn moeder was verdorie al 15 jaar lid! Nu kan ik over 10 jaar niet een brief schrijven aan die donzige eend om te melden dat ik mijn moeder al 25 jaar trouw lid ben is.
TS is 21.quote:
Ja dat kan wel, maar nu mis ik er wel al een paar. De collectie is dan niet meer compleet..quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:38 schreef Quantic het volgende:
Betaal dan lekker zelf voor de DD en meld je opnieuw aan? Of is dat te moeilijk voor je
KLB in de Donald Duck brievenbusquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:32 schreef Faazz het volgende:
Schrijf er een brief van de week over.
Altijd weer die wijfe ja toch!?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:36 schreef t4rt4rus het volgende:
Zet suiker dan gewoon op het lijstje -_-
Troll.quote:
quote:
TS is al een lid, het mannelijke welteverstaan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:33 schreef ikjijallebei het volgende:
Van het weekend weer heerlijk de DD lezen, zorg dat je weer lid wordt TS.
Gratis tip: koop die paar die je evt. zou gaan missen, gewoon los.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Mandamo het volgende:
[..]
TS is 21.
[..]
Ja dat kan wel, maar nu mis ik er wel al een paar. De collectie is dan niet meer compleet..
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef CruellaDeVil het volgende:
Op je 21e je moeder je stripboekjesabonnement laten betalen.
Ik wil het abonnement best zelf betalen, maar ze had wel even mogen melden dat ze hem ging opzeggen zodat ik hem kon overnemen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef CruellaDeVil het volgende:
Op je 21e je moeder je stripboekjesabonnement laten betalen.
Het had al lang bij je opgekomen moeten zijn dat het diep triest is dat je moeder op jouw leeftijd je stripboekjes nog betaalt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:15 schreef Mandamo het volgende:
[..]
Ik wil het abonnement best zelf betalen, maar ze had wel even mogen melden dat ze hem ging opzeggen zodat ik hem kon overnemen.
Stel je aan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het had al lang bij je opgekomen moeten zijn dat het diep triest is dat je moeder op jouw leeftijd je stripboekjes nog betaalt.
quote:
Dan haal je de komende drie weken gewoon even je Duckie bij de boekhandel of supermarkt. Zo moeilijk is dat nou ook weer niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Mandamo het volgende:
[..]
TS is 21.
[..]
Ja dat kan wel, maar nu mis ik er wel al een paar. De collectie is dan niet meer compleet..
Zulke grappen in de DD zijn zo baasquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef HansvanOchten het volgende:
Super de agrarier met een speciaal pad met spruitjes
Nee want lieve moeders moet je dat laten doen.. Waarschijnlijk jelly omdat je moeder een crackhoer was die de DD niet meer kon betalen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:18 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het had al lang bij je opgekomen moeten zijn dat het diep triest is dat je moeder op jouw leeftijd je stripboekjes nog betaalt.
Tsja, lief, lief en nu heeft ze een zoon van 21 die nog de Donald Duck leest.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:02 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Nee want lieve moeders moet je dat laten doen..
Ja.quote:Waarschijnlijk jelly omdat je moeder een crackhoer was die de DD niet meer kon betalen.
Ja maar dat is prima, je kent wel die mensen die je soms ziet dat je denkt van "Wow die guy heeft een t-shirt met G-star erop.. Hem wil ik zijn". Juist die mensen lezen stiekem ook DD.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:05 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Tsja, lief, lief en nu heeft ze een zoon van 21 die nog de Donald Duck leest.
[..]
Ja.
Kunnen die mensen lezen dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:15 schreef Alexjaxx het volgende:
[..]
Ja maar dat is prima, je kent wel die mensen die je soms ziet dat je denkt van "Wow die guy heeft een t-shirt met G-star erop.. Hem wil ik zijn". Juist die mensen lezen stiekem ook DD.
Nou, crack is eigenlijk niet de juiste drug. Mijn moeder snoof gemalen dalmatiërpuppies.quote:En eigenlijk was dat van je moeder maar een gokje het spijt me van je verleden en ik hoop dat je geen crackbaby bent.
Hoe/wat/waar?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U jelly TS
Hebben!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U jelly TS
Serieus, beter knal je die allemaal een keer in een torrent.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
U jelly TS
Dat klopt en bij voorkeur op de wc.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:07 schreef Adrenalini het volgende:
Lag gewoon weer netjes op de mat vandaag toen ik thuis kwam. Echte mannen lezen de Donald Duck.
Mis die tijden wel hoor. Toch is de smartphone een goede, al dan niet zeer hygiënische, vervanging.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt en bij voorkeur op de wc.
Dit jaar staan is de strip op de achterkant weer in dezelfde stijl!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 19:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Die in de OP is echt een van de meest memorabele DD stripjes ooit, dat niveau halen ze tegenwoordig niet meer helaas. Die strips van Dagobert de goudzoeker zijn ook legendarisch goed
DD op de openingspost komt uit 2002. Jwz toen hadden we net de euro.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:29 schreef OhNoes het volgende:
Advies prijs in de OP ¤1,34, nu is het met het goedkoopste abo al ¤1,50, en daarna ¤2,30Dat is dan de abo prijs, niet de losse nummer prijs. waarom is het geen nonprofit organisatie
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
Allemaal te vinden op usenet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:13 schreef Expression het volgende:
Serieus, beter knal je die allemaal een keer in een torrent.
Ik raad je aan om de levensverhalen van oom Dagobert en Donald Duck als... te lezen.quote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 23:08 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
DD op de openingspost komt uit 2002. Jwz toen hadden we net de euro.
Nu is alles duurder geworden.
Ik herinnerde mij dat stripje uit de OP gewoon, terwijl ik toen 8 wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |