Top!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 03:14 schreef rene90 het volgende:
Ik schop hem even naar DIG omdat je niet precies weet wat je zoekt. Daar kunnen ze je adviseren en als je weet of je een 2e hands SSD zoekt kan je in V&A terecht met specifiek jouw vraag.
Ik wil er ook een maar ik mag het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 07:30 schreef J.Appleseed het volgende:
De Samsung 830 zijn inderdaad goed heb ik gehoord. Misschien da'k er zelf ook zo eentje koop binnenkort
Bij de samsung heb je de garantie niet eens nodig.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:17 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Vertex 4 of Intel 520 voor de 5 jaar garantie. Samsung 830 voor 3 jaar garantie en goede kwaliteit.
Een hdd kan ook maar beperkt overschreven wordenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:43 schreef Luigi het volgende:
Elke SSD slijt door veelvuldig beschrijven en heeft een eindige levensduur, maar zolang je 'm niet elke dag 2x wist en helemaal weer volzet is dat niks om je zorgen over te maken. Tegen de tijd dat je daar tegen aan loopt ben je alweer 2 schijven verder.
Games moet je op je ssd doen en applics die je veel gebruikt ook. Hdd's zijn voor opslag.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:42 schreef Neo-- het volgende:
Zo!
Als ik mee had gedaan met Weekend Miljonairs, en ik had de hulplijn "Vraag het Publiek" gekozen, had ik een 100% kans op winnen! haha
Goed, overduidelijk dus de Samsung 830.
Zelf zat ik ook al te denken aan een 128GB (Windows en updates)
Programma's en spellen gaan zoiezo op de andere.
Ik hoor vanuit een aantal hoeken dat er niet te veel op de schijf mag worden geschreven ?
Kan iemand dit bevestigen ?
Of is dit pure nonsens.
Tot zover alvast dank voor alle reacties!
Waarom je progs en games op een andere schijf zettenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:42 schreef Neo-- het volgende:
Zo!
Als ik mee had gedaan met Weekend Miljonairs, en ik had de hulplijn "Vraag het Publiek" gekozen, had ik een 100% kans op winnen! haha
Ik hoor vanuit een aantal hoeken dat er niet te veel op de schijf mag worden geschreven ?
Of is dit pure nonsens.
Zie ik ook veel.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:20 schreef kovenant het volgende:
wel even een tip voor je,
houd altijd minstens 15% vrije ruimte op je SSD , anders keldert performance enorm!
zie regelmatig mensen met ssd in laptops die bagger traag zijn alleen door teveel data op de disc
Zijn zat SSD's waarbij vrije ruimte al ingebakken zit.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:20 schreef kovenant het volgende:
wel even een tip voor je,
houd altijd minstens 15% vrije ruimte op je SSD , anders keldert performance enorm!
zie regelmatig mensen met ssd in laptops die bagger traag zijn alleen door teveel data op de disc
Ach. Ik blijf het een gebruiksvoorwerp vinden. Daarbij kun als je een 128GB koopt best een vrij lange tijd vooruit voor een prima prijs. Ik backup dagelijks, dus mocht mijn SSD er na verloop van tijd mee kappen koop ik wel een nieuwe. Ik ga niet extra letten op niet schrijven met bepaalde software omdat m'n SSD dan sneller slijt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 08:42 schreef Neo-- het volgende:
Zo!
Of is dit pure nonsens.
OS X laat dit aan de gebruiker over.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Zijn zat SSD's waarbij vrije ruimte al ingebakken zit.
Dat kost hij bij de Dixons standaard.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:28 schreef Kevin24 het volgende:
Ik heb zelf ook 128 GB en heb meer dan genoeg ruimte... gewoon niet 20 spellen erop gooien
zag trouwens dat hij heir in de aanbieding is : http://www.wehkamp.nl/Blo(...)CjCpzY_ywzLwy&BC=PLT
Weet nie of het super goedkoop is te lui om de andere te checken
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat kost hij bij de Dixons standaard.
Ze zijn juist een deel voor spellen, maar oke.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:28 schreef Kevin24 het volgende:
Ik heb zelf ook 128 GB en heb meer dan genoeg ruimte... gewoon niet 20 spellen erop gooien
zag trouwens dat hij heir in de aanbieding is : http://www.wehkamp.nl/Blo(...)CjCpzY_ywzLwy&BC=PLT
Kwam hem bij Mycom ook voor een 90,99 tegenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:28 schreef Kevin24 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |