ja.. écht absurd, maar zijn tourschema ten tijde van de Licks Tour was ook absurd.quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Ja ik snap er ook niks van. Al topfit vanaf de tijd dat Kennedy nog in het Witte Huis zat.
quote:Op maandag 6 mei 2013 23:49 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Zijn nu een paar concerten op weg, hebben intussen al wat gasten op het podium gehad. De setlist na de solospotjes van Keith is hetzelfde sinds.. uhm.. 1989 of zo?waar kan ik de setlists vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Setlist, foto's, video's.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:08 schreef exile79 het volgende:
[..]Thanx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Setlist, foto's, video's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het wel aardig dat ze weer een "web vote" doen..
Het lijkt er wel op: http://www.bbc.co.uk/programmes/b036pjjyquote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:58 schreef Luni het volgende:
Morgen @ Glastonbury, ben benieuwd of ze het uitzenden.
M'n mediabox staat ingeschakeld!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:36 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op: http://www.bbc.co.uk/programmes/b036pjjy
Eerste uur alleen heb ik gehoord. Dus niet volledig, maar gelukkig wel uurtje!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:36 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op: http://www.bbc.co.uk/programmes/b036pjjy
Op twitter zag ik al geruchten over de Ziggo Dome. Zou wel tof zijn. Maar niet te klein voor de Stones?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:33 schreef Remy669 het volgende:
Beter kondigen ze na de Hyde Park shows eindelijk wat Europese data aan
Voorlopig zijn ze al langer dan een uur live bezig.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:28 schreef MidnightShow_ het volgende:
Eerste uur alleen heb ik gehoord. Dus niet volledig, maar gelukkig wel uurtje!
Tsja, in Amerika hebben ze ook zo'n zalen gespeeld, geen stadions. Ben alleen bang dat het dan binnen een paar minuten uitverkocht zal zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:32 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Op twitter zag ik al geruchten over de Ziggo Dome. Zou wel tof zijn. Maar niet te klein voor de Stones?
Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Misschien meerdere avonden plannen? Al vrees ik ook voor de prijzen die ze waarschijnlijk zullen vragen.quote:Op zondag 30 juni 2013 10:54 schreef Remy669 het volgende:
[..]
Tsja, in Amerika hebben ze ook zo'n zalen gespeeld, geen stadions. Ben alleen bang dat het dan binnen een paar minuten uitverkocht zal zijn
Prijzen maakt me niet zo heel veel uit maar had ze liever in het Goffert gezien ofzo, ook al is daar het geluid slechter. Met de Ziggo Dome ben je afhankelijk van hoe snel je internet is wil je goede plaatsen krijgen. Als het bij het Goffert/Malieveld is is het waarschijnlijk gewoon general admission en kun je gezellig bij het hek wachten en dan kun je vooraan komen. En je komt natuurlijk makkelijker aan kaartjes.quote:Op zondag 30 juni 2013 11:18 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook bang voor. Misschien meerdere avonden plannen? Al vrees ik ook voor de prijzen die ze waarschijnlijk zullen vragen.
Dingen uit je eigen jeugd blijf je vaak leuk vinden....quote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Heb het bekeken, prima showtje. Wel ben ik nu al een beetje Satisfaction/Brown Sugar-moe, vraag me af hoe de oudere fans dat leuk blijven vinden, die moeten die nummers inmiddels ongeveer 928.895 keer gehoord hebben.
Dit is natuurlijk wel een ander publiek als wat er bij een Stones concert komt.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:12 schreef DrDentz het volgende:
Heb het bekeken, prima showtje. Wel ben ik nu al een beetje Satisfaction/Brown Sugar-moe, vraag me af hoe de oudere fans dat leuk blijven vinden, die moeten die nummers inmiddels ongeveer 928.895 keer gehoord hebben.
Ik was juist erg positief verrast. Bij al die youtube filmpjes (kan ook aan de kwaliteit liggen natuurlijk)quote:
Dat gevoel had ik ook. De vonk ontbreekt.. of, om een van hun songtitels enigszins aan te halen: "Sparks won't fly"..quote:Op maandag 8 juli 2013 21:49 schreef Luni het volgende:
Ja, das mijn mening, ze blazen de menigte niet weg.
Laatste paar nummers had ik dat veel meer, maar in het begin, van wat BBc uitzond, vond ik het maar een matte bedoening.quote:Op maandag 8 juli 2013 23:48 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook. De vonk ontbreekt.. of, om een van hun songtitels enigszins aan te halen: "Sparks won't fly"..
Hij had het over de laatste show van de LEG.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:07 schreef Mr.J het volgende:
Ik heb gisteren een topdag gehad.
Hey heerlijke weer, dichtbij t podium staan, leuke mensen ontmoeten en een super concert maakten dit een dag die mij wel altijd bij zal blijven.
Mick zei wel dat dit de laatste show van de tour was. Geen Europa en Azie dus. Maar of er na gisteren ooit nog een concert komt? Ik hoop t wel, maar ben er niet zeker van.
Laten we t hopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij had het over de laatste show van de LEG.
Oftewel, er komt nog wél een deel.
Er word op IORR heel erg gesproken door een *insider* van de Stones over Ziggo Dome in Oktober/November, en een GRRRegory die in Augustus bepaalde details naar buiten brengt.
http://www.nu.nl/muziek/3(...)-keer-met-album.htmlquote:Rolling Stones voor veertiende keer op één met album
The Rolling Stones voeren voor de veertiende keer de Album Top 100 aan. De rockband van frontman Mick Jagger, die vrijdag zijn 70e verjaardag viert, komt deze week op nummer een binnen met Hyde Park Live.
De plaat verscheen vier dagen geleden en is slechts beperkte tijd te downloaden.
Niet alleen in Nederland staan de Stones aan kop met de liveregistratie van hun jubileumconcerten in het Londense Hyde Park. Ook in landen als Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje voeren de rockers de hitlijst van iTunes, dat Hyde Park Live exclusief aanbiedt, aan.
Hyde Park Live is de veertiende plaat van de Stones die nummer een in de Album Top 100 wordt. De rockers voerden de hitlijst voor het eerst aan met Let it Bleed uit 1969, de laatste keer stonden ze in 2005 aan kop met A Bigger Bang.
The Rolling Stones vierden vorig jaar hun vijftigjarig bestaan. Naar aanleiding van dat jubileum trad de band meerdere malen op in de Verenigde Staten en Groot-Brittannië.
Dat soort momenten vind ik geniaalquote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
MJ: "Charlie, say something to the people"
CW: "Hello"
MJ: "He speaks!!!"
Zal hem zo eens opzetten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:47 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ja. Het is een lekker klinkend livealbum. Op een paar uitzonderingen na (bijv. "Emotional Rescue", "You Got The Silver", "Before They Make Me Run" en "Doom And Gloom") staat de rest van de gespeelde nummers al op hun andere talloze liveplaten. Wat dat betreft voegt deze liveplaat niks toe. Het bevat de 300e liveversie van "Satisfaction" en de 739e liveversie van "Brown Sugar", maar het blijft nog steeds een mooi moment als Keith Richards het riff van "Start Me Up" aanslaat na een explosie van applaus.
Het is gewoon een leuk souveniertje van die twee concerten in Hyde Park. Maar voor een stel 70-jarigen klinken ze wel nog goed.
MJ: "Charlie, say something to the people"
CW: "Hello"
MJ: "He speaks!!!"
quote:The Rolling Stones Sweet Summer Sun - Hyde Park Live DVD & BluRay to be released on 11 November 2013!
The Rolling Stones, with Eagle Rock Entertainment today announce the DVD and Blu-Ray release of The Rolling Stones Sweet Summer Sun – Hyde Park Live. Available from 11 November 2013, Sweet Summer Sun – Hyde Park Live chronicles the Rolling Stones’ historic and triumphant return to London’s Hyde Park with a 2-hour live concert and highlights package including new and unseen backstage footage.
This summer, over 100,000 delirious fans packed into Hyde Park for two spectacular outdoor concerts to see Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts and Ronnie Wood do what they do best. The Stones delivered a five star performance packed full of hits such as ‘Start Me Up’, ‘Brown Sugar’, ‘Jumpin’ Jack Flash’, ‘Miss You’, ‘It’s Only Rock ‘N’ Roll’, ‘Gimme Shelter’, ‘Doom And Gloom’ and ‘Sympathy For The Devil’, as well as one or two surprises.
Mick Jagger said: “It was a great gig…It was beautiful with the sun going down over Hyde Park. I can’t think of a better way celebrate the Rolling Stones’ 50 than doing it on our home patch in front of 100,000 people on a glorious summer night…enjoy it… we certainly did.”
Keith Richards commented: “Coming back to Hyde Park was like a full circle being drawn, and the band were in top form. We thought what could be more appropriate than having a great summer in London!”
From the second the Rolling Stones stepped out onto the stage each night, through to the dazzling firework and pyrotechnic display that heralded the end of the concert, fans old and new were treated to a non-stop, hit after hit performance, which took them through the Stones’ huge back catalogue. Keith Richards wowed the crowds by weaving his charismatic guitar licks with Ronnie Wood’s immense solos, Mick Jagger was on spectacular form, his boundless energy on stage matched by a number of stunning outfit changes, and Charlie Watts the unflappable heartbeat of the band, driving the band on through the set.
Former guitarist Mick Taylor – whose live debut with the Stones took place at the original 1969 Hyde Park concert – joined the band on stage to guest on the bluesy ‘Midnight Rambler’ and on closing track ‘Satisfaction’, whilst long-term live band members Lisa Fischer, Darryl Jones, Chuck Leavell, Bernard Fowler, Bobby Keys and Tim Ries all added their inimitable flair and finesse.
The Rolling Stones Sweet Summer Sun – Hyde Park Live is the perfect way for concert-goers to relive their favourite memories from the gigs, and for their fans to see the band back where they truly belong: live on the stage in their hometown.
TRACKLISTING:
DVD & Blu-ray
1) Start Me Up 2) Its Only Rock n Roll 3) Street Fighting Man 4) Ruby Tuesday 5) Doom And Gloom 6) Honky Tonk Women 7) You Got The Silver Happy 9) Miss You 10) Midnight Rambler 11) Gimme Shelter 12) Jumpin Jack Flash 13) Sympathy For The Devil 14) Brown Sugar 15) You Cant Always Get What You Want 16) (I Cant Get No) Satisfaction
CD
Disc One: 1) Start Me Up 2) Its Only Rock n Roll 3) Tumbling Dice 4) Emotional Rescue 5) Street Fighting Man 6) Ruby Tuesday 7) Doom And Gloom Paint It Black 9) Honky Tonk Women 10) You Got The Silver 11) Before They Make Me Run
Disc Two: 1) Miss You 2) Midnight Rambler 3) Gimme Shelter 4) Jumpin Jack Flash 5) Sympathy For The Devil 6) Brown Sugar 7) You Cant Always Get What You Want (I Cant Get No) Satisfaction
LP
Side A: 1) Start Me Up 2) Its Only Rock n Roll 3) Tumbling Dice 4) Emotional Rescue
Side B: 1) Street Fighting Man 2) Ruby Tuesday 3) Doom And Gloom 4) Paint It Black
Side C: 1) Honky Tonk Women 2) You Got The Silver 3) Before They Make Me Run 4) Miss You
Side D: 1) Midnight Rambler 2) Gimme Shelter
Side E: 1) Jumpin Jack Flash 2) Sympathy For The Devil 3) Brown Sugar
Side F: 1) You Cant Always Get What You Want 2) (I Cant Get No) Satisfaction
TECHNICAL INFORMATION:
Formats:
DVD
Blu-ray
2CD + DVD
3LP + DVD
Deluxe Edition: 60 page book + DVD + Blu-ray + 2CD
| Forum Opties | |
|---|---|