Ellendige Belgen krijgen hem weer 5 dagen eerder.quote:
omdat stoer?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zijn er zoveel van die kutkinderen die naar paranormal activity 4 willen?
Omdat de massa een slechte smaak heeft (exact ook de reden waarom de bioscopen vervuild worden met reboots, remakes en sequels).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom zijn er zoveel van die kutkinderen die naar paranormal activity 4 willen?
ik ben niet geweest, zat helemaal volquote:Op woensdag 24 oktober 2012 08:30 schreef Professional het volgende:
[..]
Vanavond naar De Marathon, heb er zin in
Toen ik van het weekend ging (nota bene 's middags) zat hij ook al tot de laatste stoel vol, loopt blijkbaar echt goed.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben niet geweest, zat helemaal vol![]()
Volgende week nieuwe poging!
Tijdelijk was de vorige keren een paar maanden. Dat is het standje waar ze hem op zetten voor hij helemaal uit de winkel verdwijnt. Misschien is het deze keer anders, maar ik zou er niet op wachtenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:27 schreef tcr het volgende:
Nog aan het bedenken wanneer ik mijn 1e voucher ga verzilveren. Ik denk pas aan 5 november, dan past die lekker midden in mijn vakantieplanning (week erna, week ervoor). Voor nu eerst een heleboel tv-series in te halen die ik de afgelopen weken gemist heb.
De films die dan niet meer draaien gaan we dan ook lekker thuis kijken, ook ING even in de gaten houden voor een paar nieuwe vouchers(tijdelijk uitverkocht).
Heb twee vouchers, dus het mag in mijn berekening wel 9 maanden duren voor er weer nieuwen zijn (2x 4 + 1 maand pauze).quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:17 schreef bigbass het volgende:
[..]
Tijdelijk was de vorige keren een paar maanden. Dat is het standje waar ze hem op zetten voor hij helemaal uit de winkel verdwijnt. Misschien is het deze keer anders, maar ik zou er niet op wachten
stoer doen idd, ik ga er vanavond heen, puur omdat ik ze allemaal in de bios heb gezien..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom draait sinister nou weer alleen in Den haag, die wil ik echt graag in de bios zienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef JaafkeGB het volgende:
[..]
stoer doen idd, ik ga er vanavond heen, puur omdat ik ze allemaal in de bios heb gezien..
zo slecht vind ik ze niet, je moet er van houden..
sinister is wel echt geweldig!!
vanaf 16november bij de rest of zaeu..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
Waarom draait sinister nou weer alleen in Den haag, die wil ik echt graag in de bios zien
quote:Duopack Polaroid Premium passieve 3D brillen
Merk: Polaroid
Type: N8103A black
Kleur: Zwart
Duopack Premium passieve 3D brillen
Zeer efficiënte circulair gepolariseerde lenzen
Geen loensen, geen staren, gewoon perfect zicht
Beter zicht door verbeterde contrasten
Hoge kwaliteit lichtgewicht frame, ontworpen voor langdurig gebruik
Hoogwaardige materialen en precisie frameconstructie leveren robuuste betrouwbaarheid
100% UV400 bescherming tegen UVA, UVB en UVC stralen
Frame: VIP Black
Lenzen: Premium 3D lens
Levering incl. reinigingsdoek en bewaaretui
Wettelijke garantie: 2 jaar
De verwachte verzenddatum van dit product is 8 november 2012
Die wil ik ook nog zoooo graag zien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:34 schreef wc-eend het volgende:
The Perks of Being a Wallflower gezien... Beste film ooit!
Perks of Being A Wallflower:quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:48 schreef Deezertje het volgende:
Na wat puzzelwerk deze mooie planning voor morgen staan:
11:10: Perks of being a..., De Munt
13:00: Paranormal Activity 4, De Munt
14:45: Detachment, Tuschinski (zaal 3, heb ik een hekel aan, maar is denk ik de laatste week om hem nog eens te zien)
17:00: End of Watch, De Munt
Woensdag Skyfall in IMAX en daarna helaas weer wachten op wat vette films. Zie dat veel films zijn uitgesteld naar eind januariWaarom krijgen wij sommige films toch zo laat?! Dan is ie al lang op DVD uit in Amerika, en voelt het alsof mijn PUC-pas niet genoeg 'waard' is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |