quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind hoodies bij vrouwen boven de veertien wat minder, zeg maar.
Ik vind hoodies heerlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
wat voor sap is het dan?? Ik drink het na drie weken nog gewoonquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Hmmm, het pak zegt 2-3 dagen en ik heb nog een nieuwe liggen. Ik waag het er niet op!
Kussen verhaal is herkenbaar hierquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ook, maar toen ik rookte heb ik het flink afgestompt en dan is het echt een killer als je het ineens weer in volle sterkte om je oren krijgt. Zwanger zijn is nog leuker, dan wordt het erger. Ik kan nu vaak niet meer naar lief toegedraaid slapen omdat zijn kussen stinkt en ik kan de kopjes van mijn katten ook ruikenOh, en toevoeging: de wasmiddelenafdeling van de super, in de tijd dat ze nog veel poeder verkochten. Halleluja, daar ging ik echt halfdood aan altijd.
Ja man, ik kan niet wachten! Ergens hoop ik dat er geld overblijft van mijn 13e maand, maar gezien het feit dat we er een maand ouderschapsverlof mee moeten bekostigen: fat chance..
die pakken liegen altijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Mss het volgende:
Hmmm, het pak zegt 2-3 dagen en ik heb nog een nieuwe liggen. Ik waag het er niet op!
maar ik ben zelf ook wat minder, dus dan kan het welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
zelf kloppen slagroom? Hmmmmm, zo lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
Kip, goeden idee! Volgens mij ligt er nog slagroom in de koelkastDie ga ik over een half uur ofzo proberen: wafel met slagroom! (ik heb er net al 2 op, nu zit ik vol
)
PAS OP!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik ben er trots op.quote:
Van die multivitaminequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat voor sap is het dan?? Ik drink het na drie weken nog gewoon
ik draag het overigens niet, want ik ben een vetklep, dus dan vind ik zulks een kledij niet kunnenquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
PAS OP!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |