SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiiparkiet - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Goede zinnen worden gestolen maar deze komt uit mijn eigen hersens hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hey dat zei ik altijd tegen mk.
Ze moest gaan. Haar mensen hebben haar nodig.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zag een coban, is ze alweer gevlogen?
Ik weet. Wacht maar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ohja ik had je record verbroken met 3 seconde.
Nee ik heb op je komst gewachtquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zag een coban, is ze alweer gevlogen?
Nectar.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Goede zinnen worden gestolen maar deze komt uit mijn eigen hersens hoor
Net zoals nectarmag ik een injectie van je baasheid
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze moest gaan. Haar mensen hebben haar nodig.
weet ikquote:
"Ik denk wel dat er iets is."quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef Oceanview het volgende:
Allemaal atheïsten hier, niemand gelooft in Dientje.
Geeft niet. Hel wacht op ze de duivel heet geen satan maar coban ik zeg je dat is geen pretjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef Oceanview het volgende:
Ik geloof in het alcoholisme.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef Oceanview het volgende:
als jullie mijn mensen waren zou ik jullie nooit verlatenquote:
quote:
Langwerpig en de kern zat aan het uiteindequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:23 schreef coban het volgende:
Als dientje god zou zijn zou deze wereld een grote jonko zijn
Niet alleen datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:24 schreef Ro-ald het volgende:
Als Dientje god was dan zou wiet overal legaal zijn.
Omg yesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]en dit is dus precies de reden waarom ik over een aantal jaar emigreer naar cobanland
heb ik weerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:24 schreef coban het volgende:
Ja ik zou wel goede duivel zijn eigenlijk maar ik ben vanaf vandaag aardig
Wist ik ik ook dat jij wel wist dat ik wistquote:
Dus je blijft voor altijd?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:24 schreef coban het volgende:
[..]
als jullie mijn mensen waren zou ik jullie nooit verlaten
Seks met dooie dieren ook?quote:
Mag ik ook?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Omg yes![]()
Jij krijgt een eigen vila en je mag een onderdaan uitkiezen
Shiningsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Als Dientje God zou zijn, shined iedereen hard
Ik kies dientje. En anders intronic of typisch.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Omg yes![]()
Jij krijgt een eigen vila en je mag een onderdaan uitkiezen
jezelf als dood dier neer zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Seks met dooie dieren ook?bah dientje had ik niet verwacht.
Hoe zouden de mensen eruit zien?quote:
Ik word verward met deze zinquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wist ik ik ook dat jij wel wist dat ik wist
ja in jullie hartjes wel, maar niet zoveel op fok meer okequote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
ja in jullie hartjes wel, maar niet zoveel op fok meer oke
Slim van jequote:
Zoals aluminiumfolie waar zon tegenaan kaatstquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe zouden de mensen eruit zien?
Ben ik eerste keus?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik kies dientje. En anders intronic of typisch.
hopelijk welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Seks met dooie dieren ook?bah dientje had ik niet verwacht.
Heuj doe es liefquote:
Shiningsquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Zoals aluminiumfolie waar zon tegenaan kaatst
Ik wil gewoon je buurman zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar je hoort alles te wetenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik steek me tijd er niet eens in om hem te ontcijferen
Jamaar ik denk ook die van coban en anders die van lbquote:
Naja gewoon zoals ze geboren worden er moet onderscheid wezen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoe zouden de mensen eruit zien?
Kan ik lang wachten maar okequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Plastic_zak het volgende:
coban sgatje als ik genoeg cashmoneys had zou ik een prive trein voor je kopen
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ja
ALS İK VOORTAAN EEN KUSJESSMİLEY KRİJG
Weet ik, maar ik weet dat ik die zin niet kan ontcijferen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar je hoort alles te weten
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Naja gewoon zoals ze geboren worden er moet onderscheid wezen..
Maar wel knap natuurlijk zoals jou
Ohja intronic bestond ook nogquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
met extra kettingen om je vast te bindenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef coban het volgende:
[..]
Kan ik lang wachten maar oke
Met extra kussens voor zachte landingen?
Ohquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik weet dat ik die zin niet kan ontcijferen..
Goeie keuzes welquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jamaar ik denk ook die van coban en anders die van lbdusja
Maar ik wil Dientjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja intronic bestond ook nog
Mja dientje is betere keuze kies intronic maar voor huisversiering ofzo
Dientje als mn chauffeur, intronic voor in bed en steven als bodyguardquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja intronic bestond ook nog
Mja dientje is betere keuze kies intronic maar voor huisversiering ofzo
We kunnen dientje ook wel in delen hakkenquote:
Ja goed planquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:31 schreef coban het volgende:
[..]
We kunnen dientje ook wel in delen hakken
İk wil dimens als baas over computers enzo
Dan word mijn naam zeker veranderd in James?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dientje als mn chauffeur, intronic voor in bed en steven als bodyguard
Lolwatquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe eens niet zo, okken is fout, steunen is goud.
Zie je, dat rijmt?
Jij als allereerst met een tuin waar allemaal bierbomen en sushibomen groeienquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mag ik ook in cobanland wonen?
Ik heb Chinese contacten goede kernwapens enzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef coban het volgende:
[..]
NEE KAN NİET
Niemand die aan jouw kant zal staan
Ik heb al dibs op zn ogen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja goed planik wil zn hoofd!
Heb jij trouwens met intronic? Zoiets meen ik ooit gelezen te hebben ofzoquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan gebeurt er dit:quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
roald backstabberquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb Chinese contacten goede kernwapens enzo
Nee dientje.heeft wel watquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dan word mijn naam zeker veranderd in James?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan gebeurt er dit:
[ afbeelding ]
Daar staat nu mijn naam als patent op dus doe maar geen moeite meerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar maarquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb al dibs op zn ogen.
Kan je beter Noord-Koreaanse connecties hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
[..]
Dan gebeurt er dit:
[ afbeelding ]
Qatar aan de rebellen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kan je beter Noord-Koreaanse connecties hebben.
Chinezen werken samen met de Russen, en je weet hoe Russen zijn Backstabbers ze verkopen wapens aan syrie[
Jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Heb jij trouwens met intronic? Zoiets meen ik ooit gelezen te hebben ofzo
Je mag wel erbij komen hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik voelde mij buitengesloten dus nu voer ik oorlog tegen Cobanland![]()
Cobanland is een en al liefde hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik voelde mij buitengesloten dus nu voer ik oorlog tegen Cobanland![]()
quote:
quote:
[..]
Dan gebeurt er dit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
het eerst WA gesprek met pz
Okaaayyy they're yours.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:35 schreef coban het volgende:
[..]niceeee ik had al ooit zo'n gevoel
Oke jullie kunnen dus voor meer populatie in cobanland zorgen mooizo
nee daar doen we dus niet aan hequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Ro-ald het volgende:
Moet je belasting betalen in Cobanland?
Jij bent baasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Okaaayyy they're yours.
Ik ben te goed voor deze wereld
Dat klinkt goed.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:33 schreef coban het volgende:
[..]
Jij als allereerst met een tuin waar allemaal bierbomen en sushibomen groeien
Wat ga je ermee doen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent baas
IK HEB DIENTJES LASEROGEN
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zo dat jij aan die lange neger piemels kan zitten?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jij bent baas
IK HEB DIENTJES LASEROGEN
In een potje doenquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Udowu
Okay ik ga slapen kusjes
trusten doeiquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Udowu
Okay ik ga slapen kusjes
kus halve surinaams toetjequote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Udowu
Okay ik ga slapen kusjes
Jawel maar zolang ik maar helemaal aan de top staquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
Mag ik een leider zijn in Cobanland?
Maar dientje is god/zon zoals in teletubbiesquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:44 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel maar zolang ik maar helemaal aan de top sta
En bij het afscheid is het de bedoeling om natuurlijk ook altijd te zeggen vanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar dientje is god/zon zoals in teletubbies
Jaquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En bij het afscheid is het de bedoeling om natuurlijk ook altijd te zeggen van
Tijd om dag te zeggen tijd om dag te zeggen tijd om dag te zeggen
ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:52 schreef Dimens het volgende:
M'n ma is al de hele week in een schoonmaak bui. Gek word ik er van. En dat terwijl het niet eens haar eigen huis is.
quote:
Mag ik je nieuwe oortjes?quote:
Heeft hij nieuwe oortjes?quote:
ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heeft hij nieuwe oortjes?
Zou fijn zijn als ik die van mij kon inruilen. Die zijn best wel groot.
Resolutie zegt niet alles over de kwaliteit.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:00 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb gefilmd in 1080p vond de kwaliteit wel redelijk
ja.
Was sowieso donker, bruiloft enz.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Resolutie zegt niet alles over de kwaliteit.
Android...quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:06 schreef Oceanview het volgende:
mja camera deed het beter met GB dan nu onder ICS
Heb je nu een Sony?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 23:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mwah, Sony, kwaliteit is er niet slechter op.
Heb geen badquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Warm bad nemen![]()
Eiwitjes eten voor een beter herstel
woMAN the fuck up
Heeyquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi waarom is deze les zo kut
Omdat mijn armen dood zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hoi waarom is deze les zo kut
Hoiquote:
Hij geeft om je (als leerling) en wil dat je je best doetquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoien dat klopt indd
hij weet dat ik het huiswerk niet gemaakt heb, en toch elke keer om het antwoord blijven vragen
Dat herken ik ook nog wel zo hatelijk is dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoien dat klopt indd
hij weet dat ik het huiswerk niet gemaakt heb, en toch elke keer om het antwoord blijven vragen
Doe maar nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 10:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij geeft om je (als leerling) en wil dat je je best doet
O.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:17 schreef Amoeba het volgende:
In principe zou ik kunnen.
Ik heb vakantie. No work. Tijd. Geld.
Maar ik ben geen fan van zuip/smoke feestjes, dus vandaar.
Ik drink niet graag. Ik haat alcohol, en daarmee zit ik straks als enige nuchtere met een paar bobs tussen lallende zatlappen. Of iets dergelijks.
Waarom vraag je dan steeds of Flips naar de meet gaat?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:17 schreef Amoeba het volgende:
In principe zou ik kunnen.
Ik heb vakantie. No work. Tijd. Geld.
Maar ik ben geen fan van zuip/smoke feestjes, dus vandaar.
Ik drink niet graag. Ik haat alcohol, en daarmee zit ik straks als enige nuchtere met een paar bobs tussen lallende zatlappen. Of iets dergelijks.
Dan gaat ie welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan steeds of Flips naar de meet gaat?
Haha maar dan probeert hij in ieder geval wel nuchter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan gaat ie wel
Hij heeft net als FL gewoon hoop dat flipsels alsnog hosselbaar is
Ja dat geeft hem wel een voorsprong op FL danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha maar dan probeert hij in ieder geval wel nuchter.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:32 schreef wietparkiet het volgende:
Oh is flippie niet meer te hosselen?
nou dan kom ik niet meer naar de meet
Jij gaat het zo zwaar krijgen met die geile zolderautisten wanneer je zaterdag heen gaat hequote:
Bitch please. Het is FOK!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij gaat het zo zwaar krijgen met die geile zolderautisten wanneer je zaterdag heen gaat he
Die geile blikken terwijl ze in hun hoofd jou uitkleden en dat je het weet moet al pijnlijk zijnquote:
Misschien vind ze al die aandacht wel geilquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die geile blikken terwijl ze in hun hoofd jou uitkleden en dat je het weet moet al pijnlijk zijn
Mweh ik denk het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien vind ze al die aandacht wel geilweet jij veel.
Allemaal om de beurt sjorren op het toilet of multisjorrenquote:
Het is FOK! Die geilerij is overdreven.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die geile blikken terwijl ze in hun hoofd jou uitkleden en dat je het weet moet al pijnlijk zijn
Flikker opquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien vind ze al die aandacht wel geilweet jij veel.
jajajaja je weet zelf beterquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is FOK! Die geilerij is overdreven.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allemaal om de beurt sjorren op het toilet of multisjorren
Goede tactiek wel van je, dat uitdagenquote:
Ze stribbelt (tegen) en snauwt altijd zo leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goede tactiek wel van je, dat uitdagen
Al die andere doen zo charmant en complimenteus maar jij doet omgekeerde psychologie, en het werkt ook nog
Happen kan ze goed jaquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze stribbelt (tegen) en snauwt altijd zo leuk![]()
quote:
jonguh waarom vertel je het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
Meer vertel ik ook niet, prive jeweets.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jonguh waarom vertel je het niet
SPOILER: Alleen steven mag lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin er dan ook niet overquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:47 schreef Geo4kant het volgende:
Meer vertel ik ook niet, prive jeweets.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]OkeSPOILER: Alleen steven mag lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Even de concurrentie bang maken.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Allemaal om de beurt sjorren op het toilet of multisjorren
Ik wel.. maar alle dagen van de week, niet alleen op zaterdagquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Allemaal op flips geilen zaterdag?
waar moet ik een nummer 'trekken'?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ben bang dat flips niet eens meer durft te gaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
komt hij met een goed gevulde kroket terugquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Wietparkiet maar zeggen dat ie flipsels niet leuk vindt maar ondertussen heeft ie wel een momentje voor zichzelf nodig en gaat zogenaamd alweer naar de snackbar voor wat eten maar iedereen weet beter
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:59 schreef stevenmac26 het volgende:
Wietparkiet maar zeggen dat ie flipsels niet leuk vindt maar ondertussen heeft ie wel een momentje voor zichzelf nodig en gaat zogenaamd alweer naar de snackbar voor wat eten maar iedereen weet beter
Die is wel leeg dan hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
komt hij met een goed gevulde kroket terug![]()
![]()
Hou op met te fucken danquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben bang dat flips niet eens meer durft te gaan
Ze is bi dus jij kan ook geilen tochquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hou op met te fucken dan
Ik bescherm je wel tegen nare geile fokkers hoor flipsels
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hou op met te fucken dan
Ik bescherm je wel tegen nare geile fokkers hoor flipsels
hij toch iets hebben om het na te bootsenquote:
Neuh, jij hapt zo leukquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:05 schreef Flippiee het volgende:
Zoek eens iemand anders leuks om over te praten. Zelfs ik vind het irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |