Hoe je bij die eerste vertaling was gekomen kon ik me nog wel voorstellen toen ik het las, op dat tweede was ik nooit gekomenquote:Op dinsdag 6 november 2012 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Ach so.Ik dacht 'chub' als in 'chubby, dik persoon' en 'popping' als in 'steken met een mes' en de rest was dan om iets om te eten te hebben. Als je iemand die dik is lekprikt zal er wel dikke jus uit komen zetten.
Ik ook, HIMYM probeert veel te grappig te zijn. Die eenaarlaatste scene dat Ted het uitmaakt vond ik echt goed, zou wel wat meer inhoud willen zien van de serie. Hoeft niet altijd flauwe comedy te zijn.quote:
Lees: lily, marshal en barney.quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik kijk het inmiddels puur omdat ik wil weten hoe het af gaat lopen, maar het niveau was deze aflevering wel heel laag...
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe moet zo'n Jason Segel zich wel niet voelen als ie dit speelt zeg.
Die moet ook huilend naar bed gaan 's nachts als ie nadenkt hoe diep ie wel niet gezonken is.
Oude Marshall was moeilijk baas, zo niet samen met Barney de drager van de serie, maar nu is hij het zinkende schip zeg.
Dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat hij eerst hele vette dingen moest spelen en nu als de debiel van het stel wordt weg geschreven.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.
Daar heeft Hoogstaande het helemaal niet overquote:Op woensdag 7 november 2012 12:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk gewoon aan de schrijvers. Hij is zijn komische talent niet ineens kwijt ofzo.
Ik bekeek de aflevering en dacht: WTF? De serie wordt echt ruk zoquote:Op woensdag 7 november 2012 12:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe moet zo'n Jason Segel zich wel niet voelen als ie dit speelt zeg.
Die moet ook huilend naar bed gaan 's nachts als ie nadenkt hoe diep ie wel niet gezonken is.
Oude Marshall was moeilijk baas, zo niet samen met Barney de drager van de serie, maar nu is hij het zinkende schip zeg.
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 7 november 2012 12:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik bekeek de aflevering en dacht: WTF? De serie wordt echt ruk zo
Even gekeken op IMDB en er staan nog wel wat films van hem in de planning. Dus dat is nice. Maar ik vraag me ook wel af hoe dat gaat. Segel is het grootste talent van de cast denk ik en hij moet toch wel doorhebben dat het helemaal niet zo grappig is wat ze de laatste tijd doen.quote:Op woensdag 7 november 2012 12:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Ik bedoel dat hij eerst hele vette dingen moest spelen en nu als de debiel van het stel wordt weg geschreven.
En je ziet de break up van T&V mijlenver aankomen. Wanneer komt er weer een ouderwetse Barney-episode? Desnoods een spin offquote:
Grappig dat de smaken zo uiteenlopen. Ik vond dit de slechtste aflevering ooit.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:11 schreef Seam het volgende:
Eindelijk weer een goede aflevering
Goede karakterontwikkelingen en mooi om te zien dat Ted gegroeid als persoon. Ik vond het einde met Victoria erg goed en logisch uitgewerkt. Ook een leuke vondst van de inner princess, Marshall toonde altijd al een erg vrouwelijk kant.
Barney was ook opnieuw erg sterk, hilarisch en slim tegelijkertijd om een hond als BRO te gebruiken. Het lijkt wel alsof ze dezelfde schrijvers uit de eerste seizoenen gebruikt hebben.
Kan niet wachten tot de volgende aflevering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |